dr strangelove
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 24.03.2008.
- Poruke
- 1.623
- Pohvaljen
- 10.411
umetnuto
Kakvih sve manijaka ima nije normalno. Ovo sam video na Google recenzijama juče i prijavio guglu kao govor mržnje, ali gugl nije reagovao. Čovek je falsifikovao sliku sa aerodroma, vidi se da to nisu boje koje se koriste na Tesli, vide se brojevi gejtova koji nisu kao u Beogradu, vidi se da iz Beograda ne postoji let HN402 za Kaunas itd. Inače čovek ima recenzije uglavnom iz Poljske a video sam da ima od ranije iz Ukrajine, Albanije, Hrvatske...
Pogledajte prilog 150795
Албанци тренутно граде аеродром у Вљори (Валони) који треба да покрива јонски део обале (радови су прилично одмакли), док би Ринас (на пола пута између Тиране и Драча) требало да покрива јадрански део. Потенцијал за раст сезонског саобраћаја је јако велики.Albanski brojevi su vrlo specificni, pitanje je koliko tu ima mesta za rast u narednim godinama. Sigurno je da ce taj rast postojati, ali ce se drasticno usporiti jer je izazvan baziranjem 10 aviona Wizz-a. Opet, to je Wizz, videli smo kako preko noci mogu da smanje bazu i ukinu je, kao u Sarajevu. Sa druge strane, Wizz ima neke linije sa ogromnim brojem letova iz Tirane (LTN 17pw, MXP+BGY 24pw), plus silne linije za svako selo u Italiji sa po 7-10 letova nedeljno.
мислим да ће албански авио-саобраћај наставити са високим стопама раста
Trebalo bi da moze, pa da kompanije iz tri drzave imaju fifth i seventh freedom ka ostale dve drzave. Doduse, nema nekog smisla jer bi onda JU dobila dozvolu da leti TIA-SKP, sto bas i nema nekog smisla. E sad, da li je moguce u saradnji sa EU napraviti da se Open Skies sa tri zemlje prosiri i da obuhvata fifth i seventh freedom, to vec nisam siguran.Da li mislite da se u okviru Otvorenog Balkana moze napraviti sporazum o letenju slican kao u okviru EU? Da svaka kompanija moze da leti iz svake zemlje prema trecim destinacijama?
To bi bilo povoljno i za privredu i za stanovnistvo.
Bas tako, ovo je izazvano naglim baziranjem 10 aviona. Taj rast ce se vrlo brzo zaustaviti jer je trziste itekako ograniceno. I nakon toga dolazi konstantan mali godisnji rast do 10%.неће. имаће високе стопе раста најкасније до 2024, евентуално 2025 и онда креће скроман (и реалан) раст од 2-3% годишње
Нема потребе. Земље Отвореног Балкана су већ потписнице споразума о заједничком европском ваздухопловном простору (European Common Aviation Area), на основу којег су прихватиле да у своје законодавство интегришу европске прописе из области Јединственог европског неба (Single European Sky), које је већ основа слободног летења у Европи.Da li mislite da se u okviru Otvorenog Balkana moze napraviti sporazum o letenju slican kao u okviru EU? Da svaka kompanija moze da leti iz svake zemlje prema trecim destinacijama?
To bi bilo povoljno i za privredu i za stanovnistvo.
Годишњи раст од 10% није мали. Кина је таквим растом у периоду од две деценије стигла од тигрове масти до сателита.Bas tako, ovo je izazvano naglim baziranjem 10 aviona. Taj rast ce se vrlo brzo zaustaviti jer je trziste itekako ograniceno. I nakon toga dolazi konstantan mali godisnji rast do 10%.
Jel zna neko zašto je touchdown zna na pisti 12R toliko pomerena?umetnuto
Jel zna neko zašto je touchdown zna na pisti 12R toliko pomerena?