Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=774567#p774567:3bspzh79 je napisao(la):
JohnnyLee » Pon Sep 14, 2020 11:29 am[/url]":3bspzh79]не знам да ли је АШП радио ту анализу, али је очигледно да је та линија, у оваквом облику неодржива. прво, авио-компанија која ће да лети, Јуровингс је нискотарифни превозник. дакле, само П2П саобраћај, а сумњам да ће за Луфтику летети путнике од Приштине до Београда, када им већ покривају друге дестинације из Приштине. друго, фреквенција ће бити сигурно 2 до 3 лета недељено, што опет мало коме завршава посао. треће, тип авиона је превелик за потенцијални број путника. јбг, на овој линији мора да лети Ер Србија (или да ангажује некога да лети за њу) са авионом не већим од 100 путника да би узимали трансферне путнике. јер само са њима постоји довољна потражња за овом рутом
Analizu niko nije ni mogao da uradi jer ima toliko nepoznatih koje si sam nabrojao. Zato su neozbiljne ocene da će linija sigurno biti neisplativa. Ako ostavimo koronu po strani i gledamo stanje od sledećeg leta kada bi većina linija trebalo da se obnovi, ta linija linija sa Prištinom možda ima šanse da bude korisna i isplativa.

Šta ako nije samo P2P? Najviše zavisi da li će Air Serbia moći da stavi kodšer sa Eurowingsom na važne destinacije kao što je Njujork i da li će imati dobar tajming za te transfere. PRN ima dobre veze sa dijasporom kao što je Švajcarska ali je raznovrsnost destinacija koje nudi Air Serbija daleko bolja. OTP, LED, PRG i slične destinacije ne postoje direkno iz PRN. Pored toga kargo može da bude važna komponenta. Ako se sve ovo uklopi onda ima mogućnosti za rast na 5-6 puta nedeljno što bi bilo još bolje za transfere.

Da vidimo šta će biti ugovoreno pre nego što se zakunemo da će biti neisplativa. Ima onih koji su se kleli da Air Serbija nikad neće leteti za Zagreb.
 
нема шансе да ће Ер Србија и Јуровингс имати код-шер. у сваком случају, видећемо. моје мишљење је да је линија у овом облику економски неисплатива
 
Zavisi i koliko ce da bude cena karte, ako bude nesto smesno mozda ljudi zamene bus za avion. Mada i BNX BEG je karta u dinar ista kao autobus pa su avioni jedva 50% popunjeni. Nekada je bilo i 20 ljudi u ATRu. A tek u 737 Avio Leta pustara.
 
ali ako neko iz kraljeva, krusevca i ostalih gradova sumadije hoce da ide na kosovo, mnogo mu je lakse i povoljnije da ide autobusom, nego da ide do beograda pa do pristine. isplatljivije je i finansijski i vremenski
 
Ne misli se na njih vec na ljude iz BGa koji bi isli dole. Ali ovo je potpisano samo da bi bilo potpisano, niko nije uopste razmislio o tome ista. Cista reklama, kao i za voz za dole, linija ko zna od kad ide, ja sam dva puta isao tim vozom pre 10 godina sigurno.
 
0%2B%25281%2529.jpg


извор
 
Торањ је упечатљива ствар, штета што није архитектонски интересантније обрађен.
 
sasvim solidan rezultat imajuci u vidu situaciju, kao i cinjenicu da je srbima zabranjen ulaz u EU.
 
Vrteo sam tri kruga da uhvatim dobru sliku

Betonirali su ovo između stare i nove zgrade,i tu će uskoro u vis.

Ali zato je toranj već krenuo








upload photo temporary
 
ваљда ће променити ове табле, да буду у стандардима који се користе у Србији (који, веровали или не, постоје)
 
Тако је у свим областима. Само да се поштују прописи и већ друга прича
 
Ako mislimo na iste standarde onda ćemo ovde videti table na srpskoj ćirilici i latinici, bez engleskog. Okej je to za nazive gradova, ali strancu nešto ne pomaže ako mu piše "Putnički saobraćaj" :D
 
treba da pise:
Terminal 1
Terminal 2
Parking taj i taj
Cargo terminal

ovo za gradove je okej
 
Kiša je počela ali majstori i dalje rade...
Auuu što se ovde stavlja armature kao da će ići 15 spratova u visinu...
 
Није то тако много.
Мени је крање интереантан ова цевка која пролази кроз зграду.не знам да ли је за воду или за каблове, али ако је за воду, ако не оставе могућност да јој се приђе одозго, биће весело.

Плећко, ото је онај део који треба да се споји са постојћеом зградом, што је дуго био празан? Вероватно због канализације чекали да се уради.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777869#p777869:6571d0s9 je napisao(la):
Прле » Pet Sep 25, 2020 3:45 pm[/url]":6571d0s9]Није то тако много.
Мени је крање интереантан ова цевка која пролази кроз зграду.не знам да ли је за воду или за каблове, али ако је за воду, ако не оставе могућност да јој се приђе одозго, биће весело.

Плећко, ото је онај део који треба да се споји са постојћеом зградом, што је дуго био празан? Вероватно због канализације чекали да се уради.

Koliko je meni je objasnjeno da je zbog pozicioniranja disalica ostalo kao zadje polje.
 
Па са том Чаба је и рпви пут причао. Истекао јој мандат, поновили су шта је договорено. 50 компанија из Канаде је добро али постојање линије би свакако поспешило и количину компанија па би и линија блиа исплативија.

Ко би летео? Па ЕС ко ће други :) Канађани ће кад се разгази линија.
 
Занимљиво, и Ер Канада је пре 30 година летела само до Загреба. Разлог је, на жалост, географске природе: Београд је изгледа предалеко од Канаде да би се авион уклопио у таласе, тј. у ред летења.
 
Ili jednostavno ima mnogo vise ujaka preko pa zato. Linija fijasko u najavi za koji god grad da bude.
 
Er Srbija ko će drugi? Ako je tako šta ih je sprečavalo da otvore liniju do sada, tj pre početka kovida? Sporazum je potpisan odavno, po pisanju jednog portala Er Srbija je dolazila u Toronto i pričala sa aerodromom još za vreme Kondića, pa ništa od toga. Možda je novi menadžment promenio planove i precrtao tu linju?

Ovaj argument da je Beograd predaleko da bi se uklopio u talase ne stoji. Pre kovida, Air Canada Rouge je letela od Toronta do Bukurešta i Atine sa starim 767. Beograd je od Toronta oko 4000nm, Bukurešt oko 4200nm a Atina oko 4400nm. Dakle nije ni to.

Ne stoji ni ovo za Zagreb. Prošlog leta Zagreb je kombinovano (Air Transat + Air Canada Rouge) imao 7 širokotrupnih (A330+767) letova nedeljno iz Toronta. Ako Beograd nema dovoljno putnika za 7 nedeljno apsolutno sigurno ima za bar 2 do 3 nedeljno u sezoni naročito sa transfer putnicima iz Amerike i Kanade.

Ja sam mislio da je sa kovidom potpuno sahranjena ideja za te letove, zato me šokiralo da se o tome i dalje priča. Možda ima neke veze sa spajanjem Air Transata i Air Canade, to se oteže duže od godinu dana. Spojena firma bi, kad se tržište oporavi od pandemije, imala realno najbolje šanse za tu liniju.
 
Vrh