Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

BA lepo al beskorisno.
Baš će narod da daje 140 jura za UK vizu i vadi papirologiju ko da uknjižava stan.
Što je najgore, ja ne vidim da ću doživeti da je ukinu.
Šta su odgovorili onoj maloj što je napravila peticiju i potpislo 10K ljudi, nešto u stilu nije u planu?
 
danas 12 redova biznisa na BA888 i koliko videh sve je bilo puno. i JU u odlasku imao 3 reda biznisa (obicno imaju 1 red na vecini drugih linija)
 
BA svakako uglavnom cilja na biznis putnike. Ironicno je da mi ne trazimo britancima vizu na ulasku, cak iako nisu vise u EU...
Naravno da cilja biznis publiku, nego pričam o turizmu

I još luđe što će EU da im traži ETIAS i 7E, i pasoš, a mi ništa.
Ne znam dal može da udje samo sa sa britanskom LK il je to za Irsku
 
danas 12 redova biznisa na BA888 i koliko videh sve je bilo puno. i JU u odlasku imao 3 reda biznisa (obicno imaju 1 red na vecini drugih linija)
Trebalo bi da je bilo 38/48 u biznisu.
JU na letovima za London uvek ima 3 reda biznis klase. Toliko uvek imaju i za letove za Rusiju. Ostalo je najcesce 1 ili 2 reda.
BA lepo al beskorisno.
Baš će narod da daje 140 jura za UK vizu i vadi papirologiju ko da uknjižava stan.
Što je najgore, ja ne vidim da ću doživeti da je ukinu.
Šta su odgovorili onoj maloj što je napravila peticiju i potpislo 10K ljudi, nešto u stilu nije u planu?
Evo ja je vadim redovno, vec dvaput ove godine. Skupa jeste, bacanje para jeste, ali se dobije prilicno lako i brzo ako se ispune svi uslovi.
Vadi je i masa drugih ljudi, guzva je uvek u TLS-u u Beogradu (to je Visa Application Center).
Na kraju, da nema potraznje ne bi bilo ove zime cak 16 letova nedeljno za London, a na leto ce ih verovatno biti i preko 20.
 
BA lepo al beskorisno.
Baš će narod da daje 140 jura za UK vizu i vadi papirologiju ko da uknjižava stan.
Što je najgore, ja ne vidim da ću doživeti da je ukinu.
Šta su odgovorili onoj maloj što je napravila peticiju i potpislo 10K ljudi, nešto u stilu nije u planu?
Kako misliš beskorisno? Baš sam letos ugostio rodjaku i prijatelja, oboje dobili vize za oko nedelju dana, kažu da im uopšte nije bilo naporno. Drugo, poredeći cene na sajtu BA, AS i Wizz za isti period, BA je ubedljivo bio najjeftinija opcija za mene, sledi AS i Wizz poslednji.
Drugo, odlazak na LHR umesto na LTN je sam po sebi jeftinija opcija, tako da Wizz bolje da se prebaci na Gatwick ili da snizi cene koje su nerealno visoke, za užasnu uslugu koju pružaju. Ovo sada već liči na konkurenciju. Npr cene trenutno za period 1. januar (povratna sa koferom) do recimo 21. januar su: BA: 154 gbp, AS: 181gbp i Wizz: 235 gbp.

Što se peticije tiče, mislim da nije ni bilo prostora da se išta promeni, kada je sve uradjeno u trenutku kada nam je EU pretila uvodjenjem viza

BA svakako uglavnom cilja na biznis putnike. Ironicno je da mi ne trazimo britancima vizu na ulasku, cak iako nisu vise u EU...

UK još kao član EU nije ni bila deo šengena, mi smo im omogućili jednostrano i nezavisno od toga da li su EU ili ne, slično kao i sa drugim ne eu državama, mada da su zaslužili vize jesu...
 
Slažem se, malo sam reagovao u afektu.
Ma dobio bi i ja bez problema, nego mi žao bacanja para i cimanja.
Za 140e nadješ off season povratnu maltene za bilo gde po Evropi.
Ali dobro, ako neće naše turiste i pare, ima gde smo dobrodošli.
 
Drugo, odlazak na LHR umesto na LTN je sam po sebi jeftinija opcija, tako da Wizz bolje da se prebaci na Gatwick ili da snizi cene koje su nerealno visoke, za užasnu uslugu koju pružaju.
Od Lutona moze unapred da se kupi karta na trainline-u, cena 8,7 GBP do St Pancrasa. Okej je cena skroz, Piccadilly od LHR je 5,6 GBP i vozi duplo duze.

Zavisi za cenu Wizz-a, evo ja idem sledece nedelje za Luton, platio sam povratnu kartu 6200, dok je prijatelj dve nedelje pre mene sa Wizz Discount uzeo istu povratnu kartu za 3300.
Sa druge strane, letos me je povoljnije izaslo da letim Lufthansom sa LHR preko FRA, cena sa rucnim prtljagom bila 140 evra za jedan smer. Za isti datum je Wizz sa Priority bio 17000, a JU oko 38000.

Sada su cene dosta povoljnije, i sa JU i sa BA moze da se nadje povratna karta za do 130 evra. Wizz izadje skuplji ako se u oba pravca doda Priority, ali ako nekome nije potreban kofercic onda je Wizz daleko najpovoljniji. Slicna situacija je na gotovo svim letovima Wizza, ne isplati se dodavati Priority jer za te pare onda mozete da letite sa JU ili nekom drugom kompanijom.
 
Da se samo vratim na temu javnog prevoza.
Da li je moguće da do tog famoznog voza Vinci neće insistirati da se uvedu veći šatlovi do različitih delova grada: A1,A2,A3..ka raznim pravcima a koji će ići svakih 15-20min (30min tokom noći) i u kom će karta koštati max 400-500din? Takođe i još jedna linija GSP.
Jednom sam sleteo u 01.15 i šta da radim, da plačem? 72 kreće u 04.40 a A1 u 06.40
Taksi vaučer 2800 do Blokova, jbt aviokartu platio 1800 ow!
Drugo kako uopšte idu ljudi za NS sa i od aerodroma? Da li je realno da se nikome ne isplati da uvede liniju za tamo?
Treće dal je moguće da na arrivals nema neki kiosk ili automat gde turista može da kupi npr neku 2 ili 3.dnevnu kartu za javni prevoz! O kakvoj city break destinaciji mi pričamo kad on sleti i ne zna mučenik šta će (ako je low budget klijent) i napokon dočeka 72 gde mu majstor kaže da "ne prodaje karte" a on sa svog inostranog broja ne moze da pošalje sms na kratki broj.
Koje je rešenje, da se tuče sa taksistima da mu ne naplate 60 evra?
Svaki aerodrom MORA da ima dostupan, jasan i pristupačan javni prevoz inače džabe sve, a ne ovaj šesnaesti vek ovde.

Odlično napisano, svaka čast. Ovde se često pominje linija 72. Živim na Fontani blizu stanice 72 i više puta ove godine sam putovao ručnim prtljagom, bez kofera. Koliko god ranije izašao da čekam bus, stres čekanja 72 je svaki put bio neopisiv, od 3 poslednja putovanja, sva 3 puta bi podaci na Šapićevoj aplikaciji bili netačni ili linija čak ne bi bila izlistana, što implicira da red vožnje nije ispoštovan. Svaki put sam bio primoran da pozovem taksi i ''puknem'' 1500 din. Ovo govorim o različitim delovima dana - 11h, 13h, 15h. Šta tek da kaže neko ko ima čekiran prtljag i ko mora da osedi na check inu na aerodromu. I onda odete u Atinu i možete žmureći da uđete u prevoz koji vas vodi do centra grada, sve jasno napisano i čisto. Plače mi se kad siđem iz aviona u Beograd u normalno vreme (a nemam tu sreću da me neko sačeka) i vidim na aplikaciji da 72 stiže za 25 stanica a 860i u Mislođinu.
 
Odlično napisano, svaka čast. Ovde se često pominje linija 72. Živim na Fontani blizu stanice 72 i više puta ove godine sam putovao ručnim prtljagom, bez kofera. Koliko god ranije izašao da čekam bus, stres čekanja 72 je svaki put bio neopisiv, od 3 poslednja putovanja, sva 3 puta bi podaci na Šapićevoj aplikaciji bili netačni ili linija čak ne bi bila izlistana, što implicira da red vožnje nije ispoštovan. Svaki put sam bio primoran da pozovem taksi i ''puknem'' 1500 din. Ovo govorim o različitim delovima dana - 11h, 13h, 15h. Šta tek da kaže neko ko ima čekiran prtljag i ko mora da osedi na check inu na aerodromu. I onda odete u Atinu i možete žmureći da uđete u prevoz koji vas vodi do centra grada, sve jasno napisano i čisto. Plače mi se kad siđem iz aviona u Beograd u normalno vreme (a nemam tu sreću da me neko sačeka) i vidim na aplikaciji da 72 stiže za 25 stanica a 860i u Mislođinu.
Ja ujutru ako imam avion posle 0615, online se čekirao i nemam luggage ladno stizem tim prvim što kreće sa Zelenjaka u 04.00. Taj samo cepa, u 0430 je na aerodromu. Problem je pasoš i security jer od 06-08 kreće jedno 20 aviona pa se natrpa milion ljudi, al eto ima i priority pass za 5e, neko reče.
Varijanta 2 uvatiš ovaj zadnji u 00, prodješ pasošku i security (malo zvocaju šta si došao tako rano al te puste) i nabiješ se negde da otknjavaš par sati 😃 uglavnom tamo gejtovi A6-7 nema nikog izvališ se i boli te uvo. Ni kući ne bi spavao više od tri sata a bar si na aerodromu nema gde da zakasniš
 
Samo za buduću gradsku vlast koja se obaveže da će uspostaviti šatl bus sistem kakav dolikuje, dajem svoj glas! :)

Znači, nikakva polovična rešenja, nego 24/7/365. To mogu i privatne firme da rade, pod uslovima i kontrolom grada. Par primera.

AUH-Express.jpg

Abu Dhabi

Flybuss_Kristiansand.jpeg

Kristianstand
 
Evo ovi ljudi rade London, Rim, Amsterdam, Paris, Porto, Barcelonu, Torino, Bari , Beč, Prag, Dublin, Budapest, Palermo...
Nisu bogzna šta al dobro će doći kao prva pomoć, za 6 jura Bog da nas vidi (ako smeju da rade non EU)
https://www.terravision.eu/
Terra.jpg
 
Gugl maps je ubacio javni prevoz ponovno, tako da ima nade za strance. Ima A1, 72 i 607 koji se javljaju kao opcije.
Čak A1 ima i vozni red :D

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
BA cilja na putnike sa US i CA vizama za presedanje, te pomalo biznis putnika i dijaspore (najviše shqipetaret). US vizavas oslobađa potrebe za UK airside vizom, možete presedati na LHR, ali ne i da ga napuštate - što ide na ruku BA i Oneworld partnerima za TATL.
 
Nama koji radimo na aerodromu je odgovarao 607, brže se stigne nego 72 koji je baš dugo putuje, dok 860i ume često da bude prepun i autobusi su "turistički" ne gradski, samo za sedenje, pa je nezgodno stajati u njemu. Ali da ne kukam previše, 860i završava posao.
 
Дужи опис о насиљу таксиста (дивљих?) на аеродрому и недостатку полиције на истом
https://x.com/pedjijatar/status/1717233273913422148?s=46&t=afYSdplFuXCaIHKAheqQdQ


И одговор Весића

Pogledajte prilog 178078
Šta ovo priča Vesić??? Upravo je on u aprilu formirao Radnu grupu koja se bavi uvođenjem reda među taksistima na aerodromu. Postavljen je Ivan Divac da vodi to. Radna grupa nije rasformirana. Evo detalja od pre par meseci:

https://www.025.rs/akcije-protiv-di...vac-i-dalje-ima-grupa-koje-rade-mimo-propisa/
 
Vesić je... tražio o da se pravda mesečna markica za prevoz pa to sad na VKS pada... uveo žute trake po svom nahođenju pa ih se ukinulo... pravio plan šinskih sustava pa sad njegov naslednik asfaltira tramvajske trase... Vesić je...

Mnogo će materijalnog i duhovnog blaga da ostane posle Vesića.
 
Vrh