Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

dragan":3t2nrcy3 je napisao(la):
04. 06. 2007.
U pripremi nova tehnička dokumentacija za izgradnju
kargo i logističkog centra na Aerodromu "Nikola Tesla" - sledi tender


Nebojša Nedeljković, direktor Aerodroma "Nikola Tesla" istakao je da Aerodrom nastavlja sprovođenje projekta izgradnje kargo i logističkog centra uz odobrenje Vlade Srbije.
Не бих да ширим дефетизам, али зар није то један од директора на кога се односе Вељине речи
Влада":3t2nrcy3 je napisao(la):
AERODROM - U RED!
Na aerodromu "Nikola Tesla" mora da se uvede red, navodi Ilić. Tu je, kaže, bilo mnogo problema.
- Mislim da je na Aerodromu bilo nepravilnosti i to već duži niz godina - tvrdi ministar za infrastrukturu. - Podela stanova o kojoj se nije pisalo iako su direktori ušli u otkup, enormno visoke zarade pojedinih funkcionera u odnosu na zaposlene, otuđenje zemljišta koje su prozvali iznajmljivanjem na 99 godina Kontroli leta bez saglasnosti Ministarstva i Vlade... To će se razrešiti vrlo brzo. Tražio sam da se o tome napravi analiza i dao rok od 15 dana, da vidimo da li je to stvarno bilo tako.
Вечерње новости
http://www.novosti.co.yu/code/navigate.php?Id=5&status=jedna&vest=104142&datum=2007-05-24
Ајде да се ипак надамо да ће све бити ОК
 
Огласио се и Динкић
AERODROM SE NE PRODAJE
Dinkić je opovrgao pojedina medijska nagađanja o prodaji Aerodroma "Nikola Tesla" rečima da se "trenutno ne razmišlja o njegovoj privatizaciji", ali da je potrebno izgraditi kargo centar.
- Kada "Jat" bude privatizovan i "Jat tehnika" dobije novog vlasnika, mnoge evropske aviokompanije će svoje avione remontovati na aerodromu. Zbog toga hoćemo da Aerodrom "Nikola Tesla" pretvorimo u veliki interkontinentalni aerodrom - rekao je Dinkić.
...
On je za posle leta najavio i tender za preduzeća "Jat ervejz" i "Jat tehnika", potvrdivši da su za avioprevoznika zainteresovani i "Er Indija", koja bi sa Aerodroma "Nikola Tesla" organizovala interkontinentalne letove i ruski "Aeroflot", "koji je i pismeno izrazio svoje interesovanje".

Istovremeno, "Jat tehniku" bi želele da kupe velika singapurska kompanija za održavanje aviona SIT, kao i nemačka "Lufthansa". Međutim, za obe firme prvo treba da se angažuje privatizacioni savetnik, a da se tek onda raspiše "transparentan međunarodni tender", primetio je Dinkić.
извор Глас јавности
цео текст http://www.glas-javnosti.co.yu/danas/srpski/E07060601.shtml
 
"....зар није то један од директора на кога се односе Вељине речи"

U ovom poslu oko ANT ne bi smelo da ima uticaja ko je direktor ili neki ministar.
Uslovi u prošlom tenderu su bili loši po državu i treba napisati nov sa većim % za ANT.

Po meni, aerodrom NT ne bi trebali uopšte da prodajemo, čak ni Kargo centar ...ali,pošto su
izgleda odlučili da prave tedner, treba zadržati najmanje 51% Kargo i Logističkog centara
da pripada A.N.Tesla.......neke strateške pozicije i nisu za prodaju.
 
Rusima "krešu" krila
V. S. P. - T. S., 7. jun 2007

Najava da je ruski "Aeroflot" najzainteresovaniji za kupovinu "Jat ervejza" i da je, u dosadašnjim razgovorima, predstavio i najozbiljniju i najprihvatljiviju ponudu, uzburkala je ne samo našu, već i evropsku javnost.

Posebnu pažnju privukla je izjava resornog ministra za infrastrukturu Velimira Ilića, koji je, u intervjuu "Novostima", prvi put zvanično objavio da su Rusi najbliži privatizaciji srpske vazduhoplovne kompanije.
- Odmah posle te izjave stiglo nam je reagovanje iz Evropske komisije, odnosno njihove organizacije za civilno vazduhoplovstvo - kaže Katarina Andrić Milosavljević, predstavnik za štampu Direktorata civilnog vazduhoplovstva. - Oni su negodovali zbog mogućnosti da kompanija iz Rusije bude većinski vlasnik srpskog avio-prevoznika, što je suprotno preporukama iz Sporazuma o otvorenom nebu.

Sporazum još nije na snazi, jer ga nije ratifikovala Skupština Srbije.
- Do kraja 2008. godine treba da se privatizuju vazduhoplovne kompanije, kao i da njihovi većinski vlasnici ne mogu da budu iz zemalja koje nisu članice Evropske unije, ili onih koje su kandidati i u procesu pridruživanja - dodaje Milosavljevićeva. - U ovom trenutku, pošto nema ratifikacije parlamenta, Srbija, međutim, ne mora da se pridržava takvih preporuka.

Ovih dana Ministarstvo infrastukture završiće informaciju o privatizaciji i restrukturiranju javnih preduzeća koja su u njegovoj nadležnosti. Najaktuelnija je priča o "Jatu", a prema rečima ministra Velimira Ilića, taj dokument naći će se na jednoj od narednih sednica Vlade. U toku su i konsultacije svih ministara iz "ekonomskih" sektora o privatizaciji javnih preduzeća, pre svih NIS i "Jat ervejza".
- Srbija nema obavezu da kompanijama iz Evropske unije da pravo preče kupovine u privatizaciji našeg avio-prevoznika - kaže Ilić za "Novosti". - Sporazum o otvorenom nebu podrazumeva otvaranje aerodroma za neograničen broj letova.

NUDE NAJVIŠE
PREDSTAVNICI "Aeroflota, da podsetimo, ponudili su da kupe najmanje 51 odsto akcija "Jat ervejza". Oni su spremni da zadrže sve zaposlene, dovezu nove avione, izmire sve dugove i aktiviraju unutrašnji avio-saobraćaj iz Beograda ka Nišu, Užicu, Kraljevu, Vršcu... Pošto je reč o javnom preduzeću, međutim, privatizacija bi, svakako, morala da prođe tendersku proceduru, što podrazumeva prikupljanje više ponuda.
izvor Novosti
link http://www.novosti.co.yu/code/navigate.php?Id=5&status=jedna&vest=104701&datum=2007-06-08
 
Da nije smesno bilo bi tuzno.
Eto nama cetvrtog Rajha u Evropi....rade kako hoce i sta hoce....non-stop nam postavljaju neka suluda pravila kojih mi kao treba da se pridrzavamo. Dokle?
 
^^Pa ukoliko hocemo u EU onda moramo i da postujemo njihova pravila. Mislim da je to logicno. Niko to ne smislja posebno da bi Srbiji bilo teze vec su ti zakoni za sve zemlje Evrope. Pre bi rekao da ovi nasi izigravaju neke pametnjakovice.
 
naslovna.jpg
......citati iz 'Ekonomista' :
Sudbina nacionalnog avio prevoznika
Air One hoće Jat

-Zašto pojedini srpski ministri i mediji favorizuju ruski Aeroflot kao budućeg kupca Jata
- Da li su američki private equity fond Texas Pacific Group i italijanska regionalna
avio kompanija Air One takođe mogući kandidati za strateške partnere Jata
- Kakav model privatizacije srpskog avio prevoznika predlaže Međunarodna finansijska korporacija
- Vredi li srpsko avio tržište 800 miliona dolara godišnje.

......Zanimljivo je, međutim, da su konsultanti i eksperti Međunarodne finansijske korporacije krajem 2006. i početkom 2007. godine „ostvarili preliminarne kontakte sa odabranim uzrokom strateških investitora od kojih su za Jat najviše interesa pokazale regionalne avio kompanije čiji je cilj da povećaju ekonomiju obima, povezivanjem svojih postojećih operacija sa evromediteranskim operacijama sa beogradskog aerodroma“.
Nije tajna da je u tim „preliminarnim kontaktima“ razgovarano i sa predstavnicima ruske kompanije Aeroflot i američkog investicionog fonda Texas Pacific Group (1993. godine preuzeo bankrotirani Continental Airlines, a 2006. godine zainteresovan za operacije sa australijskim Kvantasom).

Ekonomist magazin uspeo je, međutim, da u relevantnim poslovnim krugovima dobije pouzdanu informaciju koja je to regionalna avio kompanija zainteresovana za kupovinu Jata. U pitanju je renomirana avio kompanija Air One (regionalni italijanski prevozilac u privatnom vlasništvu koji iz Rima leti za Bari, Bolonju, Brindisi, Kataniju, Firencu, Đenovu, Milano, Napulj, Palermo, Trst, Veneciju, ali i za Atinu, Barselonu, Berlin, Kopenhagen, London i Pariz).

tema03.jpg


Iako se radi o svetski poznatom američkom private equity TPG Capital, L.P. i o vrlo velikom regionalnom avio prevoziocu Air One, pojedini srpski ministri, pre svih (nenadležni) ministar za infrastrukturu Velimir Ilić pokrenuo je u medijima i javnosti kampanju kako je Aeroflot „najbolje rešenje za Jat“.
U poslovnim krugovima ali i u Jatu ta kampanja tumači se kao politička i kao ozbiljan nagoveštaj protivzakonitog favorizovanja jednog od mogućih kupaca. Jer, odluka o privatizaciji Jata još nije doneta, ni ministar Ilić, ni direktor Nebojša Starčević nisu ovlašćene osobe za pokretanje inicijative za privatizaciju.

Upravni odbor koji je nadležan još se ne oglašava, ne postoji odluka Vlade, ćuti i Agencija za privatizaciju, a stručnjaci upozoravaju da u privatizaciji avio kompanije postoji tačno utvrđen redosled poteza, precizan plan i jasna „podela uloga“ svih aktera u tom procesu.
Prepuštanje tako važnog posla kao što je privatizacija nacionalnog avio prevoznika lobističkim grupama bilo bi prilično neodgovoran gest. Srbija je zemlja koja ima dobar saobraćajni resurs, koji je već jednom nogom u Evropskoj uniji (čeka se da srpski Parlament parafira Sporazuma o otvorenom nebu) i da bi taj resurs bio kapitalizovan potreban je, kažu stručnjaci, nacionalni avio prevoznik u bilo kom tipu vlasništva. Procene su da tržište „vredi 450-500 miliona dolara u direktnim vazduhoplovnim uslugama a još 250 miliona dolara moglo bi da se vrti u dodatnim uslugama“.
 
Dve nove avio-kompanije letece sa beogradskog Aerodroma

Tokom juna, sa beogradskog Aerodroma poletece dve nove avio-kompanije!

Kanadska avio-kompanija "Sky service" letece od 19. juna do 12. septembra 2007. godine sa beogradskog Aerodroma za Toronto i to jednom nedeljno, utorkom, a vreme poletanja je 20:05 casova. Avion ove avio-kompanije imace tehnicko sletanje u Dablinu, radi dopune goriva.

Druga avio-kompanija je spanski "Iber world" koja ce sa beogradskog Aerodroma realizovati carter letove za Palma de Majorku. Avion "Iber world"-a letece jednom nedeljno, svakog petka u 22:25 casova, pocev od 15. juna do 28. septembra 2007 godine.

Obe avio-kompanije dobile su odobrenje za obavljanje ovih vrsta letova od Direktorata civilnog vazduhoplovstva Republike Srbije.

Putnici avio-karte mogu nabaviti u ovlascenim turistickim agencijama, odnosno predstavnicima prodaje ovih avio-kompanija ili na internet sajtovima avio-kompanija.

Kompletni red letenja moze se videti na sajtu JP Aerodrom "Nikola Tesla" Beograd - www.beg.aero.
Informativna sluzba
JP Aerodrom "Nikola Tesla" Beograd
 
Jat tehnika se privatizuje
12:17 | Izvor: Beta
Beograd -- Agencija za privatizaciju traži finansijskog savetnika za Jat tehniku, kako bi privukla adekvatnog strateškog partnera.

Agencija za privatizaciju objavila je konkurs za izbor finansijskog savetnika za privatizaciju firme za održavanje aviona "Jat tehnika", koje je 2005. godine izdvojeno iz nacionalnog avioprevoznika "Jat ervejza" (Jat airways).

Rok za dostavljanje ponuda na konkurs je 29. jun ove godine, a uslov za učešće je da savetnik ima iskustvo u tenderskim privatizacijama u tranzicionim zemljama, navodi se na sajtu Agencije za privatizaciju.

Kompanija "Jat tehnika", koje se bavi održavanjem aviona, motora, aviokomponenti i pružanjem specijalnih usluga, a u prošloj godini je ostvarila profit od 157.113 evra uz prihode od prodaje od 18,7 miliona evra.

Ukupna poslovna aktiva iznosila je 16,6 miliona evra, a ukupan kapital "Jat tehnike" bio je 13,05 miliona evra.

Udeo prihoda "Jat tehnike" na tržištu Srbije je 69 odsto, dok na stranim tržištima to preduzeće prihoduje 31 odsto.

Cilj izbora finansijskog savetnika je da se privuče ugledan domaći ili strani strateški partner ili konzorcijum investitora, koji poseduje stručnost i finansijsku snagu da unapredi učinak i razvoj preduzeća "Jat tehnika", kao i da sprovede investicioni program.

Uslov za njegov izbor je da ima i iskustva u relevantnoj industriji i pripremi finansijskih analiza u zemljama centralno-istočne Evrope.

Beogradska "Jat tehnika" krajem prošle godine zapošljavala je 974 radnika, a svoje usluge cele godine pružala je "Jat ervejzu", domaćim i stranim avioprevoznicima.

Prema ranijem pisanju beogradskih listova, najveća svetska kompanija za održavanje vazduhoplova "ST inzenjering" iz Singapura ozbiljno je zainteresovana za privatizaciju "Jat tehnike".
izvor B92
link http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2007&mm=06&dd=17&nav_id=251686
 
Aerodrom "Nikola Tesla" Beograd docekao milionitog putnika!

JP Aerodrom "Nikola Tesla" Beograd docekao je svog milionitog putnika ove godine!
Gospodja Antonina Pavlovic, koja je bila u poseti porodici, krenula je danas redovnom linijom kompanije Aeroflot za Moskvu i tako oborila rekord beogradskog Aerodroma, koji je svog milionitog putnika docekao cak dve nedelje ranije u odnosu na proslu godinu.
Naime, broj putnika koji su koristili usluge beogradskog Aerodroma porastao je za 12% u odnosu na isti period prosle godine, dok je u odnosu na 2005. godinu zabelezen rast broja putnika od cak 35 odsto!

JP Aerodrom "Nikola Tesla" Beograd ocekuje da ce ove godine premasiti proslogodisnji rekord u broju putnika i avio-operacija i dostici cifru od 2,5 miliona putnika.
Informativna sluzba
JP Aerodrom "Nikola Tesla" Beograd
 
dragan":kzsplv4h je napisao(la):
Po meni, aerodrom NT ne bi trebali uopšte da prodajemo, čak ni Kargo centar ...
ali,pošto su izgleda odlučili da prave tedner, treba zadržati najmanje 51% Kargo i Logističkog centara
da pripada A.N.Tesla.......neke strateške pozicije i nisu za prodaju.
Evo jedne odlične vesti....izgleda da su me pošlušali :)

"Uskoro privatizacija Jat tehnike"

Privatizacija Jat tehnike počeće uskoro, a Aerodrom Nikola Tesla neće biti privatizovan,
saopšteno iz kabineta vicepremijera.

Kako je saopšteno iz kabineta Božidara Đelića, Vlada Srbije će do kraja jula doneti
rešenje o pokretanju postupka privatizacije Jat tehnike.
"Pre privatizacije, Jat ervejz će preneti vlasnička prava u Jat tehnici na državu", stoji u saopštenju.

"Komisija je odlučila da Aerodrom Nikola Tesla ne bude privatizovan i ukazala na potrebu saradnje tog preduzeća sa inostranim partnerima na izgradnji kargo-centra, u skladu s propisima u Srbiji", navodi se u saopštenju iz Đelićevog kabineta.

Odlučeno je o formiranju radne grupa koja će rešavati imovinske odnose preduzeća Jat ervejz, Jat tehnika, Aerodroma Nikola Tesla i Agencije za kontrolu letenja.
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2007&mm=07&dd=13&nav_id=255156
 
dragan":325bwbax je napisao(la):
Komisija je odlučila da Aerodrom Nikola Tesla ne bude privatizovan i ukazala na potrebu saradnje tog preduzeća sa inostranim partnerima na izgradnji kargo-centra[/i][/b], u skladu s propisima u Srbiji", navodi se u saopštenju iz Đelićevog kabineta.
Pa sad... Ne znam koliko je Drzava efikasna u menadzmentu aerodroma. Obnova traje predugo, radi se traljavo i poslednjih godina nista spektakularno nije odradjeno osim sminkanja terminala.

Pista je kao obnovljena, ali ne kvalitetno - drugi deo piste, za rulanje, je ostao u raspadu, kao i slotovi; stavljeno je nekoliko novih mostova, a sta je sa ostalima?

Mora sve to brze da se radi! Sta je sa business centrom, sta je sa cargo centrom, sta je sa hotelom, sta je sa podzemnim garazama? (Znam odgovore na ova pitanja, ali vreme tece li rece...)
 
Nenad":1mriuav2 je napisao(la):
Pa sad... Ne znam koliko je Drzava efikasna u menadzmentu aerodroma.
Obnova traje predugo, radi se traljavo i poslednjih godina nista spektakularno nije odradjeno osim sminkanja terminala.
Treba i može da bude efikasnija,eto odlučila je da ne prodaje strateško područje ANT.
Sada se raspisuje tender za strateškog partnera Kargo-centra i tu treba da zadrži bar 51%.
Drugu rečenicu si pisao malo na'brzinu, značajno je proširen i renoviran Treminal2, a to
kukanje oko šminkanja uopšte nije tačno.
Nenad":1mriuav2 je napisao(la):
Pista je kao obnovljena, ali ne kvalitetno - drugi deo piste, za rulanje, je ostao u raspadu, kao i slotovi; stavljeno je nekoliko novih mostova, a sta je sa ostalima?
Opet neko zapomaganje, ništa ne valja ...pa, nije nekoliko mostova,već malo više.
Nenad":1mriuav2 je napisao(la):
Mora sve to brze da se radi! Sta je sa business centrom, sta je sa cargo centrom, sta je sa hotelom, sta je sa podzemnim garazama? (Znam odgovore na ova pitanja, ali vreme tece li rece...)
Rade se DUP-ovi i planovi, a biće i izgrađeno kad se završe.
Mnogo si nešto nestrpljiv,a ko zna kako bi bilo kad bi došao novi gazda.
Ko može da garantuje šta bi on uradio sa celim područjem ANT?...Niko.

Na državi je sada da izgradi planirano ( i još jednu dužu pistu) sa svojim sredstvima i kreditima.
Od kukanja i zanovetanja nema ništa, već treba realno sagledati mogućnosti i raditi
na realizaciji Svog aerodroma i čitavog područja,saobraćajnica i Privredne zone.
Za jedan sveobuhvatni projekat 'Kapija Srbije' nije problem obezbediti povoljan kredit.
 
dragan":2if3k8kx je napisao(la):
Nenad":2if3k8kx je napisao(la):
Pa sad... Ne znam koliko je Drzava efikasna u menadzmentu aerodroma.
Obnova traje predugo, radi se traljavo i poslednjih godina nista spektakularno nije odradjeno osim sminkanja terminala.
Treba i može da bude efikasnija,eto odlučila je da ne prodaje strateško područje ANT.
Sada se raspisuje tender za strateškog partnera Kargo-centra i tu treba da zadrži bar 51%.
Drugu rečenicu si pisao malo na'brzinu, značajno je proširen i renoviran Treminal2, a to
kukanje oko šminkanja uopšte nije tačno.
Nenad":2if3k8kx je napisao(la):
Pista je kao obnovljena, ali ne kvalitetno - drugi deo piste, za rulanje, je ostao u raspadu, kao i slotovi; stavljeno je nekoliko novih mostova, a sta je sa ostalima?
Opet neko zapomaganje, ništa ne valja ...pa, nije nekoliko mostova,već malo više.
Nenad":2if3k8kx je napisao(la):
Mora sve to brze da se radi! Sta je sa business centrom, sta je sa cargo centrom, sta je sa hotelom, sta je sa podzemnim garazama? (Znam odgovore na ova pitanja, ali vreme tece li rece...)
Rade se DUP-ovi i planovi, a biće i izgrađeno kad se završe.
Mnogo si nešto nestrpljiv,a ko zna kako bi bilo kad bi došao novi gazda.
Ko može da garantuje šta bi on uradio sa celim područjem ANT?...Niko.

Na državi je sada da izgradi planirano ( i još jednu dužu pistu) sa svojim sredstvima i kreditima.
Od kukanja i zanovetanja nema ništa, već treba realno sagledati mogućnosti i raditi
na realizaciji Svog aerodroma i čitavog područja,saobraćajnica i Privredne zone.
Za jedan sveobuhvatni projekat 'Kapija Srbije' nije problem obezbediti povoljan kredit.
Dragane, putujem dosta pa gledam sta se radi u ostalim zemljama. Dok se kod nas sminkao Terminal, u drugim zemljama se grade novi aerodromi! Tako da ne kukam, vec sam realistican!
Drugo, pogledaj i sam kako je pista obnovljena. U poredjenju opet sa ostalim aerodromima (ajde da ne uzimamo London, ali recimo Budimpesta, Prag itd.) je fusherski uradjeno!
Stavljeno je 6 novih mostova - treba da se promeni jos (mislim) 10-13, mrzi me sada da trazim koliko ih ima. To je manje od pola po mojoj racunici.

Ako moze da se tako lako obezbedi kredit, a sto se ne obezbedi vise? DUP za aerodrom i podrucje koje je netaknuto vec 40 godina se radi milijardu godina!

Upravo je to moj komentar - sve se moze i bice, ali nikako da dodje!

Jos je Raseta Milosavljevic krenula sa obnovom aerodroma (neke 2003 godine) i receno je tada bilo da ce se u sledecih par godina uloziti ukupno 140 miliona u obnovu i da je ta suma vec osigurana... Sta bi sa time?

I nisam nestrpljiv vec realistican. Gubimo bez veze na strateskom znacaju... umesto da rade ultra brzo da sve nadomeste, oni se jos zaje*******avaju sa neuspelim tenderima i ostalim glupostima i dupovima!
 
^^ Рашета Вукосављевић ;)

Проблем је што овде више нико не зна шта је реално, шта је мутљавина, колико се може и када...
Потпуни недостатак поверења између администрације и грађанства, ја мислим због силних неиспуњених мегаломанских обећања, доводи и до већег кукања него што је потребно а опет нико не може да каже колико је кукања дозвољено :)
Још кад се томе дода изостајање било какве казне за неурађено, "крадуцкање", афере... На крају си "срећан" што ишта ураде.

Но признали или не, кренули смо, а што је сређивање система преспоро је знак да свако од нас, грађана, треба да уложи још више снаге и труда да бисмо стигли до задовољавајућег нивоа. Скретање пажње и упозоравање можда и не успе сваки пут али ако ћутимо неће никада ни успети.
Све у свему, остати позитиван али и реалан по питању где смо, ко смо и какви смо.
 
^^ Rasetu sam pomenuo samo u hronoloskom smislu - njeno "kraduckanje" je vec nesto drugo.

A to si Vlado dobro rekao da moramo javno da skrecemo paznju inace ce Prokopa i slicnih pobacaja biti na svakom drugom cosku! Mislim, sramota je da Velja objavljuje i najavljuje SIGURAN pocetak gradnje Nis-Dimitrovgrad od 2004 (3 godine) i da ga zbog toga niko ne sankcionise iako i sam zna da je to jednostavno laganje!
Tako nas muvaju za sve zivo i ja mislim da svima treba da nam toga bude i vise nego preko glave!

Mislim da je nemoguce da i posle toliko vremena posle izbora pobednika na tenderu za Prokop i dalje ne postoji jedna jedina informacija koja bi naznacila u kom pravcu ce se ta investicija od OGROMNOG znacaja za zemlju i grad kretati!! A koliko ima jos takvih projekata sirom zemlje!??

@dragan
Izgleda da je ipak u pitanju petak 13. a verovatno i stres na poslu u kombinaciji sa time, ali je*******i ga... ono, bice bolje nikako da dodje!! :)

Sorry za off topik, ali eto, ponekada se malo nagomila tuga! Aj sad u nove pobede! :)
 
dragan":1v7laetu je napisao(la):
Dve nove avio-kompanije letece sa beogradskog Aerodroma

Tokom juna, sa beogradskog Aerodroma poletece dve nove avio-kompanije!
.....Druga avio-kompanija je spanski "Iber world" koja ce sa beogradskog Aerodroma realizovati carter letove za Palma de Majorku. Avion "Iber world"-a letece jednom nedeljno, svakog petka u 22:25 casova, pocev od 15. juna do 28. septembra 2007 godine.....
Informativna sluzba
JP Aerodrom "Nikola Tesla" Beograd
Iber World je otkazao letove za i iz Beograda... Koliko cujem i citam, Spanska ambasada je odbila toliko zahteva za vize da su direktne linije za Spaniju postale prazne...

Steta i katastrofa!
 
^^^ don't worry, be happy!

Znaš kako, sad je španska ambasada sama sebi napravila problem, a ovo je najbrži način na koji ćemo da izađemo na belu šengen listu. Što više EU kompanija kao Iber World budu gubile novac na ovakvim i sličnim glupim propisima, to nam je putovanje bez vize bliže!
 
Pa iskreno ne znam sta ocekujete....na pasosima nam jos uvek pise "Jugoslavija", licne karte izgledaju kao da se nisu menjale vekovima...mislim, kako stvari stroje, treba jos da budemo srecni sto nas Belorusi pustaju da udjemo u zemlju bez vize :D
 
^^ Nema veze, vraca se dushmanima sve to. Kada pederi ne znaju sta vredi nek se muce sa Bugarima i Rumunima koji su nahrlili da se sele ilegalno...


A pederi ne kapiraju da je nama ovde do jaja, a da mi zelimo samo do Trsta na fuka i da im ishaniramo malo uniju... I jos nikako nisu skapirali koliko je ova zemlja duhovno ispunjenija od njihove lezbejske unije ;)
 
^^nemoj imati iluzije u vezi nas tj. Bugara i Rumuna. Prosle godine je u Nemackoj veliki broj Srba deportovan nazad u Srbiju jer su ilegalno boravili tamo. Jedan od razloga sto nece da nam skinu vize je da se plase da ce ogroman broj nas nahrliti u EU da tamo radi i zivi - ilegalno. Na zalost to je nasa realnost.
 
^^ Milance, a ko su bili ti Srbi? Odakle? Ne zaboravi da Kosovo i dalje ima srpske (da ne kazem jugoslovenske) pasose!

Ovaj post nije na nacionalnoj osnovi, vec zasnovan na cinjenicama.
 
^^Ocigledno je da EU ima trenutno vise problema sa nama nego sa Bugarima i Rumunima. U prilog tome govori i cinjenica da mi ne mozemo da mrdnemo bilo kuda bez vize za razliku od ovih gore koji se slobodno setaju kako hoce. Tvoj komentar jeste nacionalisticki jer svako ko ima srpski pasos jeste Srbin. Ukoliko ne bi trebalo da ga ima (iz bilo kog opravdanog razloga) onda drzava Srbija mora da mu ospori to pravo i oduzme isti. Kako razlikujes "prave" Srbe od onih drugih? Mi nismo gori od Rumuna i Bugara ali isto tako nismo ni nekakav nebeski narod. Treba da se ponosimo onime sto imamo ali ne da pljujemo po drugima (pogotovo ne po onima koji su bogami trenutno ispred nas - na zalost!). To je po meni malogradjanski.
 
Vrh