Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Слажем се. Терминал 1 им је пристојан, али је помало клаустрофобичан (ваљда због ниског плафона) и скучен. Терминал 2 (терминал 3 не постоји) је заиста зона сумрака - нема довољно места за седење, скоро сви "гејтови" су у истом простору, одвојени само тракама, а од "гејта" до авиона се пролази кроз некакве ограде где људи стоје 10-15 мин као свиње у обору. Угођај је у потпуности нискобуџетни.

Да не буде све негативно, већ и нешто позитивно, аеродром је са градом повезан метроом.

Град је, за разлику од аеродрома, диван и надам се да ће ускоро бити уведена директна линија из Београда.
 
Da, Minhen je i meni nekako favorit. Takođe, ovaj novi Istanbul ima dosta potencijala (mada, ne znam ga još dovoljno dobro, možda utisak vara).
 
Mene je novi Istanbul razocarao buduci da ogroman avion (787 deramliner) Turkish Airways-a nije imao direktan pristup gejtu vec su nas tovarili u autobuse i vozili do aviona (u pitanju je linija za Singapur). Sto bi se reklo, bem ti tu velicinu i raskos kad vas airliner nema pristup gejtu....
 
F6658F8B-45C8-4782-A7DB-C1FC6F719545.jpeg


Evo jedne sveže i od mene, upravo uslikano.
 
Mene je novi Istanbul razocarao buduci da ogroman avion (787 deramliner) Turkish Airways-a nije imao direktan pristup gejtu vec su nas tovarili u autobuse i vozili do aviona (u pitanju je linija za Singapur). Sto bi se reklo, bem ti tu velicinu i raskos kad vas airliner nema pristup gejtu....
To je izuzetak bio. Naravno da svi avioni u IST mogu da pristanu na aviomost. Sporadicno neke ne stavljaju.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: h2o
Nije aviomost problem, vec sto 300 putnika tovare u autobuse,. I sam znas da se autobusi ukrcavaju jedan po jedan, pa samim tim i board na avion traje duze i naravno kasnili smo u startu. Razumeo bi da je avion nekog lowcost-era ali je bio nacionalni avioprevoznik.
 
Možda je sada pravo vreme da se vratimo našim prognozama o broju putnika za sledeću godinu?
Ako se slažete evo ja ću onako srcem da odigram na 7.15 mil.
 
још је рано. Ер Србија тек треба да објави преостале дестинације за следећу годину
 
"Srbija će, zahvaljujući nacionalnoj avio kompaniji Er Srbija, u toku 2023. dobiti 20 novih letova ka evropskim centrima, rekla je danas premijerka Srbije Ana Brnabić"

 
"Srbija će, zahvaljujući nacionalnoj avio kompaniji Er Srbija, u toku 2023. dobiti 20 novih letova ka evropskim centrima, rekla je danas premijerka Srbije Ana Brnabić"

Ma daj, sta je sve napicala, pa ovo je urnebesno. "Brnabić je istakla i da je nacionalna kompanija jedna od retkih u Evropi koja ima direktne letove ka SAD i da se za sada iz Beograda leti za Njujork, a da će uskoro početi i letovi za Čikago." Ma kako da ne, jedna od retkih sa letovima do SAD-a, hahaha. Samo klinac moze da poveruje u ovo. Nije vredno dalje diskusije.

Do sada smo naucili da politicarima nista ne verujemo kada je u pitanju Air Serbia. Koliko su samo najavljivali puta nove avione, nove linije, i sta sve ne. Oni, posta, ko zna ko jos. Jedina poverljiva informacija je ona koja dodje direktno iz Air Serbie.

Sto se tice novih linija, verovatno sutra izlazi nova runda novih, pa u cetvrtak poslednja.
 
Mene je novi Istanbul razocarao buduci da ogroman avion (787 deramliner) Turkish Airways-a nije imao direktan pristup gejtu vec su nas tovarili u autobuse i vozili do aviona (u pitanju je linija za Singapur). Sto bi se reklo, bem ti tu velicinu i raskos kad vas airliner nema pristup gejtu....
Bas me cudi... Pre neki dan sam doleteo u Moskvu kupio kartu na sajtu Turkish Airlines, medjutim let preko Ankare je njihova kompanija obavila Anadolujet.. Iz Beograda preko gejta C-3, iz Ankare autobusom dalje sve... Evo malo slika nocnog Beograda i Ankare.. Inace avioni za Rusiju puni, koliko se secam pojedini mediji (n1) pisase prazni avioni 🤣
20221204_202552.jpg
20221204_202710.jpg
20221204_204933.jpg
20221204_205254.jpg
20221204_205357.jpg
20221204_222146.jpg
20221204_222227.jpg
20221204_234531.jpg
 
Vatrogasac, na slici je Tesla, ne Pupin. Prvi let za Kinu je bio YU-ARB Nikola Tesla. Pupin upravo leti za Njujork.
 
Izvukao sam jos jednu sliku sa snimka,pa procenite da li je Tesla ili Pupin.
848.jpg
 
Stagod Brnabicka pricala bilo bi zanimljivo videti analizu koje evropske kompanije imaju direktne letove za Kinu i SAD. Ne verujem da ih ima mnogo.
 
Stagod Brnabicka pricala bilo bi zanimljivo videti analizu koje evropske kompanije imaju direktne letove za Kinu i SAD. Ne verujem da ih ima mnogo.
Peking: Swiss, LOT,
Sangaj: Turkish, Finnair, SAS, Austrian, Lufthansa, Swiss
Gvangdzou: Turkish
Tjendjin: Air Serbia
Hong Kong: Turkish, British, Lufthansa, Swiss

Moguce je da su neki od ovih letova cargo-only, ali to ne mogu da vidim na FR24. Takodje, svi letovi osim letova za Hong Kong su sa 1-2 leta nedeljno, jedino je HKG sa vecim frekvencijama.
 
Veceras sam doleteo iz Barselone i vidim da je sredjivanje dela ispred aerodroma pri kraju. Busevi staju kako dolikuje, a ne kao pre.
Sto se unutrasnjosti zgrade tice, na 3-4 mesta sam video da fali obloga na podu. Skinuli su sloj i ostavili tako. Zasto - ne znam.

Najveca zamerka i ujedno stvarno velika sramota je to sto smo cekali 40 minuta na pasoskoj kontroli. Red je bio dugacak 100 metara i bilo nas je par stotina.
Ne znam sta treba da se desava, pa da neko moze da razume ovakav pristup i nemar. Radi se, odlicno, ali sramota je za aerodrom da se ovako tretiraju putnici.
 
Ali ima Beograd i onaj neki drugi let za Peking.

Ako otvore promet bez carine sa Kinom bice 5 polazaka dnevno iz Beograda.
 
Dobro jel vi znate da dajte procene da ce biti vise putnika od aerodroma u Budimpesti? :))
Oni su za 2021 imali 4,622,882.
 
Vrh