belgrey
Higher intermediate
Ne mogu to da urade. Svesni su problema ali su im ruke potpuno vezane. Jedini ko ima pravo da otvori novu liniju je Grad Beograd odnosno Direkcija za saobraćaj. Aerodrom jedino može da nabavi autobus i da prevozi isključivo sopstvene radnike ali i za to im treba tender da raspišu a pri tom ne bi mogli da zaposle ni vozače jer imaju stop od vlade na zapošljavanje novih radnika.JohnnyLee":2jer4fn0 je napisao(la):najbolje bi bilo da aerodrom raspiše tender za prevoznika na 2 ili 5 godina koji će da obavlja prevoz ka aerodromu
Na aerodromu su potpuno svesni problema saobraćaja ali oni ne mogu ništa da urade. Npr. bus 72 ne staje kod hangara tehnike zato što je gsp ukinuo to stajalište iako većina zaposlenih busom dolazi na posao pa sada radnici moraju da pešače. Aerodrom je tražio od gsp da ponovo otvore to stajalište a oni su odbili. Takođe je gsp ukinuo stajalište ispred dolaznog terminala zato što je policija zabranila da autobusi silaze dole (!?) Aerodrom niko ništa nije pitao. Putnici koji sada stižu na aerodrom moraju da se penju gore i da tamo čekaju bus. Sve je to u interesu taksi udruženja koja divljaju u potpunosti a na čiji rad aerodrom takođe ne može nikako da utiče. Bilo je scena kada su hteli da biju i rukovodstvo aerodroma zato što su hteli da ih rasteraju. Pri tom policija sve to gleda i toleriše. Za taksiste je opet zadužena direkcija za saobraćaj grada Beograda.
i jedan događaj koji iako nema veze sa samim prevozom ima sa nadležnostima na aerodromu: Kada je prilikom rekonstrukcije prilaznih puteva aerodromu nešto rađeno loše pa se zbog toga kišnica slivala u samu zgradu terminala aerodrom nije mogao da uradi ništa osim da postavlja kofe tamo gde curi. Razlog je taj što prilazna saobraćajnica nije u njihovoj nadležnosti već za njenu popravku mora da se pita i namoli opet grad Beograd odnosno nadležna gradska direkcija.