Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Тако је.

Могу да отворим кладионицу кад ће почети да се говори о новом аеродрому (и предвиђена градња друге писте, платформи и Терминала 3 је дефакто градња још једног оваквог аеродрома - али ја у њу не верујем).
 
Mislim da mogu i ovom pilicarskom strategijom da nastave bez problema, ako krenu A da sire ka prostoru za novi terminal i onda iskoriste i taj prostor, bez potrebe za gradnjom nove piste....sa novom zgradom ili bez, tj. sa nekim improvizacijama umesto toga. Poenta je samo sto bi tu trebalo lepo investirati. U izmestanje karga i sta jos vec tu ima, preseljenje saobracaja pod zemlju, asfaltiranje i sl. Na C stranu ne znam da li vise mogu i da li je svrsishodno
 
Мислим да нема шансе да се шири А страна. Нови карго је такође предвиђен на "аеродрому близанцу" крај друге писте.

Можда неке пилићарски бус-гејтове још можемо да видимо. после ова три гејта што ће да ураде до Експо-зиције.
 
Лакше ћемо им опростити бомбардовање него рационалност. Шта, бре, једна писта, дај одма’ две, и четр’ес’ гејтова, неће се баци!
 
Nije racionalno to što neće biti dovoljno gejtova dve-tri godine od rekonstrukcije. Niti to što druga pista zapravo jeste napravljena - ali na pogrešnom mestu. Nije ni to što nema dovoljno zaposlenih i opreme nimalo racionalno. Kao što nije racionalan ni polusirotinjski terminal. Kao ni gradnja pruge od Zemun polja, pa još sa stanicom do koje će morati da vozi šatl-bus - i kroz koju neće moći da prolaze daljinski vozovi.

Ič tu nema racionalno. To je sve samo drugorazredno.
 
Poslednja izmena:
Зато ћемо сада добити прворазредни Национални стадион, као што смо својевремено добили прворазредни пилон на мосту, јер су аргументи за то двоје исти као и за другу писту и још стајанки - баш хоћу, а и може ми се, чик да вас видим, шта ћете… Нико да узме да сабира ни колико за партију таблића.

А Ванси сабира, к’о Кир Јања, опасно нас живцира, и још наше новце (оних седамсто и кусур милиона што је истресао нећемо да спомињемо, да нам не квари расположење).

Што се мене тиче, једина озбиљна замерка је што су избетонирали шта су стигли, једну травку још нису посадили. Све остало је јака тројка, дакле, у друштву понављача које сања и верује да је заслужило искључиво Сава центре, а никако да изађе на крај са Зеленим венцима, феноменалан успех.
 
Ne znam čemu bi vodilo neko takmičenje u hvaljenju osrednjosti - zgrada, projekata, koncepata - pa ga nisam rad ni voditi.

Mislim, kad pomenu Sava centar, bolje da je na njegovom mestu neki provincijski Dom kulture 'Sava' - bilo bi nam bolje svima, po toj logici.

Kako da ne bi. Ali aerodrom je, naravno, još eklatantniji primer.

(Ni za pomenuti stadion nisam siguran da će biti 'prvorazredan' - biće premali za finale Lige šampiona; prvorazredni je u obližnjoj Pešti, kao uglavnom i sve ostalo. Ovo čisto da ne bude da smo se mi nešto, kao, pretrgli.)
 
Poslednja izmena:
50 milki na računu a toranj u Nišu čeka
 
Jel misle ikad da sklone ove olupine aviona?
_IMG_000000_000000.jpg
 
Мислим да су превукли у музеј шта су могли, а да ово остаје ватрогасцима да вежбају.
 
I pretpostavio sam da je to u pitanju, samo mogli bi da ga premeste već jednom ili barem ograde. Bio sam na sto aerodroma širom sveta i nisam video da tako otvoreno i upadljivo stoje olupine aviona čak i ako se koriste za obuku vatrogasaca. A ima još dosta slobodnog prostora na ANT gde to može da se premesti.

Takođe me iznenadio šareniš među autobusima. I u pogledu voznog parka i u pogledu različitih kolor šema.
 
Мислим да је тај Convair на плацу ватрогасне службе. 100 метара од њега је ватрогасна станица, а 200 метара је други млађи авион на ком вежбају.
 
Sa gornjeg nivoa Terminala 2, gde su dolasci, pre nego što se siđe na pasošku kontrolu. Ta olupina stoji tu od vajkada, pamtim je još od malena. Kapiram da se koristi za obuku vatrogasaca, ali mislim da ne treba da stoji tu tako vidljiva svakome ko sleti na ANT, nego da treba da je pomere ili prosto ograde nekim platnom.
 
Беше била прича да ће ватрогасну станицу да иселе на нову локацију? Могуће да ће онда и те авионе преместити. За Convair је била прича да је требао да се превуче у музеј али је прегломазан за разлику од осталих расходованих авиона ЈАТа који су ту стајали. Можда га среде да буде експонат у кругу, било је таквих рендера.
 
Danas:
Neki radovi duž celog hodnika na nadograđenom spratu za dolaske.
Novootvoreni toalet u delu gde se preuzima prtljag užasno smrdi + ne radi jedan od dva sušača ruku. Ceo deo za preuzimanje prtljaga je loše osvetljen.
4f8a1d382a6fb16841cf4faaf416b6fd.jpg
a3cb138fd5b19f4c04b09eb2f12349e7.jpg
71c7a9aea64191af3b346a561bda927b.jpg


Sent from my SM-S926B using Tapatalk
 
Vrh