Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Pa sad, mom teči na prvoj kontroli nisu primetili teglu meda, ali su ga na drugoj naterali da je baci..
 
Ja sam kroz prvu prosvercovao kantu cipiripija, jer sam mislio da me ovaj zaje*******ava i samo se nasmejao i rekao dovidjenja i otiso na pasosku :D tek posle sam cuo da se ovi iza mene cude kako sam ih iskulirao.

I pandur je primetio cipiripi, pitao sta je, ali nije trazio da vadim a kamoli da bacim.
 
sizif":vjyi7oxx je napisao(la):
Па макар нас не терају да изувамо ципеле. Мислим да мало претерујеш.
Uopste nisam od onih koji u Srbiji vide sve lose a izvan nje sve dobro. Ali ovakve stvari cine da se osecas kao da si dosao u Irak za vreme rata! Ovo govorim zato sto mislim da neke stvari se jednostavno mogu promeniti. Lagodniji sam osecaj imao na temisvarskom aerodromu koji je mnogo manji! Ne kazem da je u pitanju najvaznija stvar na svetu ali ne vidim poentu njenog postojanja.
 
evo jedna dobra vest: BEG je dobio Euro Annie nagradu za aerodrom koji je doveo najviše novih avio kompanija u poslednjih 12 meseci. link
 
Slažem se - kad Ameri ne kontrolišu dvaput (leteo sam juče, tako da mogu da potvrdim da je šikaniranje i na domaćim letovima neprevaziđeno), onda ne moramo ni mi.
 
Jedno pitanje: sta je sve u planu da se radi na aerodromu Nikola Tesla? Odnosno, koji su sve projekti tu u planu sto se infrastrukture tice? Znam da je u planu novi toranj, dal se ista radi na tome? A zar nije bilo rijeci i o izgradnji terminala 3?
 
Pa za terminal 3 iskreno ne verujem da će u skorije vreme, pa ni kapacitet ovih terminala nije u potpunosti ispunjen.. Možda Johnny Lee ima više info ;)
 
RE: za Neon

Detaljni gr. razvojni planovi su do pola ispunjeni a potom se zamrzlo sa izgradnjom. (sve ono što bi pratilo još jednu pistu ) Taj vremenski momenat se poklapa sa izgradnjom motela Malinjak nakon čega se uglavnom radile rekonstrukcije na kopleksu
Više god. stanje za planiranje se može sagledati dvojako i to
kao prvi: neki zgrću a neki razgrću ( stari primer sa nabavkom i rasprodajom AB-fingera)
a drugi aspekt je kargo aerodrom Batajnica koj bi odvukao veliki procenat prihoda ( veća zarada je na trasportu robe nego na putnicima) pa se dovodi u pitanje isplatljivosti ulaganja plus povećanje broja nisko buđet. avio-komp. koje koriste min. br. usluga u prih./optp. aviona i putnika Zainteresovanost i jeste svih zajed. pa organiz. i pojedinaca. jer donosi dooobro, samo ko je u kavoj prilici .... pa takvi su i planovi.
 
znam da je bila priča pre par godina o početku gradnje druge piste do 2014. godine, mada čisto sumnjam da će išta od toga biti.
što se tiče T3, ne verujem da će išta biti od njega još barem 5 do 10 godina, jer T1 zvrji prazan (a treba da se renovira, jer će svi low-cost da idu na njega), a kapacitet T2 je 5 miliona putnika (trenutna popunjenost je oko 50%).
inače, imate u vazduhoplovnom muzeju maketu aerodroma kako bi trebao da izgleda 2010, napravljena negde 80ih godina.

edit: btw, JAT se najverovatnije seli na aerodrom kada prodaju zgradu Telekomu
 
Hvala na odgovorima. A sta je sa kargo terminalom koji je trebao da se gradi i da bude logisticki centar za kargo ovog dijela Evrope?
 
odloženo do daljnjeg. ne znam ko se seća, bila je priča sa tim u Nišu, ali i to je, koliko znam, odloženo do daljnjeg
 
JohnnyLee":3giewotb je napisao(la):
odloženo do daljnjeg. ne znam ko se seća, bila je priča sa tim u Nišu, ali i to je, koliko znam, odloženo do daljnjeg
Zbog cega? Kriza? Pare? Al uglavnom nije se odustalo od toga?
 
Inače, danas sam pričao sa drugaricom iz Albanije, kaže mi da se dole šuška da će albanska kompanija Star Airways možda uvesti letove za Beograd.... Baš mi je to bilo čudno, mada ko zna, jer većina putnika iz Tirane su samo išla preko Beograda dalje. A što je JAT tu liniju ukinuo? Jel Kosovo razlog?
 
Ja se vozio to linijom,kada ide do Tirane jeste prazan 3-6 putnika,ali kada se vraća za Beograd pun,s tim video sam i u jednoj i drugoj varijanti cargo je bio pun,šteta što su je ukinuli a možda niste znali da ceo aerodrom u Tirani "drže"tj.rukovode Srbi stručnjaci i za servis aviona kao i kontrole leta tako i organizacije aerodroma ,glavni menadžer i ostalo,znam i ja sam bio šokiran,e sad JAT je tada dobio regionalnu obavezu da prevozi iz Tirane jer ostale Evropska kompanije nisu htele da sleću tamo.
 
boca-ica":3823cjez je napisao(la):
Jako isplatljiva jedan putnik nedeljno
Mani se izjava sa nacionalističkom pozadinom. Da se nisam istim letom vozio, možda bih ti i poverovao. A stavljati komentar, čisto da bi povećao/la broj postova je u najmanju ruku nepotrebno.

@2012: Pa i nije bio baš toliko prazan toliko kad sam ja išao, ali opet većina putnika je bila u tranzitu preko Beograda, ne iz Beograda (ili obrnuto pri povratku ka Bg-u, išla dalje ka EU)
 
Avion takođe nije bio prazan ni kad sam ja išao u Tiranu i to u oba pravca.
Po Tirani je gotovo na svakoj agenciji koja se bavi prodajom karata stajala i JATova nalepnica.
Čak sam u par slučajeva video da su JATove ponude za nekedestinacije bile najbolje

Većina putnika u avionu su bili tranzitni tako da su letovi na kojima sam ja bio sigurno bili profitabilni.
 
NenoN":38ukprce je napisao(la):
Zbog cega? Kriza? Pare? Al uglavnom nije se odustalo od toga?
ne znam. pretpostavljam da je kriza, mada je to stavljeno on-hold još pre neke dve godine. mada je verovatnije da su naši mnogo tražili u svoj džep, pa ovi nisu hteli dalje.
 
nbumbic":28wxefev je napisao(la):
Avion takođe nije bio prazan ni kad sam ja išao u Tiranu i to u oba pravca.
Po Tirani je gotovo na svakoj agenciji koja se bavi prodajom karata stajala i JATova nalepnica.
Čak sam u par slučajeva video da su JATove ponude za nekedestinacije bile najbolje

Većina putnika u avionu su bili tranzitni tako da su letovi na kojima sam ja bio sigurno bili profitabilni.
Pa to što je cena bilo najpovoljnija, više ide na tvrdnju da linija nije bila isplativa (mada trebalo bi videti finansijske izveštaje pa to izračunati). Ako se sećate, Malev je nudio karte za Evropu za 99 evra, i avioni su im bili prepuni (a oni gubili novac zbog toga) i planirali da uvedu i drugi dnevni let za Beograd... elem, stavili normalne cene, i više ljudi ne lete (leteo je čak i B737-800 koji prima 164 putnika), i sada umesto većih aviona, uglavnom leti propelerac koji prima cirka 30 putnika (http://en.wikipedia.org/wiki/Embraer_EMB_120_Brasilia), a uvođenje drugog dnevnog leta je zaboravljeno...


2012":28wxefev je napisao(la):
Ja se vozio to linijom,kada ide do Tirane jeste prazan 3-6 putnika,ali kada se vraća za Beograd pun,s tim video sam i u jednoj i drugoj varijanti cargo je bio pun,šteta što su je ukinuli a možda niste znali da ceo aerodrom u Tirani "drže"tj.rukovode Srbi stručnjaci i za servis aviona kao i kontrole leta tako i organizacije aerodroma ,glavni menadžer i ostalo,znam i ja sam bio šokiran,e sad JAT je tada dobio regionalnu obavezu da prevozi iz Tirane jer ostale Evropska kompanije nisu htele da sleću tamo.
Koliko se sećam, Jat je koristio ATR na toj liniji, a taj avion nema mesta za kargo...
 
Kad smo kod isplatljivih stvari na kompleksu aerodroma nalazi se i probni sto koji je još onda bio savremno opremljen i to za evropske uslove a tako je i trebao da donosi enormne prihode što bi neki rekli od prvog dana čabar... šteta što nije pokretan kao što su bili kanaderi pa bi nekome bilo još lepše .Sve jedno, generalno avio saobrćaj nije više isplatljiva grana kao što je bio nekada imam utisak da je to bumerang efekat zbog ukidanja programa Konkorda sudeći po nekim TV emisijama, to je bio ishod među kompanijskih sukoba ,
Bože moj, tako je to jedan korak nazad, dva napred kao i sve u saobraćaju.
A da RE
JAT je koristio DC-9 u pred ponoćnim časovima avion je uglavnom leteo prazan a poslednjih godina zbog uštede uveden je
ATR i njemu se (otvoren) kargo-prostor nalazi u sredini trupa zbog balansa.a da postoji kargo potreba, sigurno niko je nebi propustio, iz razloga što koleta-roba ne traži kafu, sok, i... ostalo je je zarada maksimalna.Neki avioni za Tiranu jesu puni ali to su uglavnom sezonsko-radničke linije samo sa određenih destinacija otprilike kao što će uvek avioni pred novu godinu biti puni na liniji Čikago-Beograd, :)
 
Meni je Jat zbog karga jedanput ostavio kofere na pisti u Amsterdamu :rant: ja gledao kroz prozor kako tip iz aerodromske sluzbe stavlja moj kofer na traku, zastaje, gleda u kabinu, prica nesto preko slusalice, i onda skida moje kofere...nakon toga je avion sleteo u Brisel (to je bila nekadasnja kruzna linija BEG-AMS-BRU-BEG) i utovario dve neke ogromne drvene kutije - onda je postalo jasno za sta je moralo da ostane mesta u avionu...

:rant:
 
Inače, jel ima neko info (ko je insider na aerodromu) kakva je popunjenost na AirBalticovim letovima za Rigu?
 
Vrh