Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

ovde ne moze dron pa mora slika sa zemlje

PXL-20210605-114928348.jpg


koliko videh u prolazu, ovu traku farbaju u zuto i u kontra smer, na levo:

Capture.jpg
 
Evo malo novih sličica

Iskopaše ovaj izlaz,A1,VIP i Taxi se okreću dole i izlaze odakle su i ušli

Ovo se privodi kraju

Toranj lepo napreduje




 
Kad izliju tu ploču što sad rade na tornju, to je kraj betona. Beton neće ići više u visinu od ovoga što se vidi na slici. U odnosu na stari toranj ovo je već sada mnogo više i dominira još iz daljine.
 
Treći nivo iznad A gejtova za dolazne putnike dobija završni izgled. Za razliku od novih C gejtova gde dolazni putnici neće moći da vide rampu i avione jer nema prozora ka rampi zbog HVAC opreme, oni koju budu dolazili na A gejtove imaće pogled na avione: :kk:

izvor: Youtube kanal Flying High Aviation:

3spratA2.JPG
 
Od juce vest:
*Uspostavlja se nova pristanisna platforma E, sa parking pozicijama
E1, E2 i E3, nasuprot pristanisne platforme generalne avijacije,
u okviru granica TWY G i TWY L.
*Pristanisna platforma E - PCN 74/R/B/W/T CONC.
*Sistem za parkiranje ACFT nije dostupan.

Ne pise koje su sirine pozicija. Po nosivosti platforma podrzava prakticno sve avione.
 

Prilozi

  • image_2021-06-19_010451.png
    image_2021-06-19_010451.png
    492,2 KB · Pregleda: 3.622
Verovatno će i to koristiti za generalnu avijaciju obzirom na obim njenog saobraćaja i udaljenost od terminala, tačnije, autobuskih gejtova.
 
Каква удаљеност? На Домодедову, кад летиш Редвингзом за Београд аутобусом путујеш око 5-7 минута, терминал се претвара у тачку....
 
U Delhiju se na domaćem vozi 10...
Ne kažem da je predaleko nego je suvišno a B platforma dovoljno velika i bliža..
 
Pričali smo o toj E platformi ranije. U pitanju je novi remote stand za tri aviona tipa B737 ili A320. Verovatno za loukost ili VIP, cargo... videćemo kako će ih koristiti u praksi.

Video aerodroma objavljen na Tango Six YT kanalu je u par scena prikazao platformu E:

izvor https://tangosix.rs/2021/04/06/seas...ma-fransoa-berizo-buduci-izgled-nikole-tesle/

Eplatforma0.JPG

Platforma B se širi da bi avioni mogli da stanu pod pravim uglom, prva pozicija će biti za velike avione i biće ukupno 9, i o tome smo pričali ranije. Sve zajedno 12 pozicija na B i E:

Eplatforma1.JPG
 
Treći nivo iznad A gejtova:

izvor: Plane Spotting TV kanal Youtube https://youtu.be/M9SHPv7hCPw

trecisprat.JPG

Udaljeni parking se već neko vreme koristi za zaposlene na aerodromu. Prevoz između parkinga i aerodroma obavlja se ovim busevima. Postavljen je i kiosk za plaćanje parkinga. Pitanje je kad će parking osim za taksi vozila i zaposlene biti otvoren za putnike. Još nisu postavljeni elektropunjači:

izvor: Youtube kanal DJ Master vlogzilla https://youtu.be/yJASlF19VAo

ParkingBus.JPG
 
Нисам приметио последњи пут био крајем октобра 2019
 
Beograd danas ima impresivnih 80 odlaznih letova. Od toga su 4 charteri (3 za Antaliju i 1 za Hurgadu).

32 leta se obavljaju sa A319 sto daje maksimalno 4608 putnika.
14 sa A320, dakle 2520 putnika.
5 sa A321, dakle 1200 putnika.
2 sa A330, dakle 560 putnika.
15 sa ATR72, dakle 1050 putnika.
4 sa B737, dakle 600 putnika.
8 sa E190/E195, dakle 800 putnika.

Danasnji kapacitet je dakle 11338 putnika. Zaista impresivno. Uzimajuci u obzir da je prosecan LF 60%-70%, danasnji broj putnika moze se proceniti na 6800 do 8000.
 
Dobro, steta je minimalna jer je Belorusija svakako vec odsecena od Srbije, pa ce zabrana prakticno nece ni imati efekta.
 
Надам се да су наше књине то прво договориле са Белорусима.
 
Vrh