Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

lstajic":1k2jb28o je napisao(la):
Da li je neko primetio da se na BeoBuildu postavljaju sve manje i manje updata. Ranije su posatavljali slike dva puta mesecno. Sada nekad prodje i vise od dva meseca bez jednog jedinog updata.
Izgleda da website polako ide u istoriju.




:(
Pročitaj thread "važno obaveštenje" + ne zaboravi letnje mesece koji su tradicionalno mrtvi, prošle godine smo progurali leto bez updatea jedno mesec i po dana, tja nisam normalan da šaljem ekipu da slikaju na 45 stepeni :D
Updatese možeš opet da očekuješ krajem meseca a posebno u septembru.

a sada nazad na thread ;)
 
Steva":ta464rrm je napisao(la):
lstajic":ta464rrm je napisao(la):
Sada nekad prodje i vise od dva meseca bez jednog jedinog updata.
Izgleda da website polako ide u istoriju.:(
... tja nisam normalan da šaljem ekipu da slikaju na 45 stepeni :D
@..lstajic .. Beobuild je već ušao u istoriju .. svojim radom.

Steva se samo šalio sa 'slanjem ekipe na 45'C', jer svi radimo dobrovoljno.
Pošto redovno pratiš sajt i tek si se sad uključio u Diskusije, napiši
šta bih voleo da vidiš od novih 3. updates, pa da probamo da uradimo. :)
 
Stari pasoši do početka 2009.
9. avgust 2007. | 15:19 | Izvor: Beta
Beograd -- Predlog zakona o putnim ispravama Vlada Srbije dostavila je danas u skupštinsku proceduru.

Usvajanje tog zakona jedan je od uslova za stavljanje Srbije na belu šengensku listu. Novim rešenjima predviđeno je da stari pasoši, na kojima je naziv bivše države SRJ, važe do kraja 2008. godine.

Obrazac pašosa sadržavaće prostor za automatsko očitavanje podataka u koji se unose vidljivi alfanumerički podaci na ispravi, kao i zaštitne elemente.

Pasoš će važiti pet godina, za mlađe od 14 godina dve godine, a može se izdati i sa kraćim rokom važenja ako nadležni sud, odnosno tužilac, to dozvoli.

Predloženim rešenjima navedene su i situacije u kojima će zahtev za izdavanje pasoša biti odbijen.

Prema predloženom zakonu, putne isprave su pasoš, diplomatski pasoš, službeni pasoš, putni list i putne isprave koje se izdaju na osnovu međunarodnog ugovora, kao što su brodarska i pomorska knjižica.

Osim zakona o putnim ispravama, za stavljanje Srbije na belu šengensku listu potrebno je usvojiti i zakone o azilu, o državnoj granici i o strancima.
izvor B92
link http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2007&mm=08&dd=09&nav_category=12&nav_id=258722
 
A kada ce novi pasosi poceti da se izdaju i kako ce izgledati? Racunam da ako stari vaze do 2009., izdavanje novih mora da pocne bar godinu dana pre toga...
 
^^Trebalo bi da pocne negde oko marta sledece godine koliko sam ja cuo. Ne znam samo kako misle da zamene pasose milionima ljudi za 7-8 meseci. Bice jako interesantno...
 
Odlicna vest za pasose, nego.. malo mi je rano 2009. Ako je neko upucen u tematiku, da li to bas mora tako? ili bi mogli da uporedo vaze stari i novi pasosi? (pitam ja, jer me mrzi da ponovo vadim sve nove vize)
 
^^Pa mislim da nece moci ako su rekli da stari vaze do kraja 2008. To znaci zamena do tada. Vlada zuri sa time posto je to jedan od uslova za belu sengensku listu.
 
^^Nasi pasosi su verovatno trenutno najprimitivniji na svetu. Mislim da cak i sve africke zemlje imaju skenirane slike i td. Mene svakog puta startuju na granici i gledaju da li sam sam heftao onu sliku ili nisam. Upravo zbog toga mora da se zameni pasos sto pre.

A sa druge strane, od nasih 7,5 miliona gradjana, koliko njih putuje u inostranstvo uopste?? (na zalost, ali cinjenica).

A evo i vest iz Politike (nadovezujuci se na Milancetov post):

Према Предлогу закона о путним исправама, чије је усвајање један од услова за стављање Србије на белу шенгенску листу, а који је јуче Влада Србије доставила у скупштинску процедуру, нови српски пасоши, биће од 2009. године једине важеће путне исправе за грађане Србије. Будући да је предложено да пасоши СРЈ, које данас поседујемо, важе најдуже до краја 2008. године, а према ранијим најавама Божидара Ђелића, потпредседника Владе Србије, прве нове путне исправе требало би да се појаве већ од марта следеће године, то значи да ће, како је, уосталом, наведено и у образложењу овог законског предлога, једно време „у правном саобраћају бити и важеће старе и нове путне исправе”.
Izvor: Politika Online
Link: http://www.politika.co.yu/detaljno.php?nid=37211
 
^^Slazem se Nenade ali bez obzira mislim da je malo neodgovorno od strane drzave da odredi samo 8 meseci za zamenu pasosa svim gradjanima. Bice haosa bojim se...
 
Ako stvarno bude 8 meseci za zamenu, stvarno će da bude haos znajući kako naš MUP radi na izdavanju dokumenata.
 
MUP mora da zalegne posto dobrano zaostaju - ceo taj proces je trebalo odavno da pocne! Ali 8 meseci je ostvarljiv rok.
 
KONAČNO REŠENJE U SEPTEMBRU
9.8.2007 17:08 BEOGRAD (Tanjug) - Sva gradska taksi udruženja potpisaće 5. septembra ugovore sa Aerodromom ''Nikola Tesla'' koji će ih obavezivati da poštuju novu regulativu Aerodroma, odnosno novi sistem kontrole prilaza taksi vozila, prihvata i otpreme putnika, a ceo sistem finansiraće Aerodrom.
Sprovođenje novih pravila kontrolisaće aerodromske službe, policija i inspektori Sekretarijata za privredu Grada Beograda, dogovoreno je na današnjem sastanku predstavnika Aerodroma i taksi udruženja na kojem je bilo reči o trajnom regulisanju taksi saobraćaja na relacijama od beogradskog aerodroma i ka njemu.
Izvor: Tanjug
Llink: tanjug.co.yu

Nadam se da nece vise biti onoga da cim prodjes carinu na tebe nagrne bag** sa pitanjem "bato, treba taxi?"
 
A koji su detalji te regulative tj. ugovora. Kako ce da izgleda ubuduce taxi usluga na ANT-u? Da li zna neko?
 
Do aerodroma
samo luksuz
R. DRAGOVIĆ, 10. avgust 2007

TAKSI saobraćaj na Aerodromu "Nikola Tesla" biće od jeseni biće bolje organizovan. Za septembar je planirano potpisivanje ugovora sa taksi udruženjima, kojim će biti uređen način prilaska, prijema i odvoženja putnika iz aerodromske zgrade.
Prilaz aerodromskim terminalima biće ograđen rampama, a prolaziće se uz pomoć magnetnih kartica koje će taksisti dobiti. Uz to, novina je i kategorizacija vozila, tako da će pristup putnicima imati vozila koja izgledom i kvalitetom odgovaraju standardima najveće vazdušne luke. Kompletan sistem saobraćaja biće sproveden sredstvima Aerodroma. Sprovođenje šeme novih pravila koja će od septembra stupiti na snagu kontrolisaće aerodromske službe, policija i Sekretarijat za privredu Skupštine grada.
Prema rečima Aleksandra Bijelića, prvog čoveka "Beotaksija", inicijativa je korak u dobrom pravcu da se trajno reši pitanje organizacije taksi prevoza na Aerodromu.
- Šema buduće organizacije budi nadu da će i naša vazdušna luka i po ovom vidu saobraćaja postati dostojan izlaz u svet - smatra Bijelić. - Inicijativa je naišla na dobar prijem, predviđa puno detalja, i nadamo se da će na jesen biti sprovedena.
Režim saobraćaja na Aerodromu "Nikola Tesla", da podsetimo, iz bezbednosnih razloga od nedavno je promenjen. Tako je, od prošle nedelje, zabranjen prilaz privatnih putničkih automobila dolaznim terminalima. Nadležni su izmene opravdali incidentom iz Glazgova jula ova godine, kada su teororisti sa eksplozivom automobilima upali u aerodromsku zgradu, stigavši skoro do šaltera za kupovinu za čekiranje karata. Samo srećom, paklena naprava nije aktivirana, tako da žrtava bilo.

ZA RUKAV

PROMENE u organizaciji taksi službe započete su još zimus. Nezadovoljstvo taksista tada je izazvala odluka da se stanica koja se nalazila ispred dolaznog međunarodnog terminala iseli stotinak metara dalje. Uz to, ukinuta im je mogućnost zadržavanja ispred aerodromske zgrade. To je uticalo da se poveća broj prevoznika koji su putnike sačekivali ispred terminala, bez kola, a mušterije tražili po sistemu "cimanja za rukav".
izvor Novosti
link http://www.novosti.co.yu/code/navigate.php?Id=14&status=jedna&vest=107167&datum=2007-08-11
 
^^ Ovo sve deluje nesto mnogo komplikovano.
Taksisti bi najjednostavnije trebalo da kolima cekaju u redu i onda po principu "ko prvi, taj skuplja putnika". To je fer za sve i svako ce doci na red.
Najosnovnije je da se taksistima sto pre zabrani "boravak" u aerodromskoj zgradi (osim naravno ako ne putuju negde :) ) jer je to putnicima stravican stres - cim izadjes iz zabranjene zone, eto ih! Kazes lepo, "imam prevoz", a oni ti i dalje nude, ali sa popustom! :) Ludnica!
 
Ja cekam dan kada ce se taksi prevoz u BGu konacno organizovati jednom za svagda. Postoji gomila udruzenja, cene se razlikuju a o divljacima da ne govorimo. Beograd bi trebao da ima samo jedno veliko taksi udruzenje sa jasnim standardima i pravilima, a to znaci standardizovana vozila, boje, oznake, radio mreza, kodeks ponasanja i cene.
 
^^ Jedina misterija je sta stoji na putu tako necemu? Cak ni ne mora da bude jedno udruzunje, ali sva udruzenja treba da se pridrzavaju istih standarda!
 
više taksi udruženja su skroz OK, različita vozila isto... ali bi trebalo da imaju svi istu boju i slične oznake i to je to :)
 
vrachar":1c0x82gq je napisao(la):
Lakse je kontrolisati jedno udruzenje nego 5 ;)
da postoje čvrsta pravila i kontrole onda je svejedno da li postoji 1 ili 10 udruženja, sa svakom varijantom treba da funkcioniše ;)
 
Nenad":1o3v2dmx je napisao(la):
Taksisti bi najjednostavnije trebalo da kolima cekaju u redu i onda po principu
"ko prvi, taj skuplja putnika". To je fer za sve i svako ce doci na red.
Najosnovnije je da se taksistima sto pre zabrani "boravak" u aerodromskoj zgradi
(osim naravno ako ne putuju negde :) ) jer je to putnicima stravican stres - cim izadjes
iz zabranjene zone, eto ih! Kazes lepo, "imam prevoz", a oni ti i dalje nude, ali sa popustom! :) Ludnica!
Taxisti sada imaju tzv.'Dispečara' ispred zgrade, koji ih poziva
mob.tel.-nom kad ugovori vožnju sa mušterijom.

Inače ranije, kad sam se vraćao iz Libije,ulazili su u hol pre Carine
i nudili usluge prevoza i 'sređevanja sa carinom' ..to je bila ludnica.
Kratke relacije,nap. do Slavije a pogotovu do Zemuna,nisu hteli ni da voze.
Naravno, ako se 'dobro pogode', voze i 300met. :)

Jednom prilikom sam se vratio sa ženom,ćerkom (5god.) i gomilom
prtljaga.Kažem taxisti da idem za Obrenovac i da uključi taximetar.
Ali, da predhodno stane u Zemun, da ostavim neke poklone. :D

Kad smo došli na moju adresu,kažem mu da smo umorni i da
ne ćemo da idemo dalje,već ostajemo kod rodbine i platim mu po teximetru.
Poludeo je. :)
 
dragan":2adc4d6w je napisao(la):
Taxisti sada imaju tzv.'Dispečara' ispred zgrade, koji ih poziva
mob.tel.-nom kad ugovori vožnju sa mušterijom.
A sta ce im uopste dispecer da "ugovara" voznju? Lepo nek stoje u redu, nek voze po taximetru i sve je regularno. Sta uopste znaci "pogadjanje"? Pa nije to pijaca!

@Dragan
A tvoja anegdota se bas svidja :)
 
vrachar":28lbgctl je napisao(la):
Ja cekam dan kada ce se taksi prevoz u BGu konacno organizovati jednom za svagda. Postoji gomila udruzenja, cene se razlikuju a o divljacima da ne govorimo. Beograd bi trebao da ima samo jedno veliko taksi udruzenje sa jasnim standardima i pravilima, a to znaci standardizovana vozila, boje, oznake, radio mreza, kodeks ponasanja i cene.
Mi u Zagrebu imamo jedno taxi udruženje. Rezultat je jedan od najskupljih taxija u Europi. Zahvalite bogu na konkurenciji. Naravno, to ne znači da treba biti kaos na tržištu, ali zdravo natjecanje svakako.
 
^^Svakako. Ja se slazem sa long foot-om i mislim da je konkurencija veoma dobra stvar i da ne treba ogranicavati broj taksi udruzenja. Trebalo bi napraviti neki red u taksi sluzbi tj. pravila/zakone kojih bi svi morali da se pridrzavaju a svako onaj ko hoce da otvori taksi udruzenje i misli da mu se to isplati treba mu dozvoliti da to uradi. To je zdrava konkurencija i time se podize nivo usluge. Sve se to da urediti ukoliko ima volje.
 
Milance":3myfjkqd je napisao(la):
To je zdrava konkurencija i time se podize nivo usluge. Sve se to da urediti ukoliko ima volje.
Trebalo bi da bude tako, ali na zalost, kod nas to nije dalo efekta. Verovatno na prste moze da se izbroji koliko "boljih" vozila ima. Svi su razlicitih boja! Godina proizvodnje - neogranicena! Usluga, hm... Neka proba neka devojka u mini suknji da udje u taxi - mislim da bi se kulturnijih komentara naslusala u porno filmu!

A ove vesti tipa, "uvescemo red u taxi sluzbu" slusam i citam od 2003 godine. Kad bi se bar jednom neko latio posla...
Ta taxi udruzenja su kao mafijaski klanovi na Siciliji. Iskreno se nadam da ce se nesto tu promeniti. Pa Srbija nije Egipat. Na kredite mogu da se uzmu automobili. Samo da neko konacno propise ta pravila!
 
Vrh