JohnnyLee":3pqr9wto je napisao(la):s obzirom da je retardirani JAT ukinuo autobusku liniju od Slavije do Aerodorma, ovo je moj predlog autobuskih linija za aerodrom iz raznih delova grada. koristila bi se samo stajališta GSP-a obeležena na mapi
Iako imam izuzetno loše mišljenje o načinu vođenja Jat-a, ipak moram da napomenem da ovo nije njihova core delatnost, i da ne vidim po čemu bi bili u obavezi da osiguravaju prevoz putnika od grada do aerodroma. To bi mogla da radi bilo koja druga kompanija koja ima ekonomskog interesa za time, bilo da je u pitanju Aerodrom Beograd, neki autobuski prevoznik (Lasta, GSP, itd), ili neko drugi.Ambassador":3pqr9wto je napisao(la):Jat je ukinuo? Treba ukinuti i njih.
Te tvrdnje baziraš na nekim naučno potvrđenim činjenicama?hazard":30m9ijdk je napisao(la):A od cega ce to Budimpesta da ima 20 miliona godisnje? Nagli rast turizma? Ne verujem. Nagli rast standarda? Opet upitno. Postace nekakav hub necega? Nema sanse.
zato što aerodromi imaju železničke stanice koje ga povezuju sa centrom grada, a naš još to nema, i neće imati još dugo vremenaNenad":22v3r4y7 je napisao(la):Ne znam ni jednu kompaniju na zapadu koja organizuje prevoz do aerodroma.
Pa i aerodromi koji imaju železnicu, takođe imaju i organizovan autobuski prevoz. Ali nigde nije zapisano da to mora da radi avio-kompanija!!! Avio-kompanija treba da obavlja avio saobraćaj, a autobuski prevoz treba da obavlja onaj koji se bavi autobuskim prevozom, ili onaj koji vidi interesa u tome!JohnnyLee":31g36avu je napisao(la):zato što aerodromi imaju železničke stanice koje ga povezuju sa centrom grada, a naš još to nema, i neće imati još dugo vremenaNenad":31g36avu je napisao(la):Ne znam ni jednu kompaniju na zapadu koja organizuje prevoz do aerodroma.
Hajde, sada, molim vas prestanite sa lupanjem. Da, većina velikih aerodroma je povezana železnicom (gde je čak i Lufthansa imala voz koji je spajao aerodrom sa gradom!442doBGD":qknhkwkl je napisao(la):Pa i aerodromi koji imaju železnicu, takođe imaju i organizovan autobuski prevoz. Ali nigde nije zapisano da to mora da radi avio-kompanija!!! Avio-kompanija treba da obavlja avio saobraćaj, a autobuski prevoz treba da obavlja onaj koji se bavi autobuskim prevozom, ili onaj koji vidi interesa u tome!JohnnyLee":qknhkwkl je napisao(la):zato što aerodromi imaju železničke stanice koje ga povezuju sa centrom grada, a naš još to nema, i neće imati još dugo vremenaNenad":qknhkwkl je napisao(la):Ne znam ni jednu kompaniju na zapadu koja organizuje prevoz do aerodroma.
pre dve nedelje bio u Moskvi i iznenadio se da Šeremetjevo ima železničku stanicu tek 2 godine.. a pre toga su 2004 imali stanicu na 7 km od aerodroma, pa busevi, maršrutke i taksiji.. imajući u vidu moskovsku gužvu i razvijenost železnice oko Moskve uopšte, prosto neverovatno..JohnnyLee":39vzaalp je napisao(la):zato što aerodromi imaju železničke stanice koje ga povezuju sa centrom grada, a naš još to nema, i neće imati još dugo vremenaNenad":39vzaalp je napisao(la):Ne znam ni jednu kompaniju na zapadu koja organizuje prevoz do aerodroma.
Lufthansa to radi. I ne samo da drzi prevoz iz centra grada, nego i iz okolnih gradova. Na primer Frankfurt Aerodrom je povezan Manhajmom, Minhen Aerodrom je povezan sa gradom minhen, ali ima i Autobuska Linija cak i u druge gradove kao sto su Ingolstadt, Insbruck itd... iz kojih ljudi koji putuju putuju sa tog aerodroma.Nenad":hthztgbm je napisao(la):^^Upravo tako!
Ne znam ni jednu kompaniju na zapadu koja organizuje prevoz do aerodroma. Izuzetak je easyBus, ali je to zasebna kompanija sa posebnom delatnoscu.
Joj što volim ove površne pametnice - oni koji su jednom kročili nogu tamo negde pa misle da su pokupili svo znanje ovoga sveta.MareCar":tby8yo11 je napisao(la):Lufthansa to radi. I ne samo da drzi prevoz iz centra grada, nego i iz okolnih gradova. Na primer Frankfurt Aerodrom je povezan Manhajmom, Minhen Aerodrom je povezan sa gradom minhen, ali ima i Autobuska Linija cak i u druge gradove kao sto su Ingolstadt, Insbruck itd... iz kojih ljudi koji putuju putuju sa tog aerodroma.Nenad":tby8yo11 je napisao(la):^^Upravo tako!
Ne znam ni jednu kompaniju na zapadu koja organizuje prevoz do aerodroma. Izuzetak je easyBus, ali je to zasebna kompanija sa posebnom delatnoscu.
Evo ti sajt:
http://www.lufthansa-airportbus.de/
Samo zato sto ti neznas nista "o zapadu" ne znaci da to ne postoji. Mnogi jednostavno neznaju nista o zapadu jer nemaju iskustva, pa pricaju napamet.
Ne, code-share nije outsource-ovanje avio linija, to je komercijalna podela zarade. A Lufthansa Regional je ogranak Lufthanse u njihovom punom vlasništvu.Ambassador":3858h8nm je napisao(la):Ali ona ih outsourcuje, kao što i neke avionske linije autsorsuje code-shareom ili Lufthansa Rregional, ili Star Alliance, itd. itd. ali se ona svakako i dalje "bavi" tim prevozom, pa makar činjenicom da postoji to ime na autobusu, i da obaveštava i omogućava svojim putnicima da tako putuju. Ovo ukidanje autobusa, samo i dalje govori u prilog tome kako se koorporativni Jat ponaša prema svojim putnicima.
+1zaffa":3858h8nm je napisao(la):poređenje lufthanse sa jatom je way to go meni aerodrom beograd deluje kao logičniji izbor za organizatora prevoza do aerodroma, posebno imajući u vidu njegov skorašnji porast broja putnika i prihoda, u poređenju sa jatom koji je u gubicima poslednjih x godina