Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Piše na B92 da će ih voziti autobus od ovog parkinga do terminala.
Cilj je jasan - da se smanji broj prolazaka i kratkih zaustavljanja kola ispred terminala. Kako će bus na parkingu kružiti teško je reći. Mnogi aerodromi imaju problem velikih parkinga. Ovaj nije tako velik
 
Izgleda da će bus ostavljati putnike na parkingu tamo gde je naranžasti kamion na slici, a odatle peške. Ne verujem da će ih razvoziti baš do kola.
 
slazem se da bi trebala da postoji zatvorena veza garaze sa terminalom.

inace ja nikad kolima ne idem na aerodrom, povoljnije me izadje taxi u dva smera nego parking
 
вероватно ће узети неколико електробусева да обављају те шатлове. а за пипл мувер је још рано
 
Zapravo, bilo bi već krajnje vreme da se napravi više autobuskih linija od raznih delova grada do aerodroma (barem dok ne stigne ona epska železnička veza).
Da ne pominjem da bi bilo dobro da počnu da staju i neki međugradski.
 
A i to kretanje unutar parkinga čak i sa najudaljenije pozicije suprotno od stajališta busa je ništa u odnosu na kretanje ka gejtu A8 ilibudućem C12 ili koji već bude najdalji. Ta razdaljina je oko 150 metara iliti tri uskotrupna gejta.
Nadam se da će makar C-concourse iamti pokretne trake.
Pipl muver je bespotreban na aerodromima ispod 30 miliona putnika. I na DOH sam video da ga retko ko koristi, mada je tamo jako loše pozicioniran i opslužuje samo centralni concourse.
 
Морали би да ставе покретну траку за Ц гејтове. Замисли да неко преседа са Ц10 на А10, то је њесра тотални. Најгоре пешачење без покретне траке које сам искусио је било на Шереметјеву, чинило ми се да ходам бар 20 минута.
 
ako bi sredili 1. sprat da nema onih cekaonica ogradjenih bilo bi mesta za pokretnu traku

traka bi trebala da ide od c3 do kraja c concourse, kao i od a3 do a10
 
Да, нема смисла да трака буде где је гомила људи, јер је брже таква места пролазити ногама. Има много оних који просто стану на траку, а кофер у другу руку...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773186#p773186:2e0rvzyx je napisao(la):
Пантограф » Сре Сеп 09, 2020 10:06 am[/url]":2e0rvzyx]Морали би да ставе покретну траку за Ц гејтове. Замисли да неко преседа са Ц10 на А10, то је њесра тотални. Најгоре пешачење без покретне траке које сам искусио је било на Шереметјеву, чинило ми се да ходам бар 20 минута.

Кад је то било и да ли си мењао терминал?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773210#p773210:100zjz6c je napisao(la):
lukakaludjerovic » Sre Sep 09, 2020 10:27 am[/url]":100zjz6c]ako bi sredili 1. sprat da nema onih cekaonica ogradjenih bilo bi mesta za pokretnu traku

traka bi trebala da ide od c3 do kraja c concourse, kao i od a3 do a10

Onda bi KD kontrola morala da se izmesti.
 
ako ne gresim u planu je da se vrati centralna kontrola tamo pre pasoske kontrole, a da se ukine kontrola na gejtovima

samo ne znam da li ce u tom slucaju ukloniti stakla koja okruzuju gejtove, ili ce samo skloniti kontrolu
 
КД се уклања са гејтова, биће само пре пасошке, као раније. мислим да ће бити отворени простор на гејтовима, без стаклених баријера

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=772961#p772961:quszgt7w je napisao(la):
DzonTravolta » 08 Сеп 2020, 13:44[/url]":quszgt7w]Zapravo, bilo bi već krajnje vreme da se napravi više autobuskih linija od raznih delova grada do aerodroma (barem dok ne stigne ona epska železnička veza).
Da ne pominjem da bi bilo dobro da počnu da staju i neki međugradski.

регистровање аеродрома као међуградског стајалишта је наука у рангу квантне механике
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773300#p773300:o9b8b7zo je napisao(la):
JohnnyLee » 09 Sep 2020, 15:27[/url]":o9b8b7zo]КД се уклања са гејтова, биће само пре пасошке, као раније. мислим да ће бити отворени простор на гејтовима, без стаклених баријера
To stvarno možda ostavlja prostor za ove trake, ali, iskreno, o tome sam jedino čuo iz usta AV-a, prilikom potpisivanja koncesionog ugovora.
Kakva je "Vansijeva" praksa na drugim aerodromima?
 
Sa ovolikim proširenjem C hodnika, možda i ima potrebe.
Btw, u kom delu će biti komercijalni prostor, nešto sam načuo da će zauzimati i 3 puta veću površinu nego do sada.
 
Ta glavna kontrola ce biti pakao ako ne smisle nesto pametno pogotovo ujutro kad se izmesaju svi putnici.
 
ne bi ta kontrola bila pakao kad nase policajce ne bi mrzelo da rade svoj posao. ne secam su ikada radile sve kabine istovremeno
 
Ne mislim na pasosku kontrolu vec na KD, to je bilo sad da lupam pre jedno 10 godina, red je bio ogroman, pa onda ti odes sat i po ranije gore na kontrolu normalno a neki pacijenti koji imaju 3 sata kasnije let stoje isto u redu i prave guzvu, pa svadje kad pocnu da prozivaju poslednji poziv i krenu ljudi preko reda da prelaze da bi stigli na let
 
Pa, nema šta mnogo da se smisli, sigurno će biti gužva u pola osam ujutru. Svuda je gužva na kontroli u špicevima. Jbg, tako je to, torovi progresa.
 
izvinjavam se na mom prethodnom postu, greska.

slazem se, na svim aerodromima u svetu je tu guzva uoci talasa odlazaka. cekanje nam ne gine, ali bolje to nego da udjem u cekaonicu pa ne mogu u toalet dok avion ne dostigne 10000ft
 
posle 10000ft mislim da sme u wc da se ide

nema u cekaonicama, bar nije bilo prosle godine
 
Vrh