Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Nisu upoznati ovi na ANT sa očitavanjem tablica
Znaci mora se gurne kartonce da se rampa otvori plus je dupla nzm zašto
Braniš ih kao da radiš na ANT govorim ti o prosečnim korisniku u srb koji dodje da nekog odveze a takvih je mnogo koji ne izvrše detaljnu pripremu koja uključuje da se visi sta ima novo na sajtu kako su novosti spremili
Takodje njihov kružni autobus kao i A1 su sve samo ne označeni kako treba reda vožnje bez
Da su ponudili više vrsta parkinga i cena to stoji i to je dobro
Da su sve to loše označili jesu moze i mora bolje
Znas zasto je rampa dupla? Pa da ne bi mogla dva automobila istovremeno da izadju. To su ranije radili divlji taksisti. Apsolutno podrzavam duple rampe jer imaju smisla.

Ne radim na aerodromu, niti pokusavam da ih branim. Kazem samo sta je meni logicno iz ugla vozaca koji redovno parkira na parkinzima sa rampama (garaze, javni parkinzi, trzni centri). A logicno mi je da se ocekuje da postoje kamere za tablice jer toga ima svuda danas.

Isto mi je logicno da pogledas na sajtu kolika je cena parkinga. Tako je svuda u svetu, na masi aerodromskih sajtova moras i da se pomucis da nadjes gde pise cena.
Ne razumem kako bi ti hteo da se obavesti o cenama. Evo daj neki predlog.

A1 je sramota i tu nema rasprave. Nije ni 72 nesto bolji bus. Generalno je javni prevoz sa aerodroma tuga. Em busevi idu retko, em nisu prilagodjeni za aerodromski prevoz, em nema red voznje ili se ne postuje. Katastrofa, jednom recju.
 
Znas zasto je rampa dupla? Pa da ne bi mogla dva automobila istovremeno da izadju. To su ranije radili divlji taksisti. Apsolutno podrzavam duple rampe jer imaju smisla.
Ok ako je zbog divljih taksista ok
A logicno mi je da se ocekuje da postoje kamere za tablice jer toga ima svuda danas.
A zasto nisu postavili kamere koje citaju tablice
Ne razumem kako bi ti hteo da se obavesti o cenama. Evo daj neki prpredlog.
Recimo bilbord led ekran tabla na samom prilazu sa jasnijim oznakama sto da ne i flajer koji bi bio na terminalu
Mada ako dočekamo voz do aerodroma sve cu im oprostiti jer će za veliki deo populacije problem biti rešen
Jos ako ga organizuju kao aeroekspres u Moskvi
Kad stignem okacicu koju sliku aerobusa
Kao i njihovog kružnog
 
Onda nisu radile kako treba jer došlo do zastoja na izlazu sa parkinga
 
A1 je sramota i tu nema rasprave. Nije ni 72 nesto bolji bus. Generalno je javni prevoz sa aerodroma tuga. Em busevi idu retko, em nisu prilagodjeni za aerodromski prevoz, em nema red voznje ili se ne postuje. Katastrofa, jednom recju.
Postoji bus 860I koji prolazi pored Aerodroma i ide na svaki pola sata preko dana, al na njemu na displeju piše "Industrijska zona Barič" i nema nikakvih naznaka da taj bus ide do aerodroma pa ko nije upućen nema šanse da bi ušao jer logično ljudi misle da je to neki lokalni bus. Pileći mozgovi se nisu udstojili da postave bar jednu tablu na šoferki na kojoj piše "Aerodrom" ili bar na displeju piše da ide preko Aerodroma.
 
Postoji bus 860I koji prolazi pored Aerodroma i ide na svaki pola sata preko dana, al na njemu na displeju piše "Industrijska zona Barič" i nema nikakvih naznaka da taj bus ide do aerodroma pa ko nije upućen nema šanse da bi ušao jer logično ljudi misle da je to neki lokalni bus. Pileći mozgovi se nisu udstojili da postave bar jednu tablu na šoferki na kojoj piše "Aerodrom" ili bar na displeju piše da ide preko Aerodroma.
Autobus koji ide na aerodrom mora pre svega biti preuredjen da ima mesta za kofere. Zatim mora da ima takt od ne vise od 15 minuta tokom dana i ne vise od 20 minuta tokom noci i to mora da se postuje. Trebalo bi da vozi cele noci takodje, dakle 24/7.
 
Vozio sam se sinoć sa A1. Zadnji je u 00:15, predzadnji u 22:40 sa aerodroma.

To nema u voznom redu. Vozač je indirektno priznao da je to tako zbog taksi mafije

U busu nas je bilo 30+. Stajali sve vreme.

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Ovo je bilo već spomenuto ? Preko puta garaže
7b209ece924e61ed3d28721961214487.jpg


Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Ja se iskreno nadam da kontrola letenja i pista imaju rezervno napajanje. Da li tesla ima neki offgrid generator? Mora da ima?
 
Ja se iskreno nadam da kontrola letenja i pista imaju rezervno napajanje. Da li tesla ima neki offgrid generator? Mora da ima?
Циљани ниво безбедности у комерцијалном ваздухопловству је 5.0 x 10-9 фаталних удеса по сату лета (односно, треба да летиш пет милијарди сати да би учествовао у фаталном удесу, а и тад имаш преко 60% шансе да преживиш).

Да ли се стварно ”искрено надаш” да такав систем не виси на бакарној лицни?
 
Dritan lupetari, dva za CG su dovoljno, možda napraviti aerodromćić za manje avione na Durmitoru
 
Треба разумети шта за неку ливаду значи статус аеродрома.

Импликације су првенствено за грађевину - око аеродрома се одређује простор заштите од препрека (obstacle clearance) и свако ко гради у близини мора да провери да ли његов објекат (али и дизалице) улазе у тај заштићени простор, и онда подлеже посебном режиму одобрења (прорачуна могућег утицаја на кретање ваздухоплова у слетању и полетању).

Такође, олакшава процес дефинисања јавног интереса, у случају да је потребна експропријација за ширење аеродрома.

Проглашење неке ливаде за аеродром је логичан следећи корак након дефинисања плана просторног уређења на нивоу државе. Уопште не мора да значи да било ко очекује да сутра ту почне да лети Визер, него да се пажљивије гледа ко и шта гради у околини.
 
Vrh