Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Није проблем пењање на Бежанију, пење се трамвај и у Војводе Степе и у БКА, и на Баново брдо. Требало је лепо трамвај провући дуж УМП до Норвешке, па Норвешком, Сурчинском и Војвођанском до пута за аеродром.
 
Tako je na Lutonu, na primer. Tacnije, tamo je udaljenost 2,25km i za to treba pola sata peske. Postoji sada DART (automatski vozic, sa astronomskom cenom od 4,9 GBP), ranije isao redovno shuttle bus (jeftiniji je bio duplo). Ne vidim zasto nesto tako ne bi moglo i kod nas da se napravi, naravno shuttle bus da se koristi. Vidimo da shuttle bus radi lepo za P11, pa ne vidim sto ne bi i za voz.

за почетак експрес (шатл) бус Аеродром - Земун или Аеродром - Нови Београд, без стајања
 
Није проблем пењање на Бежанију, пење се трамвај и у Војводе Степе и у БКА, и на Баново брдо. Требало је лепо трамвај провући дуж УМП до Норвешке, па Норвешком, Сурчинском и Војвођанском до пута за аеродром.

или:
Hvataj.JPG


па онда даље твојим предлогом ка аеродрому. сада копам по моји цртежима, интересантно је да никада нисам цртао трамвај до аеродрома. само метро и воз
 
Zar nije predvidjeno da se problem povezivanja aerodroma reši kroz izgradnju Bgd Ekspo projekta? (nemam nameru da analizram smislenost istog)
 
To je za tri godine. Do tada bi bilo dobro da ima neki normalan bus po autoputu sa dva tri stajališta svakih 15 - 30 minuta i sve do ponoći.

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
или:
Pogledajte prilog 178721

па онда даље твојим предлогом ка аеродрому. сада копам по моји цртежима, интересантно је да никада нисам цртао трамвај до аеродрома. само метро и воз
Е тако нешто сам имао на уму, само са мање кривудања .
Zar nije predvidjeno da se problem povezivanja aerodroma reši kroz izgradnju Bgd Ekspo projekta? (nemam nameru da analizram smislenost istog)
Јесте, али возом, који ће водити до НБГ и Прокопа, што значи још једно неугодно преседање до центра.
 
Treba i u toku noći na svakih pola sata barem.
Evo nam kao uzor Budimpešta, ide 100E do Deak tera na svakih 7-8 min preko dana a ima i 200 po normalnim cenama GSPa.
Jes da je jači promet nego na BEG ANT ali pogledajte kako je lepo objašnjeno
 
доста градова има редовне аутобуске линије јавног превоза које иду до аеродрома, и то са нормалним редом вожње. само ми имамо 3 линије, не зна се која је гора (72, 607 и 860И). и говњиву комби експрес линију
 
Градови пре свега имају плански развијен саобраћај, и инфраструктуру, и мрежу линија. Само се у Београду све стихијски буџи, и тако је нажалост последњих 50 и више година.
Другови самоуправљачи су изместили аеродром и почели да касапе железницу, а није им пало на памет да направе железницу до аеродрома нпр.
Зато имамо буџења као што су Прокоп који ће метро да заобиђе, нову БАС коју ће метро да заобиђе, буџења типа тзв. градска магистрала Сурчин(Јарково)-НБГ(Ледине) која је опет остала без директне везе са аеродромом, СМАРТ план јавног превоза где се игноришу селидбе главне ЖС, БАС и сајма, као и опет потребе аеродрома, и исти такав тзв. плаан шинских система.
 
Može neko da objasni gde se tačno čeka ta 860i kada se izađe sa terminala i gde se silazi sa nje kada se ide ka aerodromu, pošto ne staje ispred zgrade kao 72 i A1?
 
у правцу ка граду стаје испред аеродрома, у правцу ка Обреновцу (из града) стаје испред карго терминала
 
Tako je na Lutonu, na primer. Tacnije, tamo je udaljenost 2,25km i za to treba pola sata peske. Postoji sada DART (automatski vozic, sa astronomskom cenom od 4,9 GBP), ranije isao redovno shuttle bus (jeftiniji je bio duplo). Ne vidim zasto nesto tako ne bi moglo i kod nas da se napravi, naravno shuttle bus da se koristi. Vidimo da shuttle bus radi lepo za P11, pa ne vidim sto ne bi i za voz.

Koliko znam hteli su da stanica voza bude negde kod robno-carinskog terminala, tada bi i sadasnji shuttle bus sluzio kao shuttle bus do stanice. Sasvim prihvatljivo resenje po mom misljenju.
У Истанбулу (главни аеродром) је тако, па су поставили травелаторе испод једне надстрешнице. Железнићка станица би могла да буде и подземна па би се решио проблем локације.
 
Nije 72 tako loš, ide od 04.00 do 00.00 i prolazi korektnom rutom do Zelenjaka,
ali je gradski bus, staje na 30 stanica, (natrpaju se babe sa cegerima i studentarija koja ide/vraća se sa Kose, random putnici koji idu ka Jakovu pa presedaju na Ledinama)
nego nema odeljke za kofere, displej na engleskom ni na srpskom, nema ništa luksuznije za putnike.
Rano ujutru u 04 kad idu ljudi samo na aerodrom je sasvim pristojno, samo cepa
 
доста градова има редовне аутобуске линије јавног превоза које иду до аеродрома, и то са нормалним редом вожње. само ми имамо 3 линије, не зна се која је гора (72, 607 и 860И).

Ova 860i je skroz korektna linija, a mnogi ni ne znaju da postoji, najviše mislim na turiste.
 
за почетак експрес (шатл) бус Аеродром - Земун или Аеродром - Нови Београд, без стајања
Za pocetak je neophodno imati normalne bus linije do grada sa autobusima prilagodjenim za kofere. Ti autobusi bi morali da idu 24/7.
 
Nije 72 tako loš, ide od 04.00 do 00.00 i prolazi korektnom rutom do Zelenjaka,
ali je gradski bus, staje na 30 stanica, (natrpaju se babe sa cegerima i studentarija koja ide/vraća se sa Kose, random putnici koji idu ka Jakovu pa presedaju na Ledinama)
nego nema odeljke za kofere, displej na engleskom ni na srpskom, nema ništa luksuznije za putnike.
Rano ujutru u 04 kad idu ljudi samo na aerodrom je sasvim pristojno, samo cepa
To je neprihvatljivo. Dosta letova polece od 6 ujutru, ti putnici moraju biti na aerodromu vec u 4 ujutru, pa je za njih opcija 72 nemoguca. Taj autobus, ako vec nece da vozi 24/7, bi morao da ima prvi polazak u 3:00 za Zelenog Venca.
 
у правцу ка граду стаје испред аеродрома, у правцу ка Обреновцу (из града) стаје испред карго терминала
Ни у једном смеру не стаје испред саме зграде терминала. Пише на сајту Секретаријата за јавни превоз, али у пракси не стаје испред терминала. Једино ако се није нешто мењало у претходна два месеца. Али знам да је и пре два месеца писало да стаје испред аеродрома када иде из града па није стајао.
 
Ни у једном смеру не стаје испред саме зграде терминала. Пише на сајту Секретаријата за јавни превоз, али у пракси не стаје испред терминала. Једино ако се није нешто мењало у претходна два месеца. Али знам да је и пре два месеца писало да стаје испред аеродрома када иде из града па није стајао.
Tačno. Pre dva meseca je stajao ispred Borika u dolasku na aerodrom a u smeru ka gradu ispred betonske garaže (kod pumpe)

Sada staje ispred starog terminala na samom spuštanju dole, a pre KIss and Fly rampe.
Tu istovari putnike i odmah ide dole na dolaske, jer ga mrzi da pravi ceo krug gornjim delom i prolazi rampe.

Nravano da mora (72) da ide 00-04 makar na pola sata

Kako može Tesla parking da ide na svakih deset minuta 24/7 a za/iz grad da blejiš 4h, neprihvatljivo
 
Tačno. Pre dva meseca je stajao ispred Borika u dolasku na aerodrom a u smeru ka gradu ispred betonske garaže (kod pumpe)

Sada staje ispred starog terminala na samom spuštanju dole, a pre KIss and Fly rampe.
Tu istovari putnike i odmah ide dole na dolaske, jer ga mrzi da pravi ceo krug gornjim delom i prolazi rampe.

Nravano da mora (72) da ide 00-04 makar na pola sata

Kako može Tesla parking da ide na svakih deset minuta 24/7 a za/iz grad da blejiš 4h, neprihvatljivo

Priča o 860I, ne 72
 
Vrh