@ViktorViktor
Не могу да уведу једну крштену линију, а камоли више њих. То би требало да је посао Града Београда и Секретаријата за јавни превоз, али их очигледно не занима. Не могу чак да поставе ни тачан ред вожње линије А1 на сајт Секретаријата. Пише да је последњи полазак са аеродрома у 20:00, а у стварности их има и касније, али нигде нема реда вожње. Иначе је линија непрактична, минибус је тесан, а и промашује и неке битне преседачке тачке на Новом Београду (општина, Ушће или Сава центар). Добра је за шири центар, део Новог Београда и делове града који имају директне линије ка Славији. Ка јужним деловима града је непрактична. Са Чукарице је практичније ићи на 88 па 860И од Сава центра.
Аутомати за карте нису само проблем аеродрома већ целог града, али сад у аутобусима постављају терминале за плаћање картицама па ће се донекле решити проблем. Само је питање да ли је тај један терминал довољан за све путнике који уђу на аеродрому и да ли ће настати гужва на предњим вратима.
За Нови Сад 72 до Тошиног бунара па воз или 860И до Арене па за пешачење до железничке станице Нови Београд. Постоје и неки нелегални линијски таксисти. Претпостављам да већину Новосађана неко довезе или се паркирају на аеродромским или приватним паркинзима.
Већина аутобуса за НС иде кроз Земун па има аеродром никако није успут. Нишекспрес пролази, али не знам да ли им се не исплати да сврате или немају могућност регистрације стајалишта.
Колико је аеродром лоше опслужен јавним превозом најбоље се видело током радова када су затваране прилазне саобраћајнице. Да је био бољи јавни превоз и да га је користило више људи, не би био онакав хаос.
Стварно не знам како мисле да аеродром има стални раст, а да се јавни превоз не појача.