Nema tu mnogo preleta više, u koje god doba dana da pogledate jedino lete kineske kompanije na dugolinijskom saobraćaju, katar, ruske (vrlo često na ruti prema Kalinjingradu, što je i jedina suvisla), turci u dolasku u Minsk i čini mi se u preletu ka Finskoj i još ponešto sitno, ali u odnosu na prethodno stanje (ima negde slika traga preleta prošle i ove nedelje) - desetkovani su. Često tokom dana iznad cele Belorusije su u ponekim momentima svega po tri-četiri aviona, pre ih je bilo na desetke.
Inače postoji zvrčka i u priči sa "prodemokratskim aktivistom" - kanda je malo ne tako liberalan i sklon neonacistima.
Ali svejedno to ne menja činjenicu da su ovi prizemljili tuđi avion da se dočepaju protivnika.
Bilo kako bilo, Lufthansa, AirFrance, KLM, Birtish, FinnAir, LOT (zapravo cela Star alijansa), Ryan (naravno), svi su batalili bilo kakvo "čepanje" Beloruskog neba. Treba tu par dana da se stanje uspostavi - koliko jučer Belavia je mogla do Varšave danas više ni to, jutros su dozvolili povratke kući, ali to je izgleda to, zatvaranje se polako uspostavlja. Kao što već rekoh verovatni sledeći korak je podizanje osiguranja na letove preko teritorije Belorusije i priči je kraj.