peper.mint
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 12.11.2019.
- Poruke
- 1.092
- Pohvaljen
- 2.100
Analizu niko nije ni mogao da uradi jer ima toliko nepoznatih koje si sam nabrojao. Zato su neozbiljne ocene da će linija sigurno biti neisplativa. Ako ostavimo koronu po strani i gledamo stanje od sledećeg leta kada bi većina linija trebalo da se obnovi, ta linija linija sa Prištinom možda ima šanse da bude korisna i isplativa.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=774567#p774567:3bspzh79 je napisao(la):JohnnyLee » Pon Sep 14, 2020 11:29 am[/url]":3bspzh79]не знам да ли је АШП радио ту анализу, али је очигледно да је та линија, у оваквом облику неодржива. прво, авио-компанија која ће да лети, Јуровингс је нискотарифни превозник. дакле, само П2П саобраћај, а сумњам да ће за Луфтику летети путнике од Приштине до Београда, када им већ покривају друге дестинације из Приштине. друго, фреквенција ће бити сигурно 2 до 3 лета недељено, што опет мало коме завршава посао. треће, тип авиона је превелик за потенцијални број путника. јбг, на овој линији мора да лети Ер Србија (или да ангажује некога да лети за њу) са авионом не већим од 100 путника да би узимали трансферне путнике. јер само са њима постоји довољна потражња за овом рутом
Šta ako nije samo P2P? Najviše zavisi da li će Air Serbia moći da stavi kodšer sa Eurowingsom na važne destinacije kao što je Njujork i da li će imati dobar tajming za te transfere. PRN ima dobre veze sa dijasporom kao što je Švajcarska ali je raznovrsnost destinacija koje nudi Air Serbija daleko bolja. OTP, LED, PRG i slične destinacije ne postoje direkno iz PRN. Pored toga kargo može da bude važna komponenta. Ako se sve ovo uklopi onda ima mogućnosti za rast na 5-6 puta nedeljno što bi bilo još bolje za transfere.
Da vidimo šta će biti ugovoreno pre nego što se zakunemo da će biti neisplativa. Ima onih koji su se kleli da Air Serbija nikad neće leteti za Zagreb.