Pre neku noć je bilo jaaako glasno zujanje, izleteo sam na terasu da vidim je l bombardovanje, apokalipsa, šta se zbiva..... vidim avion neki. Kad ono Antonov, i to na niskoj visiniPista stoji u pravcu severozapad-jugoistok i tu nema ni levo ni desno. Od vetra zavisi da li će preko grada ili sremskih njiva. Izdejstvovali ste zabranu preleta za Iljušin, može valjda i za ostale avione od 00-05h.
Pre neku noć je bilo jaaako glasno zujanje, izleteo sam na terasu da vidim je l bombardovanje, apokalipsa, šta se zbiva..... vidim avion neki. Kad ono Antonov, i to na niskoj visini
Nažalost zaspao sam, nisam mogao da ispratim dokle je leteo.
Ima toga.Ako ti smeta buka aviona preseli se u Mirjevo, tamo toga nema.
Javljam se iz necivilizovane zemlje, iz grada Kelna. Nočna sam ptica, pa mogu da javim da mi preleću iznad glave i u 2 ujutru, kada obično padam u san. A oni nastavljaju...Naravno da u civilizovanim zemljama nema noćnih preleta preko grada.
Kao neko ko je proveo najveci deo zivota u bloku 44, moram priznati da smo naviknuti na buku aviona...ali... od pre nekoliko godina poceli su, tj odobreno im je, sto ranije nikad nije bilo, levi zaokret odmah po poletanju sa pss 12. Znaci zaokret ide preko B.Kose i blokova, na sever. Ranije se do desavalo samo u vanrednim situacijama (najcesce ako je nevreme na drugoj strani).
Da su svi iznenadjeni a, vidi se po tome sto svi izadju na terase da vide "sta se desava", jer je prostiranje buke bitno drugacije od onog sto smo navikli. I sto sam uspeo da primetim, taj smer je daleko zastupljeniji rano ujutro,kad je i prostiranje buke vece.
Davno sam negde nasao da je to `levo skretanje` sa pravca 12 bilo odobravano kao privremena mera, pa se eto vremenom ustalilo i sad je manje vise tako (ne znam da li postoji kao SID, ili im samo vizuelno dozvoljavaju,pre ce biti ovo drugo.
A pamtim da se oduvek za letove sa PSS 12 na sever radio desni zaokret preko njiva.
Poletanje iz pravca 12 u levo je SID procedura (TISAK3Z) i ona je isprojektovana za instrumentalni odlet sa specifičnim gradijentom penjanja od 6 do 7 %. Ukoliko performanse aviona ispunjavaju ovaj kriterijum posade prihvataju skraćenu proceduru TISAK3Z. Početni zaokret na levo je na 1000ft, a da bi se što pre postigla ta visina izdat je NOTAM da je u jutarnjim satima zabrnjeno poletanje sa intersekcija D2, D3, D4. Ova procedura se suspenduje kada je aktivna vojna zona rada iznad Batajnice i tada se koriste drugi SID-ovi TADAM3L i TISAK3H. Tačno je da je napravljena iz ekonomskih razloga zbog uštede goriva. Razlika između SID-ova TISAK3Z i TISAK3H je 5 minuta leta. To predstavlja uštedu od 300-600kg goriva po jednom poletanju A320. Na 10 AS A319/20 koji odrade TISAK3Z uštedi se prosečno 5 tona goriva.Kao neko ko je proveo najveci deo zivota u bloku 44, moram priznati da smo naviknuti na buku aviona...ali... od pre nekoliko godina poceli su, tj odobreno im je, sto ranije nikad nije bilo, levi zaokret odmah po poletanju sa pss 12. Znaci zaokret ide preko B.Kose i blokova, na sever. Ranije se do desavalo samo u vanrednim situacijama (najcesce ako je nevreme na drugoj strani).
Da su svi iznenadjeni a, vidi se po tome sto svi izadju na terase da vide "sta se desava", jer je prostiranje buke bitno drugacije od onog sto smo navikli. I sto sam uspeo da primetim, taj smer je daleko zastupljeniji rano ujutro,kad je i prostiranje buke vece.
Davno sam negde nasao da je to `levo skretanje` sa pravca 12 bilo odobravano kao privremena mera, pa se eto vremenom ustalilo i sad je manje vise tako (ne znam da li postoji kao SID, ili im samo vizuelno dozvoljavaju,pre ce biti ovo drugo.
A pamtim da se oduvek za letove sa PSS 12 na sever radio desni zaokret preko njiva.
Dobrodošao na forum.Poletanje iz pravca 12 u levo je SID procedura (TISAK3Z) i ona je isprojektovana za instrumentalni odlet sa specifičnim gradijentom penjanja od 6 do 7 %. Ukoliko performanse aviona ispunjavaju ovaj kriterijum posade prihvataju skraćenu proceduru TISAK3Z. Početni zaokret na levo je na 1000ft, a da bi se što pre postigla ta visina izdat je NOTAM da je u jutarnjim satima zabrnjeno poletanje sa intersekcija D2, D3, D4. Ova procedura se suspenduje kada je aktivna vojna zona rada iznad Batajnice i tada se koriste drugi SID-ovi TADAM3L i TISAK3H. Tačno je da je napravljena iz ekonomskih razloga zbog uštede goriva. Razlika između SID-ova TISAK3Z i TISAK3H je 5 minuta leta. To predstavlja uštedu od 300-600kg goriva po jednom poletanju A320. Na 10 AS A319/20 koji odrade TISAK3Z uštedi se prosečno 5 tona goriva.