Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Postoje toaleti u cekaonicama na gejtovima


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nema na neobnovljenim, valjda. Bio je nekad onaj na kraju A hodnika, u rupi, a i to je bilo pre kontrole bording karata, mada je tad na domaćem bila centralizovana bezbednosna kontrola.
 
има на Ц гејтовима, али има и ВЦ чим се прође пасошка са десне стране. а колико се сећам, има и један око А6
 
Izgleda da je korona ipak uticala na Eurowings i LH kad je u pitanju dogovor oko linije BEG-PRN ali da se od toga ne odustaje iako nije direktno pomenuto u dokumentu iz Vašingtona. Ne vidim da ima zvaničnih potvrda ali deluje da se i dalje radi na tome.

Većina putnika bi bili transferni ali još nema zvanične informacije koje bi kompanije mogle da ponude transfer preko Beograda i da li bi bio kod-šer ili interlajn. Čak i da je samo interlajn, za Er Srbiju bi bilo važno da može da ponudi destinacije kao što je Njujork u toj kombinaciji.
 
pretpostavljam da ce moci konekcije preko Eurowingsa posto imaju bazu u Pristini, kao i let do Stutgarta iz bga. neka kombinacija sa JFK letom bi bila perfektna, mada ne znam koliko bi albanaca sa kosovo putovalo srpskom kompanijom uopste.

sama linija mislim da nema ekonomsku opravdanost, vec je sve to uradjeno kao deo trampove predizborne kampanje, i kako bi se reklo da je njegova diplomatija ucinila jos jedno dobro delo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773634#p773634:2gjxe4o8 je napisao(la):
lukakaludjerovic » 10 Sep 2020 06:59 pm[/url]":2gjxe4o8]...mada ne znam koliko bi albanaca sa kosovo putovalo srpskom kompanijom uopste...
Na svu sreću, postoji realan Svet van medija. Da nije tako, i ovo malo normalnih ljudi bi se odavno roknulo.
 
Tako se govorilo kad je Er Srbija najavila otvaranje linije za Zagreb, čak su bile najave tužbi i zabrane letova. Prašina se slegla i ljudi putuju ako im odgovara cena i datum.

Mislim da će tako biti sa Prištinom posle nekog vremena. Ne zaboravi da Albanci odavno lete u dosta velikom broju iz Tirane, Podgorice a možda i Skoplja preko Beograda za Njujork.
 
Treba razmisliti o posebnom terminalu za letove iz država i teritorija gde se može koristiti lična karta umesto pasoša (tzv mini Šengen ) i eventualne domaće letove. Takvih letova je trenutno oko 20 u sezoni u oko 15 van sezone, očekujem oko 30 letova dnevno u sezoni za koju godinu ka tim zemljama tako da treba obezbediti nekih 4-5 gejtova plus autobuski za ovaj terminal gde bi se ulazilo sa ličnom kartom.
 
Није у интересу концесионара. Циљ је да се троше паре у комерцијалном делу аеродрома, тј. да он буде доступан свим путницима.
 
domacih letova kod nas ne verujem da ce biti u skorijoj buducnosti
takodje ne vidim neku razliku izmedju koriscenja pasosa i licne karte
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773759#p773759:2871iuru je napisao(la):
lukakaludjerovic » 11 Sep 2020, 11:18[/url]":2871iuru]domacih letova kod nas ne verujem da ce biti u skorijoj buducnosti
takodje ne vidim neku razliku izmedju koriscenja pasosa i licne karte
Kako neće biti domaćih letova, a do Prištine? :mrgreen:
 
Mini Šengen bi značio da svi letovi unutar tog prostora imaju status domaćih.
Takođe to znači da biste mogli da kolima idete na more u CG i AL bez zaustavljanja, granične kontrole bi bile ukinute.
 
Mini šengen je zapravo prihvatljiv naziv za veliku Albaniju.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773798#p773798:my5bzrhm je napisao(la):
cloud041 » 11 Sep 2020, 12:37[/url]":my5bzrhm]Mini šengen je zapravo prihvatljiv naziv za veliku Albaniju.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ajde ako guramo to, da guramo to do kraja - mini šengen je zapravo prihvatljiv naziv za veliku Srbiju :roll:
 
прихватиће и они

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773628#p773628:3huif5ne je napisao(la):
peper.mint » 10 Сеп 2020, 19:38[/url]":3huif5ne]Izgleda da je korona ipak uticala na Eurowings i LH kad je u pitanju dogovor oko linije BEG-PRN ali da se od toga ne odustaje iako nije direktno pomenuto u dokumentu iz Vašingtona. Ne vidim da ima zvaničnih potvrda ali deluje da se i dalje radi na tome.

Većina putnika bi bili transferni ali još nema zvanične informacije koje bi kompanije mogle da ponude transfer preko Beograda i da li bi bio kod-šer ili interlajn. Čak i da je samo interlajn, za Er Srbiju bi bilo važno da može da ponudi destinacije kao što je Njujork u toj kombinaciji.

апсолутно никаква економска оправданост ове линије
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773938#p773938:1amzudcx je napisao(la):
JohnnyLee » Pet Sep 11, 2020 9:10 pm[/url]":1amzudcx]
апсолутно никаква економска оправданост ове линије
Mora da je stručnu analizu ekonomske opravdanosti te linije uradio neki nacionalistički amaterski avio analitičar iz komšiluka koji voli da nam određuje šta je u našem interesu?
 
не знам да ли је АШП радио ту анализу, али је очигледно да је та линија, у оваквом облику неодржива. прво, авио-компанија која ће да лети, Јуровингс је нискотарифни превозник. дакле, само П2П саобраћај, а сумњам да ће за Луфтику летети путнике од Приштине до Београда, када им већ покривају друге дестинације из Приштине. друго, фреквенција ће бити сигурно 2 до 3 лета недељено, што опет мало коме завршава посао. треће, тип авиона је превелик за потенцијални број путника. јбг, на овој линији мора да лети Ер Србија (или да ангажује некога да лети за њу) са авионом не већим од 100 путника да би узимали трансферне путнике. јер само са њима постоји довољна потражња за овом рутом
 
sa subvencijama ce linija biti odrziva i sa a319.

eurowings jeste lcc ali nudi konekcije. bilo bi idealno ako bi se omogucile konekcije na neke linije er srbije, tipa JFK i ZRH.

er srbija nikada nece leteti do pristine, na to zaboravite.
 
Албанци са Косова већ имају добре везе ка битнијим центрима из Приштине, тако да ова линија не служи ничему осим личној промоцији политичара. а Ер Србија ће летети тамо једног дана
 
Vrh