Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Vec su povecali Memingen na 7 letova nedeljno, cini mi se jos nesto, ali nisam siguran.

Kako god, ovo znaci za sada 28 novih linija sledeceg leta u poredjenju sa letom 2022.

Takodje, zanima me odgovor Air Serbie na ovo, ne bih se iznenadio da pokrenu Lisabon pre Wizza, dok ce za Milano, Kopenhagen i Berlin morati da povecaju broj letova i smanje cene, ako zele da ostanu konkurentni na trzistu pored Wizza.
 
није. можда су мало каснили са почетко радова, али када су почели, нису прекидали ни у једном тренутку

Danas otvaraju novi hol za dolaske...

опа. таман идем у недељу да га оверим

Takodje, zanima me odgovor Air Serbie na ovo, ne bih se iznenadio da pokrenu Lisabon pre Wizza, dok ce za Milano, Kopenhagen i Berlin morati da povecaju broj letova i smanje cene, ako zele da ostanu konkurentni na trzistu pored Wizza.

не могу да приуште Лисабон у овом тренутку. из Берлина су избацили Изи Џет, избориће се и са Визом
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: BGG
U obavestenju koje je Wizz objavio na svom sajtu stoji:
"the additional capacity allows Wizz Air to increase frequency of its flights from the base to Barcelona, Dortmund, Eindhoven, Paris Beauvaris and Rome – Fiumicino."

Deluje da su I ta povecanja uneta u sistem, ali karte jos nisu u prodaji. Koliko vidim na sajtu, Barselona, Ajndhoven, Dortmund i Rim idu na 7 letova nedeljno, Pariz Bove na 5. Prilicna povecanja.
 
Evo ga...
IMG_20221222_211813.jpg
IMG_20221222_211834.jpg
IMG_20221222_212139.jpg
IMG_20221222_212223.jpg
IMG_20221222_212335.jpg
IMG_20221222_212446.jpg
 
Više nego putnika Beograd-Niš vozom...
Da ne licitiram, ali sam prilično siguran da je to veći broj nego broj putnika koji su putovali preko granice za CG vozom, u istom periodu.
Ova letnja sezona na barskoj pruzi je bila rekordna, prevezno je 90 000 putnika od juna do septembra. Ali, može mnogo bolje naravno. Za Niš neću ni da komentarišem, sigurno nije bilo tolko putnika :D

Inače, lepe vesti za toranj. Da li neko zna šta će biti sa starim?
 
Čudo nema zainteresovanih investitora da ga pretvore u "moderan poslovno-stambeni kompleks" :LOL:
 
Iskreno, ja ne bih imao ništa protiv da bude neka vrsta hotela.
Svakako, sledeći korak mora biti aerodromski hotel, a ja zaista nemam pojma šta se sa time događa.
Kao ni sa železničkom vezom.
Železnička veza će se projektovati sledeće godine, uskoro će biti javni uvid za taj deo. Vodiće se pruga od stanice Zemun polje, do aerodroma, postojaće stanica između kako bi taj prostor mogao da se urbanizuje. Voz će prolaziti ispod autoputa u zoni sadašnje petlje, trasa će se kroz aerdrom voditi NADZEMNO, dalja trasa će ići ka surčinu, nac. stadionu, obrenovcu. To je prva faza, druga faza je gradnja pruge koja bi aerdrom povezala sa teretnom obilaznicom (negde kod Dobanovaca). Ja ću lično predložiti još neka rešenja kako bi u budućnosti mogli da imamo nacionalne vozove koji prolaze kroz Aerodrom, što je sadašnjim rešenjem izuzetno komplikovano i oduzima vreme.
 
Opa, to je ekskluziva.
Novina je da će na aerodromu biti nadzemna stanica, ranije je bilo predviđeno da bude podzemna.
 
Opa, to je ekskluziva.
Novina je da će na aerodromu biti nadzemna stanica, ranije je bilo predviđeno da bude podzemna.
Jess, i ja sam bio iznenađen jer sam oduvek mislio da je podzemna trasa, ali izgleda ne. Što se Zemun polje tiče, samo da dodam, ranije je bio plan da se razdvaja kod TPS, međutim problem je smer ka aerdromu jer bi morao preko TPS da ide a nije ostavljeno mesta. Kod Zemun polja lako može da se napravi devijacija i odvajanje za Aerdrom, a, lično mislim, da lako može da se napravi i trijangla tu kako bi moglo da se prođe Aerdrom-Batajnica u budućnosti, uz novu prugu Aerdrom-Tošin bunar eto nama koridor kroz aerdrom. Do tad, presedanje u Zemun polju je neminovno
 
Ova letnja sezona na barskoj pruzi je bila rekordna, prevezno je 90 000 putnika od juna do septembra. Ali, može mnogo bolje naravno. Za Niš neću ni da komentarišem, sigurno nije bilo tolko putnika :D

Izvini, ali šta je ovde rekordno? Kapacitet noćnog barca za 120 dana saobraćanja je oko 140 hiljada putnika i dnevnog za 90 dana (koliko je išao) oko 60 hiljada putnika, što je ukupno oko 200 hiljada putnika, što znači da je popunjenost manja od 50%, ako je prevezeno 90 hiljada putnika. Pre 15 godina je išlo 7 vozova dnevno u sezoni iz Srbije za Bar i svi su bili puni. Ne postoji teoretska šansa da je nekakav rekord oboren...

Izvinjavam se zbog offtopica, molim Igora da prebaci u odgovarajuću temu.
 
Izvini, ali šta je ovde rekordno? Kapacitet noćnog barca za 120 dana saobraćanja i dnevnog za 90 (koliko je išao) je oko 200 000 putnika, što znači da je popunjenost manja od 50%. Pre 15 godina je išlo 7 vozova dnevno u sezoni iz Srbije za Bar i svi su bili puni. Ne postoji teoretska šansa da je nekakav rekord oboren...

Izvinjavam se zbog offtopica, molim Igora da prebaci u odgovarajuću temu.
Aj sad i ti, mislio sam od kad postoji Srbija voz. Lose sam se izrazio
 
Jess, i ja sam bio iznenađen jer sam oduvek mislio da je podzemna trasa, ali izgleda ne. Što se Zemun polje tiče, samo da dodam, ranije je bio plan da se razdvaja kod TPS, međutim problem je smer ka aerdromu jer bi morao preko TPS da ide a nije ostavljeno mesta. Kod Zemun polja lako može da se napravi devijacija i odvajanje za Aerdrom, a, lično mislim, da lako može da se napravi i trijangla tu kako bi moglo da se prođe Aerdrom-Batajnica u budućnosti, uz novu prugu Aerdrom-Tošin bunar eto nama koridor kroz aerdrom. Do tad, presedanje u Zemun polju je neminovno
Za sistem BG voza je u teoriji moguće da se poveže sve od Ovče do aerodroma, svakako ne bih voleo da se klošari odluče za onu pominjanu varijantu od NBG-a do aerodroma, ili ne daj bože, da prave neku liniju samo od Zemun Polja do aerodroma.

Za nacionalne vozove si u pravu.

Sad, podzemne stanice su mi nekako više fensi, ali šta da se radi, ako bude topla podzemna veza sa centralnim procesorom, izađe na slično.
 
Iskreno, ja ne bih imao ništa protiv da bude neka vrsta hotela.
Svakako, sledeći korak mora biti aerodromski hotel, a ja zaista nemam pojma šta se sa time događa.
Kao ni sa železničkom vezom.
Најбоље би било дати зграду музеја за хотел, а инвеститор да изгради за потребе музеја велике хангаре где би сви експонати били заштићени.
 
Vrh