Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Vrlo ambiciozni planovi Džoni ali slabe ambicije za Severnu Ameriku. Valjda će na toj konferenciji u St Regisu Air Serbia najaviti nove destinacije za taj kontinent.

Inače ako se ostvari sve sa liste koju sam stavio, Beograd će imati veći broj destinacija u Kini od turističkih džinova Barselone, Atine ili Venecije. Ludilo :love:

Čudno za Servernu Ameriku, pošto im je let za NYC maltene rasprodat do kraja godine... Preneki dan sam gledao da kupim kartu, nema skoro nijedan termin do kraja godine... Morao sam na neki connected flight sa SAS-om...
 
Nema direktno veze sa aerodromom ali sam uslikao juče na sletanju na BEG, da li je moguće da se ovo paljenje još uvek dozvoljava?

Pogledajte prilog 213049

Zaoštavština iz vremena SFRJ gde se učilo da je ovo najbolja mera za ostatke, loše sprovođena edukacija poljoprivrednika, nepostojanje centara za prijem ovakvog materijala u lokalnim zajednicama, u nekim slučajevima paljenje pojedinim tipovima zemljišta "godi".

U principu, poljoprivreda je poslednja rupa na svirali u Srbiji.
 
Sa 34 godine postojanja i sa 18 godina iskustva u održavanju aviona vodećih svetskih proizvođača, Textron i Dassault, kompanija Prince Aviation otvara danas u 20 časova svoj najnoviji i tehnološki najnapredniji hangar na beogradskom aerodromu "Nikola Tesla".

1727463790951-prince-aviation-otvaranje-novog-hangara-830x0.jpg


 
Мени треба нешто мање, али опет преко лион месечно. Изгледа да админ штелује податке како би он победио. :ROFLMAO:

Оно што је добро је "уравниловка", односно да не расту пикови, већ слаби месеци. Тако се боље планирају и ангажују ресурси, а путници би требало да добију квалитетнију услугу. Бар се надам да ће тако бити.
 
Da bi ja dobio treba mi po 1.3M putnika u ova 4 meseca :)

Мени треба нешто мање, али опет преко лион месечно. Изгледа да админ штелује податке како би он победио. :ROFLMAO:

вас двојица нећете бити ни близу. како тренутно стоји стање, борба ће бити међу овом екипом:

Igor 8.64
ilija 8.53
Pendolino 8.51
Bostos 8.45
randomguy 7.80
 
Ma kakvi sad ce Vesić da podvikne. Plus ubacuju kineze a dec bi trebalo da je jak.
 
ма јок. чека нас релативно слаба зима, капацитети су отприлике на прошлогодишњем нивоу
 
Ma ovaj lik nema pojma, ja sam zadnje dve godine leteo preko 16 puta sa i od BGa.....nikada nije bilo problema, kolona, redova....

Kapiram da je covek smoren (i ja bih bio) ali luperda. Aerodrom je pre francuza bio mnogo gori, sve starno i prljavo. Kada se samo setim toaleta, uzas.
Radnje i kafici, sve bilo siromasno i bedno. Neki ljudi zive u romanticnoj fantaziji.

Pored toga neka obice neke druge aerodrome u evropi.
U Cirihu se gomiljau koferi, mesecima, brda prtljaga. Menjaju se trake za prtljag pa pola ode na jdenu, pola na drugu stranu.

U Frankfurtu i Minhenu, Dezeldorfu je stalno neki strajk. A i mnogo je prljavo. O guzvama na kontroli da ne pricam.

U Majorci je opsti haos, u Madridu jos gore. Tolike su guzve, sve puno. Za toalet se stalno ceka (da, i kod muskaraca).

U Francuskoj te cekaju 2m veliki crnci za ogromnim mitraljezima, svako je neljubazan, nervozan i niko nezna engleski.

Tako da mogu da kazem nije sve perfektno kod nas i ima dosta da se radi, a moglo je i dosta bolje da se uradi.
Ali kada se ugeldamo na druge zemlje, nismo toliko losi kao sto ovaj gospodin objasnjava na smo super profilu.
To je vise nervoza zbog vekanja, koju sigurno niko od nas ne voli.
 
Јуче на аеродрому у Минхену невиђени хаос због КД-контроле а данас у Франкфурту хаос због контроле летења и "пада система" за праћење података о одређеним летовима. Није ми јасно како не постоји бек-ап за такве случајеве?!
 
Све су поодпуптали за време короне а сад неће да подигну плате па нема ко да ради. И некако систем треба неко да одржава неко да мења јер се и он хаба и троши
 
Све су поодпуптали за време короне а сад неће да подигну плате па нема ко да ради. И некако систем треба неко да одржава неко да мења јер се и он хаба и троши
Прле у Истанбулу сам на оном новом аеродрому прошле године доживео да је буквално све аутоматизовано (чек ин, скенири за карте, велики део пасошке и КД-контроле) и функционише беспрекорно. Дакле може и аутоматизацијом да се уради нешто по том питању.
 
Може. Али то је прерогатива истока и нечега што се прави од нуле. Ови на западу не могу да суфинансирају ново и имају наслеђе које их вуче надоле....
 
Jučer od momenta sletanja leta iz Ljubljne do izlaska posle pasoške kontrole sat i malo jače.
Valjda su samo tri prolaza radila. A potrefilo se mnogo dolaznih putnika. E za ovo nije Vinci nadležan.
Avion je stigao na vreme (u 10 min oko planiranog vremena), ali toliko čekanje za pasoše je besmisleno. Još malo duže i taman bi upropastili ideju najbržeg dolaska iz Ljubljane, jer odlazak na aerodrom, čekanje, malo kašnjenje u polasku, let i onda jako dugo čekanje na pasoškoj taman mogu da se saberu - samo zahvaljujući ovoj poslednjoj stavci - da ispadne duže nego da sednete u auto i dovezete se. Zašto onda uopšte leteti?
 
Da li se meni čini da je ova slika na odlascima?
A da upravo ovo što je @JohnnyLee rekao, džaba veliki broj kabina kad rade 3-4 policajca, iako vide da je sleteo veći broj aviona.
Nadam se da će ovi automatski prolazi biti postavljeni u dovoljnom broju na dolascima i da će raditi, za razliku od onog jadnog pokušaja sa samo jednim prolazom, koji skoro nikada nije radio.
 
Da li se meni čini da je ova slika na odlascima?
A da upravo ovo što je @JohnnyLee rekao, džaba veliki broj kabina kad rade 3-4 policajca, iako vide da je sleteo veći broj aviona.
Nadam se da će ovi automatski prolazi biti postavljeni u dovoljnom broju na dolascima i da će raditi, za razliku od onog jadnog pokušaja sa samo jednim prolazom, koji skoro nikada nije radio.
Да у праву си ово је на одласцима десно од степеништа а на доласцима сам видео пре месец дана радове скроз лево иза последње полицијске кабине. Оно што такође треба да се уведе је дигитални читач бординг карата пре проласка на оно степениште нпр.
 
da, svaki vid automatizacije bi ubrzao prolazak. Inače to rešenje sa stepeništem iza koga je odmah ulaz u red za bezbednosnu kontrolu je po meni jako loše rešenje - dole nema nekog suvislog hola na odlascima, gore nema prostora - prosto ne postoji mesto gde neko ko vas prati na let može da sedne i popije kafu s vama pre puta. Osim ono nešto malo prostora u hodniku između Terminala 1 i Terminala 2. Jako čudno rešenje je primenjeno.
 
Vrh