Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Mozda jeste malo off topic, ali je interesantno i tice se aviosaobracaja u Srbiji...
jelenabg":klj594q2 je napisao(la):
Poljaci imaju 10 aerodroma?!!! A mi 1,5 :( .
a Pristina International Airport?! :lol: Dakle 2.5 aerodroma.. :rotfl:
Nenad":klj594q2 je napisao(la):
Prvi ce na meti biti Nis, a pogotovu kada se izgrade autoputevi za Bugarsku, Makedoniju i poboljsa put za Kosovo! Onda ce aerodrom sigurno postati regionalni centar niskobudzetnog avio prevoza - nadam se i cargo!
Samo nesto jos za aerodrom u Pristini,
In June 2006, Priština International Airport was awarded the ‘Best Airport 2006 Award’, an honour presented by Airport Council International (ACI). Airports across Europe once again competed in the ‘ACI EUROPE Best Airport Awards’ for the prestigious title of ‘Best Airport 2006’. Winning airports were selected for excellence and achievement across a range of disciplines including airport development, operations, facilities, security and safety, and customer service.
The apron and the passenger terminal were renovated and expanded in 2002. Since then the airport has received between 800.000 and 1.000.000 passengers annually. The airport has re-build the facilities and new equipment was installed. In the last 3 years the company renovated and reorganized the airport completely.
U julu 2007 sa aerodroma redovno saobraca 10 avio-kompanija ka 13 gradova (Evropa i Turska) i 12 carter-kompanija ka 12 aerodroma ukljucuju JFK u Njujorku... :/
wikipiedia.org

Koliko se vidi sa slika skoro je sredjen aerodrom, mozda kao Tivat sada ili malo bolje..

Cisto da se ima u vidu koliko je to trziste, ako znamo da je najprofitabilnija JAT-ova linija za Tiranu...

en.wikipedia.org/wiki/Priština_International_Airport
i http://www.airportpristina.com/
 
^^ Pa ja sam od prilike na to mislio nekoliko komentara vise - ANT je stvarno mnogo spor! Kao naravno i cela Srbija!

Podgorica i Tivat, a evo i Pristina su dobili nove aerodrome - ganz nove! O regionu da ne pricam! Zagreb treba da se sredjuje valjda 2008-10! Tu ce se graditi kompletno nov aerodromski komplex - sa kompletnom infrastrukturom, saobracajnicama, prevozom!

Tuzan podatak je da je Beograd od svih ovih napomenutih gradova najveci, i kao, najvazniji!
 
Nenad":1jahazjz je napisao(la):
^^ !....
Tuzan podatak je da je Beograd od svih ovih napomenutih gradova najveci, i kao, najvazniji!
Kod nas se sve radi u poslednjem trenutku , u smislu " Ima se vremena ".
Nerazumljivo je kako ljudi koji odlucuju ,ne uvidjaju da je i "poslednji voz vec otisao" i da je krajnje vreme da se sa mestima sa kojima se stranci prvi put srecu , uradi nesto , kako bi nas prikazalo u lepsem svetlu . :|
 
scout81":h2sjcy2n je napisao(la):
Nenad":h2sjcy2n je napisao(la):
^^ !....
Tuzan podatak je da je Beograd od svih ovih napomenutih gradova najveci, i kao, najvazniji!
Kod nas se sve radi u poslednjem trenutku , u smislu " Ima se vremena ".
Nerazumljivo je kako ljudi koji odlucuju ,ne uvidjaju da je i "poslednji voz vec otisao" i da je krajnje vreme da se sa mestima sa kojima se stranci prvi put srecu , uradi nesto , kako bi nas prikazalo u lepsem svetlu . :|
To da se kod nas sve neozbiljno shvata je vec opste poznato i na zalost, prihvaceno! Jedino ne razumem zasto bas MI moramo da budemo takvi - svi u regionu i sirom istocne Evrope rade na sebi, pa kako smo bre majku mu jedini kojima ne bode oci na sta odredjene stvari lice! Bugari i Rumuni, kao pre Poljaci i Slovaci, Hrvate da i ne pominjem, se ubise da opovrgnu imidz koji ih prati na zapadu - dakle sve u cemu su mogli da se u najbrzem roku vizuelno poprave, naravno, prateci strukturalne reforme, su uradili.... Ne znam sta vise komentarisati..
 
Beogradski aerodrom smanjuje buku i zagađenje
Na beogradskom aerodromu Nikola Tesla završena je ugradnja modernih sistema na šest aviomostova ("fingera") Platforme C što će omogućiti smanjenje buke i zagađenja. Kako se navodi u saopštenju, dva nova sistema omogućavaju da avioni koji se parkiraju se na Platformu C mogu da isključe motore i pomoćnu pogonsku grupu koju su do sada koristili za napajanje aviona električnom energijom i kondicioniranim vazduhom. Svi širokotrupni avioni mogu da koriste taj sistem. Avioni tipa ATR i druge manje letelice koriste Platformu A beogradskog Aerodroma. Vrednost investicije nije navedena, ali se ističe da je finansirana iz budžeta kompanije.
Izvor: Danas
Lilnk: danas.co.yu
 
"Italijanski investitori grade industrijsko-logistički park u Kragujevcu vredan 25 mil EUR"
Gradonačelnik Kragujevca, Veroljub Stevanović i predstavnici italijanskih kompanija i asocijacija, na čelu sa firmom za promociju investicija "SINERGY", potpisali su juče (23. jul 2007. godine) ugovor o formiranju zajedničkog mešovitog preduzeća "Šumadija - industrijski i logistički park" koje će biti smešteno u prigradskom naselju Cvetojevac, na površini od oko 60.000 m2.

U realizaciju ovog projekta biće uloženo 25 mil EUR.

- Reč je o prvoj komercijalnoj industrijskoj zoni, jedinstvenoj na Balkanu, koja spada među retke i u Evropskoj uniji. Grad Kragujevac je u ovaj projekat uložio jedanaest hektara zemljišta, kraj autoputa prema Batočini, što čini 10% osnivačkog kapitala, dok će italijanski investitori finansirati izgradnju objekata - izjavio je Stevanović .

Ukazujući na izuzetan značaj ovog projekta ne samo za Kragujevac i Šumadiju, već i za čitavu Srbiju, on je naglasio da će ovaj logistički park biti centar industrijske razmene Italije i drugih evropskih zemalja sa balkanskim državama i Rusijom.

- Ovo će biti logistička baza iz koje će ići kompletan izvoz prema jugoistočnoj Evropi. Ali to neće biti logistička baza samo za italijanske već i za firme iz ostalih zemalja Evropske unije. Ovakav projekat do sada nije viđen na Balkanu - ocenio je zastupnik italijanske firme "SINERGY", Dino Piovesan.

Izgradnja industrijsko - logističkog parka u Cvetojevcu počeće 15. maja 2008, a radovi bi trebalo da budu okončani do sredine oktobra 2009. godine........E-Kapija
Sad uporedimo mogućnosti i kapacitete Beograda,a o lokaciji da ne govorim.

dragan":19s1gmu2 je napisao(la):
srembgtb1.jpg


PODRUČJE AERODROMA
ANT ( aerodrom 'Nikola Tesla' ) nalazi se na idealnom području koje ima malo koji grad na svetu.....bez preterivanja, možda i najbolji, a evo zašto:

-Putna veza - nalazi se pored autoputa sa kojim ima 'svoju' petlju na koridoru 10.
U blizini je petlja 'Zmaj' sa kojom je povezan sa pravcem prema Budimpešti...i dalje.
Preko ove petlje biće povezan i sa UMP-om, a u blizini je i petlja 'Dobanovci' preko koje je povezan sa Obilaznicim oko Bgd., a između je planirana još jedna.
-Željeznička veza - nalazi se između magistralne pruge stanice Zemun i teretne stanica Surčin
-Rečna veza - Luka Bgd na Dunavu koridor 7 i pristanište Bgd. na reci Savi su u blizini ovog područja.
-Energetska veza - preko ovog područja prolaze visoko-naponski dalekovodi za Vojvodinu, a iz nje dolazi magistralni vod za gas.Osim toga postoji geo-termalna voda .

ntsaobsj9.jpg

-plavo planirano za ANT, a ljubičasto za Privrednu zonu A-A ( Autoput-Aerodrom )
 
Iskreno rečeno, iako sam Beograđanka i želim da se ovaj grad razvija i zarađuje sve više, meni je mnogo draže da se taj park gradi u Kragujevcu nego u Beogradu - mnogo je bolje za Srbiju. Daj bože da ovakvih investicija izvan Beograda bude što više pa makar Beograd tu i bio na gubitku.
Prostor kod Aerodroma je sjajan i neće propasti - iskoristiće se već nekako.
 
jelenabg":3qzyzrqv je napisao(la):
Daj bože da ovakvih investicija izvan Beograda bude što više
pa makar Beograd tu i bio na gubitku.
Beograd i Srbija su na gubitku zato što ne sprovode plan 'Kapija Srbije', a izgradnja
u centralnoj Srbiji i pogotovu Vojvodini ( Inđija,Zrenjanin,Dobanovci,..)
uopšte nisu neka konkurencija ,jer ovakav potencijal postoji samo u Beogradu.

Taj info sam postavio samo kao primer za poređenje da se vidi šta bi moglo i trebalo
da se izgradi kod 'nas' na 700-800ha,a pored aerodroma,pruge,reka i autoputeva.
Tu bi moglo da se uloži stotine mil.€,a ne samo 25 kao u Kragujevcu.
 
Evo sad primer Inđije,pa možda se neko i u Bgd. zamisli malo.

SRBIJA NA PRAGU NAJVEĆE INVESTICIJE U ISTORIJI

Stručna ekipa Ministarstva ekonomije i regionalnog razvoja, kojoj će se pridružiti državni sekretar u Ministarstvu za ekonomske odnose sa inostranstvom Jasna Matić i predsednik opštine Inđija Goran Ješić, posetiće početkom avgusta Indiju. Razlog je zainteresovanost indijske strane da jedan od svojih modernih tehnoloških parkova premesti u Srbiju.

Njihovo pismo o namerama stiglo je do ministra ekonomije i regionalnog razvoja Mlađana Dinkića, čime je otvorena zanimljiva priča koja bi mogla da rezultira najvećim investicionim projektom u istoriji Srbije. Indijci su već bili u poseti, obišli su nekoliko lokacija, ali se uži izbor sveo na Inđiju i Pećince.
- Mislim da smo mi znatno spremniji za tako nešto - kaže predsednik opštine Inđija Goran Ješić.

- Projekat je izuzetno složen i zahteva dobru pripremljenost, vrhunsku organizaciju i sveobuhvatan angažman, ne samo lokalne administracije, već i pokrajine i države. Kada su takvi poslovi u pitanju, investitorima se mnoge stvari daju gratis. Zbog njih se čak menjaju pojedini zakoni, da bi im se učinile nužne pogodnosti, kao što je, naprimer, oslobađanje plaćanja dela poreza na zarade za određeni period.

Za sada su najozbiljniji problem garancije, jer je reč o ogromnim kompleksima zemljišta.
Inđija, koja je najdalje otišla u koncipiranju industrijskih zona i koja ima izgrađenu
kompletnu komunalnu infrastrukturu, svakako se razlogom nudi kao najozbiljniji kandidat
za realizaciju ovog velikog projekta....itd..
ceo text : http://www.dnevnik.co.yu/modules.php?name=News&file=article&sid=26972
 
AERODROM USPEŠNO POSLOVAO U PRVOJ POLOVINI GODINE
2.8.2007 12:53 BEOGRAD (Tanjug) - U prvih šest meseci ove godine aerodrom ''Nikola Tesla'' ostvario je znatno bolje poslovne rezultate u odnosu na isti period prošle godine, saopšteno je danas iz te kompanije.
Kroz zgradu beogradskog aerodoma prošlo je 1.064.556 putnika, obavljeno je 20.348 letova i otpremljeno je 5.084 tona robe, što je rezultiralo ostvarivanjem neto dobiti u iznosu od 3.990.980 evra, navedeno je u saopštenju aerodroma ''Nikola Tesla''.
Izvor: Tanjug
Link: tanjug.co.yu
 
Uspostavljena saradnja između aerodroma u Beogradu i Cikagu
ČIKAGO , 2. avgusta (Tanjug) - Generalni direktor aerodroma "Nikola Tesla" Nebojša Nedeljković potpisao je danas u Čikagu povelju o saradnji između beogradskog aerodroma i aerodroma Oher (O'Hare) u Čikagu, najprometnijeg na svetu.

Generalni konzul Srbije u Čikagu Desimir Nikitović, na čiju inicijativu je i potpisana povelja, izjavio je Tanjugu da će ovaj sporazum otvoriti velike mogucnosti za saradnju kroz koju će aerodrom "Nikola Tesla" moći da šalje radnike aerodromske službe na obuku u Čikago.

"Dogovoreno je i da će čikaški aerodrom pružiti svu neophodnu pomoć Beogradu kako bi naš aerodrom dobio kategoriju 1, što bi nam omogućilo otvaranje diretnog leta za SAD iz Beograda", rekao je Nikitović.

Očekuje se da će uskoro na obuku doći predstavnici carinske, vatrogasne, komercijalne i službe bezbednosti sa beogradskog aerodroma, dodao je on.

"Ovo povezivanje je veoma korisno za beogradski aerodrom jer otvara mogućnosti i za njegovo tehničko opremanje kroz donacije koje postoje za ovakve saradnje i kroz dalju razmenu iskustava", ocenio je srpski konzul i dodao da se nada da će vazdušni saobraćaj sa SAD "biti uspostavljen što pre".

Nikitović je naveo da je ova ekonomska saradnja "veoma korisna za Srbiju" imajući u vidu prethodna bratimljenja Beograda i Čikaga, Srbije i američke države Ilinois.

On je podsetio da je u Čikagu do juče na studijskom putovanju u SAD boravila delegacija od 15 srpskih sudija i tužilaca, kao i da je dogovorena dalja saradnja i povezivanje sa Srpsko-američkom advokatskom komorom u Čikagu.
Izvor: Tanjug
Link: tanjug.co.yu

Zar nije ANT vec trebao da dobije kategoriju 1?
 
Do privatizacionog savetnika za Jat ervejz direktnim pozivanjem 24 kompanije
JOVANOVIĆ: Netipičan ali transparentan postupak
ekonomija1_1.jpg

Sedamdeset dana za izbor najbolje ponude: Jat ervejz

Beograd - Agencija za privatizaciju odlučila se za netipičan način izbora privatizacionog savetnika za Jat ervejz. Naime, tender neće biti objavljen u medijima već će na adrese 24 renomirane kompanije za pružanje konsultantskih usluga biti upućen poziv da učestvuju u postupku izbora, a sve prispele ponude biće bodovane po standardnoj tenderskoj proceduri. U Agenciji za privatizaciju kažu da će ponuđači sami odrediti cenu svojih usluga, a od njihove strategije zavisiće na koji će način i kada Jat ervejz biti privatizovan.

Direktor Uprave za javne nabavke Predrag Jovanović izjavio je za Danas da je to telo formalno dalo saglasnost za sprovođenje takvog postupka jer je procenjeno da uključivanje 24 kompanije, koje imaju iskustva u oblasti privatizacije, predstavlja veliku konkurenciju.
- Kod nas se na tendere javlja u proseku od pet do osam firmi, a u ovom slučaju će biti pozvan i tri puta veći broj. Verovatno neće svi podneti ponude, ali s obzirom na to što imaju iskustva u tom poslu očekujem da se javi većina - ocenjuje Jovanović i dodaje da će ponude biti bodovane prema precizno utvrđenim kriterijumima.
On se slaže da je reč o netipičnom postupku javne nabavke jer Agencija ne objavljuje tender već direktno poziva kompanije, ali podseća da ukoliko neko od ponuđača bude imao prigovor na bodovanje na raspolaganju ima iste mehanizme zaštite kao kod standardnog otvorenog ili restriktivnog postupka nabavke.

Ministar bez portfelja Dragan Đilas juče je, odgovarajući na pitanje medija da li je Vlada dva puta glasala i menjala odluku o izboru privatizacionog savetnika za Jat na njegov zahtev, izjavio da je odluka o tome kako da u što kraćem roku bude dobijen privatizacioni savetnik doneta jednoglasno.
- Jedine nesuglasice koje su postojale bile su u vezi sa tim kako da ovaj posao obavimo u skladu sa zakonom, a da cela procedura traje maksimalno 75 dana. Posle otvorenog iznošenja mišljenja došli smo do rešenja koje je premijer prihvatio i cela vlada je po ovom pitanju bila jednoglasna. Sledeće godine u Evropi počinje da važi pravilo slobodnog neba i zato je bitno da budućnost nacionalnog avio-prevoznika rešimo do tog vremena. Za savetnika će biti izabrana neka od uglednih svetskih kompanija koja se bavi ovim poslom i koja ima iskustva u privatizaciji avioprevoznika. Naravno, kriterijum će biti i cena njihovog rada. Verujem da ćemo naći način da Jat dobije ozbiljnog strateškog partnera, a da država zadrži i udeo u vlasništvu kompanije - navodi Đilas u pisanoj izjavi i dodaje da očekuje da Jat, kao Telekom Srbije, bude kompanija koja će omogućiti regionalno jačanje Srbije i da bi voleo da se pronađe ekonomska opravdanost i opet uspostavi direktna avio linija do Banjaluke kako bi i na taj način jačale veze Srbije i Republike Srpske.

Spisak potencijalnih savetnika
Agencija za privatizaciju saopštila je juče da će poziv za učešće u postupku izbora savetnika biti upućen na adrese 24 međunarodne konsultantske kuće, koje imaju najveće iskustvo, najveći broj projekata i najbolje rezultate u oblasti konsaltinga u avio-saobraćaju i da će proces izbora biti javan. Na spisku potencijalnih privatizacionih savetnika našli su se: Rotšajld, UBS, Goldman Saks, BNP Pariba, HSBC banka, Morgan Stenli, Citigrup, Meril Linč, Lazard, ABN Amro, Dojče banka, Diloit, Lehman bradrs, Prajsvoterhaus Kupers, Ernst & Jang, SG, Dresdner Klinvort, Džej Pi Morgan, KPMG, Mekveri banka, M&A internešnel, ING, Kredi Svis i Kalion. I mada je okvirni rok za izbor privatizacionog savetnika 70 dana, u saopštenju se navodi da će procedura biti sprovedena u restriktivnom postupku i sa skraćenim rokovima jer je Vlada zaključila da je neophodno što pre izabrati savetnika i sprovesti privatizaciju. Ponuđači će biti pozvani da dostave tehničke i finansijske ponude u zapečaćenim kovertama, a one tehničke ponude koje budu ocenjene kao kvalifikovane odnosno koje budu prešle tehnički prag (koji će utvrditi Komisija za javnu nabavku pre podnošenja ponuda), ući će u postupak otvaranja i ocene finansijskih ponuda i finalni izbor za savetnika.
I. Radak
izvor Danas
link http://www.danas.co.yu/20070803/ekonomija1.html#0
 
212 mil. evra za aerodrom Pleso
Izvor: business.hr
Hrvatska vlada i grad Zagreb će sufinansirati izgradnju
novog putničkog terminala na aerodrom Zagreb.
Projekat kojim bi zagrebačka vazdušna luka trebalo da se osposobi za prijem 3,3 miliona
putnika godišnje koštaće ukupno 212 miliona evra.

Sa 47 miliona evra iz vlastite dobiti će ga finansirati sam aerodrom, 52 miliona
inicijalnih sredstava će dati vlasnici, a 112 miliona će se osigurati zajmom.

Vlasnik 55 odsto zagrebačkog aerodroma je država, 35 odsto Grad Zagreb, a
po pet odsto Zagrebačka županija i Grad Velika Gorica.
http://www.b92.net//biz/vesti/region.php?yyyy=2007&mm=08&dd=03&nav_id=258069
 
Dobar projekat za Zagreb iako meni deluje u neku ruku kratkovidno, ako se zna da ce taj aerodrom vec ove godine dostici rekordan broj od ~dva miliona putnika. Do ~2010-e, taj broj ce narasti do blizu 3 miliona, a do 2012-e, kad ovaj novi terminal treba da bude zavrsen, broj putnika ce vec tada iznositi oko 3.5 miliona.

Beogradski aerodrom ima kapacitet od preko 5 miliona putnika i nova zgrada nam nece biti potrebna do ~2015-e.
 
Pleso nikad i neće biti konkurencija Beogradu, tj. A.N.Tesla.

Ali, interesantna je struktura vlasništva i investitora.
To bi mogao da bude model i za ANT u Bgd.
 
Glede zračne luke Pleso, slažem se da kapacitet od 3,5 milijuna nije dovoljan, jer će već ove godine biti premašena brojka od 2 milijuna, a broj putnika konstantno raste oko 10 posto godišnje. Ali investitori, koliko sam čuo, namjeravaju sagraditi terminal koji će se po sistemu lego kocki moći lako nadograđivati, tako da čim se dostigne brojka od 3 milijuna moći će započeti nadogradnju. Mislim da nešto slično već imaju negdje u Španjolskoj (možda u Madridu?). Što se tiče vlasništva, Vlada je vlasnik 55 posto dionica, Grad Zagreb 35, a Zagrebačka županija i Grad Velika Gorica (na čijem se teritoriju nalazi) po 5 posto. Inače, bilo je prijedloga da se aerodrom privatizira (navodno je Bečki aerodrom bio zainteresiran), ali je to odbačeno, jer se smatra da je bolje da ostane u javnom vlasništvu.
 
Zabranjen saobraćaj ispred zgrade aerodroma
Nova mera za veću bezbednost
Autor: M.C. - G.S. | 08.08.2007 - 11:13

Privatni automobili od 4. avgusta ove godine više ne smeju da se parkiraju niti dovoze putnike neposredno ispred ulaza u Aerodrom „Nikola Tesla“. Vozila će se ubuduće preusmeravati sa lokacije međunarodnih dolazaka na mesta koja su predviđena za parkiranje.
- Posle incidenta koji se desio na aerodromu u Glazgovu, iz bezbednosnih razloga, drumski saobraćaj izmešten je iz neposredne blizine zgrade. Primereno standardima i u skladu sa preporučenom praksom koja reguliše način prihvata i otpreme putnika u međunarodnom civilnom vazduhoplovstvu, uređen je i ovaj segment regulisanja saobraćaja na teritoriji aerodroma - kažu na Aerodromu „Nikola Tesla“.
Oni podsećaju putnike i one koji ih dočekuju da svoje automobile mogu parkirati na parkingu ispred terminalne zgrade, kao i u garaži koja se nalazi u neposrednoj blizini terminala.
Do skoro praksa je bila da privatni automobili ne smeju da se parkiraju ispred aerodromske zgrade, ali je bilo dozvoljeno da građani ispred ulaza sa svojim autom stanu na minut-dva kako bi putnik izašao i ušao u zgradu. Od 4. avgusta i ova praksa je ukinuta i saobraćajna policija će sve automobile preusmeravati ka parkingu i garaži.
Inače, U Glazgovu su 2. jula dva muškarca u zapaljenom džipu probili glavni ulaz na aerodromu i gotovo stigli do putnika koji su se čekirali. Jedan od muškaraca imao je na sebi eksploziv koji na sreću nije eksplodirao.

Cene parkiranja
Dnevno parkiranje na otvorenom parkingu košta 37,5 dinara po satu, a u garaži 26,5 dinara. Parking na Aerodromu moguće je zakupiti na nedelju i mesec dana. Cena parkinga na nedelju dana iznosi 1612 dinara (u specijalnom boksu sa povećanom zaštitom), a na mesec dana 2795 dinara.
Izvor: Blic online
Link: http://www.blic.co.yu/beograd.php?id=10167
 
Meni je ovo "malo" suludo.... A i ne mislim da je bezbednost aerodroma toliko ugrozena! Ako je stvarno zbog bezbednosti, bolje bi bilo da su lupili neke stubove i odvojili deo puta od zgrade ili tako nesto. Mislim da samo hoce da iskoriste momenat da nagrunu pare. A bas je lepo bio sredjen taj prilazak kolima sa onim svetlecim cudima u asfaltu.. :| Bas mi je suludo :(
 
Da li je neko primetio da se na BeoBuildu postavljaju sve manje i manje updata. Ranije su posatavljali slike dva puta mesecno. Sada nekad prodje i vise od dva meseca bez jednog jedinog updata.
Izgleda da website polako ide u istoriju.




:(
 
^^Ne, nije u tome problem, veci je problem sto se u gradu nista ne desava. Ako pogledas spisak projekata videces da se slike relativno redovno osvezavaju (npr. nove slike Usca zahvaljujuci Draganu itd.). Problem je u tome sto Beobuild ne moze da smislja projekte po gradu da bi bilo vesti za citanje. Uostalom ukoliko neko zna za nesto zanimljivo u gradu mogao bi da javi odgovornima na sajtu pa da se napravi neka reportaza.
 
@lstajic Ajde da se potrudim da dam objasnjenje na tu neobicnu konstataciju. Beobuild je sajt koji funkcionise po sistemu volonterskog rada u koji sam i ja kao i ostali clanovi redakcije ukljuceni. Zaista se retko desavalo da duzi vremenski period ne izlaze update-ovi, ali gotovo sigurno ne dva meseca. Razlog nesto sporijeg izbacivanja updateova u poslednjem periodu je uglavnom prouzrokovan tehnickim okolnostima tacnije prebacivanjem na novi veci i protocniji server posto sadasnji kapacitet delimicno zadovoljava trenutne potrebe ali svakako ne i dalje ambiciozne planove na kojima radimo. Takodje u letnjem periodu mnogi cak mogu reci gotovo svi clanovi redakcije su bili ili ce biti na odmoru, a i takodje vremenski uslovi (velike vrucine) nisu isle na ruku terenskom radu. Beobuild ce svakako nastaviti kao i do sada da prati desavanja u gradu
 
lstajic":urd0omcb je napisao(la):
Da li je neko primetio da se na BeoBuildu postavljaju sve manje i manje updata. Ranije su posatavljali slike dva puta mesecno. Sada nekad prodje i vise od dva meseca bez jednog jedinog updata.
Izgleda da website polako ide u istoriju.

:(
Их бре ал' си ти неки :)
Па ено ти последње слике од пре месец дана у "Last 5 updates", само се нису објављивали као вест. Имаш и слика по форуму очи да ти испадну :D а кренуо и видео.
 
Igore,
Hvala na objasnjenju. Ja inace iako slabo ucestvujem u diskusijama, dolazim na beobuild.net svaki dan. Ne zivim u Srbiji i nisam arhitekta, zato malo sta mogu da doprinesem ovim diskusijama.
Ja sam stvarno zahvalan svim ljudima koji rade na ovom projektu. Bez vas bi nasi ljudi u inostranstvu mnogo teze dolazili do ovakvih informacija.
 
Vrh