W
WLABmz
Guest
Aj sad i ti, mislio sam od kad postoji Srbija voz. Lose sam se izrazio
Ajd' što formiraju quasi firme, nego što prave i quasi rekorde. Majko mila, koja smo mi banana...
Aj sad i ti, mislio sam od kad postoji Srbija voz. Lose sam se izrazio
To rešenje sa vozovima do NBG je više zbog kapacitsta pruge. Ukoliko do tada budemo imali 4 koloseka od Beograd Centra do Batajnice, biće moguća linija do Karaburme, Ovče ili Pančeva. Ukoliko ne bude, imaćemo problem i neku kraću liniju u svakom slučajuZa sistem BG voza je u teoriji moguće da se poveže sve od Ovče do aerodroma, svakako ne bih voleo da se klošari odluče za onu pominjanu varijantu od NBG-a do aerodroma, ili ne daj bože, da prave neku liniju samo od Zemun Polja do aerodroma.
Za nacionalne vozove si u pravu.
Sad, podzemne stanice su mi nekako više fensi, ali šta da se radi, ako bude topla podzemna veza sa centralnim procesorom, izađe na slično.
trasa će se kroz aerdrom voditi NADZEMNO, dalja trasa će ići ka surčinu, nac. stadionu, obrenovcu.
Da li neko zna šta će biti sa starim?
Jel’ poznato možda koliko to traje?док траје транзициони период.
Barem mora do Prokopa.To rešenje sa vozovima do NBG je više zbog kapacitsta pruge. Ukoliko do tada budemo imali 4 koloseka od Beograd Centra do Batajnice, biće moguća linija do Karaburme, Ovče ili Pančeva. Ukoliko ne bude, imaćemo problem i neku kraću liniju u svakom slučaju
Не очекујем да буде у било каквој јавној функцији. Улаз у стари торањ је иза улаза за брифинг посада, дакле, иза безбедносне линије.Inače, lepe vesti za toranj. Da li neko zna šta će biti sa starim?
Да се исправим, видим сад на другом месту да Ванси заиста намерава да га отвори за јавност. Чудило би ме због свега што сам написао изнад, ал’ видећемо.Не очекујем да буде у било каквој јавној функцији. Улаз у стари торањ је иза улаза за брифинг посада, дакле, иза безбедносне линије.
Поред тога, како се буде развијала земаљска инфраструктура (платформе, још једна паралелна писта, рулнице), управљање земаљским саобраћајем (које у том делу није у надлежности контроле летења) ће тражити савремено управљање кретањем по платформи (Apron Management Service који је део аеродромских служби, а не контроле летења). Стари торањ је идеална локација за њих.
Jel’ poznato možda koliko to traje?
Да се исправим, видим сад на другом месту да Ванси заиста намерава да га отвори за јавност. Чудило би ме због свега што сам написао изнад, ал’ видећемо.
Не мислим да је пролаз за путнике главни изазов. Пре мислим на аеродромског диспечера који већ седи на шестом спрату (испод бивше прилазне контроле летња), и коме је ту и место јер треба да има добар преглед платформе.није речено
могу да направе пролаз из зграде Т1. можда га отворе и за путнике који прођу контроле. свакако ће наћи неко решење
Не мислим да је пролаз за путнике главни изазов. Пре мислим на аеродромског диспечера који већ седи на шестом спрату (испод бивше прилазне контроле летња), и коме је ту и место јер треба да има добар преглед платформе.
Поред тога, приступ јавности у стари торањ је проблематичан и са становишта противпожарне и противдиверзионе заштите. Тренутно је у њему само особље обучено за посебне противпожарне мере које у њему важе.
Коначно, простор горе је јако тесан, у самој куполи нема места за три кафанска стола, лифт иде само до испод куполе (дакле, без приступа за особе са отежаним кретањем)…
Што каже мој другар, скупља пита нег’ тепсија, ал’ хајде, видећемо…
Naravno da nije najbolje.Најбоље би било дати зграду музеја за хотел, а инвеститор да изгради за потребе музеја велике хангаре где би сви експонати били заштићени.
U pravu si bolji je Hangar.Зграда музеја и ако наменска и архитектонски занимљива, функционално је промашај.
Ја прошао синоћ али, извињавам се, нисам стигао да сликам, ишли смо чопоративно. Још је све у радовима, тако да је прерано рећи, али изгледа широко и сасвим пристојно изведено. Још се доста кружи па је тешко проценити како је функционално решено. У сваком случају, назиру се будући локали у јавном делу иза царинске контроле, рачунам за нешто с ногу и рент а кар агенције, и доста широк колски приступ, тако да ће бити места и за такси и за аутобусе (и ваљда неки пендрек који то све то утерује у ред).Neki utisci nakon otvaranja proširenog dela za dolaske?