Ambassador
Advanced
Pa sad, mom teči na prvoj kontroli nisu primetili teglu meda, ali su ga na drugoj naterali da je baci..
Uopste nisam od onih koji u Srbiji vide sve lose a izvan nje sve dobro. Ali ovakve stvari cine da se osecas kao da si dosao u Irak za vreme rata! Ovo govorim zato sto mislim da neke stvari se jednostavno mogu promeniti. Lagodniji sam osecaj imao na temisvarskom aerodromu koji je mnogo manji! Ne kazem da je u pitanju najvaznija stvar na svetu ali ne vidim poentu njenog postojanja.sizif":vjyi7oxx je napisao(la):Па макар нас не терају да изувамо ципеле. Мислим да мало претерујеш.
Zbog cega? Kriza? Pare? Al uglavnom nije se odustalo od toga?JohnnyLee":3giewotb je napisao(la):odloženo do daljnjeg. ne znam ko se seća, bila je priča sa tim u Nišu, ali i to je, koliko znam, odloženo do daljnjeg
Mani se izjava sa nacionalističkom pozadinom. Da se nisam istim letom vozio, možda bih ti i poverovao. A stavljati komentar, čisto da bi povećao/la broj postova je u najmanju ruku nepotrebno.boca-ica":3823cjez je napisao(la):Jako isplatljiva jedan putnik nedeljno
ne znam. pretpostavljam da je kriza, mada je to stavljeno on-hold još pre neke dve godine. mada je verovatnije da su naši mnogo tražili u svoj džep, pa ovi nisu hteli dalje.NenoN":38ukprce je napisao(la):Zbog cega? Kriza? Pare? Al uglavnom nije se odustalo od toga?
Pa to što je cena bilo najpovoljnija, više ide na tvrdnju da linija nije bila isplativa (mada trebalo bi videti finansijske izveštaje pa to izračunati). Ako se sećate, Malev je nudio karte za Evropu za 99 evra, i avioni su im bili prepuni (a oni gubili novac zbog toga) i planirali da uvedu i drugi dnevni let za Beograd... elem, stavili normalne cene, i više ljudi ne lete (leteo je čak i B737-800 koji prima 164 putnika), i sada umesto većih aviona, uglavnom leti propelerac koji prima cirka 30 putnika (http://en.wikipedia.org/wiki/Embraer_EMB_120_Brasilia), a uvođenje drugog dnevnog leta je zaboravljeno...nbumbic":28wxefev je napisao(la):Avion takođe nije bio prazan ni kad sam ja išao u Tiranu i to u oba pravca.
Po Tirani je gotovo na svakoj agenciji koja se bavi prodajom karata stajala i JATova nalepnica.
Čak sam u par slučajeva video da su JATove ponude za nekedestinacije bile najbolje
Većina putnika u avionu su bili tranzitni tako da su letovi na kojima sam ja bio sigurno bili profitabilni.
Koliko se sećam, Jat je koristio ATR na toj liniji, a taj avion nema mesta za kargo...2012":28wxefev je napisao(la):Ja se vozio to linijom,kada ide do Tirane jeste prazan 3-6 putnika,ali kada se vraća za Beograd pun,s tim video sam i u jednoj i drugoj varijanti cargo je bio pun,šteta što su je ukinuli a možda niste znali da ceo aerodrom u Tirani "drže"tj.rukovode Srbi stručnjaci i za servis aviona kao i kontrole leta tako i organizacije aerodroma ,glavni menadžer i ostalo,znam i ja sam bio šokiran,e sad JAT je tada dobio regionalnu obavezu da prevozi iz Tirane jer ostale Evropska kompanije nisu htele da sleću tamo.