И, шта каже?
Dobro jel vi znate da dajte procene da ce biti vise putnika od aerodroma u Budimpesti? )
Oni su za 2021 imali 4,622,882.
Evo jedan klasican primer gebelsove propagande. Navodi se da smo bolji i od aerodroma u Budimpesti. Aerodroma koji je pre korone 2019. godine imao 16,2 mln putnika. Primera radi Beogradski je imao 6,2 mln. Ilustracije radi maksimalni kapacitet Beogradsko aerodroma nakon prosirenja je 15 mln, sto znaci da ni u narednih 30 godina ne mozemo da dostignemo Budimpestu.Dobro jel vi znate da dajte procene da ce biti vise putnika od aerodroma u Budimpesti? )
Oni su za 2021 imali 4,622,882.
Peking: Swiss, LOT,
Sangaj: Turkish, Finnair, SAS, Austrian, Lufthansa, Swiss
Gvangdzou: Turkish
Tjendjin: Air Serbia
Hong Kong: Turkish, British, Lufthansa, Swiss
Moguce je da su neki od ovih letova cargo-only, ali to ne mogu da vidim na FR24. Takodje, svi letovi osim letova za Hong Kong su sa 1-2 leta nedeljno, jedino je HKG sa vecim frekvencijama.
Kojom putanjom Finnair leti za Sangaj?
на југ ка Словачкој, па крој Румунију преко Црног мора на Грузију, Азербејџан, итд. као и Ер Србија
Може да буде због више разлога:Зашто се заобилази Туркменистан, Узбекистан, Киргистан и скреће на север преко Казахстана? Летос сам ишао Пегазусом за Шимкент и рута из Истанбула је била преко Јерменије, Азербејџана, Туркменистана и Узбекистана. Видим и да рецимо тренутно Азербејџан Карго из Бакуа за Хонг Конг иде правом рутом преко Туркменистана, Узбекистана, Казахстана (јужни ћошак) и Киргистана.
Зашто се заобилази Туркменистан, Узбекистан, Киргистан и скреће на север преко Казахстана? Летос сам ишао Пегазусом за Шимкент и рута из Истанбула је била преко Јерменије, Азербејџана, Туркменистана и Узбекистана. Видим и да рецимо тренутно Азербејџан Карго из Бакуа за Хонг Конг иде правом рутом преко Туркменистана, Узбекистана, Казахстана (јужни ћошак) и Киргистана.
Уф, свашта је погрешно у овом видеу. Политика авио-коридора Кине је, заправо, тренутно доминантна глобална политика. Политика без-рутног простора (free-route airspace) постоји у САД више деценија, али чак и у Европи је тек у повоју. Ево како тренутно изгледа европски free-route airspace:Moja pretpostavka je da su morali da uzmu koridor ulaska u Kinu tamo gde je južni krak Mongolije. A na letu od Azerbejdžana do tog koridora je to bila optimalna trasa preko kazahstana.
Kinezi vode svoju politiku avio koridora koja se značajno razlikuje od internacionalne pa trase unutar kine deluju ponekad nelogično, ima na tu temu zanimljiv YT uradak:
Jer je star skoro 42 godine. Niko nece da kupi takav avion.Што га не продају?
Prema informacijama od Pedje Vucetica sa TW, vlasnik je Rus. Izvrsio preregistraciju u Srbiji i dobio novu oznaku.
To je onaj što ne može da sleti u Tuzlu zbog magle...
Zato što je to najrkaća putanja kad pogledaš globusЗашто се заобилази Туркменистан, Узбекистан, Киргистан и скреће на север преко Казахстана? Летос сам ишао Пегазусом за Шимкент и рута из Истанбула је била преко Јерменије, Азербејџана, Туркменистана и Узбекистана. Видим и да рецимо тренутно Азербејџан Карго из Бакуа за Хонг Конг иде правом рутом преко Туркменистана, Узбекистана, Казахстана (јужни ћошак) и Киргистана.
Zato što je to najrkaća putanja kad pogledaš globus
Pogledajte prilog 150673