bigvlada
Advanced
Predstavnici kompanije „Emirati“ danas u prestonici
Iz Beograda ka 100 svetskih destinacija
Autor: Bojana Stamenković | Foto:AFP | 14.10.2009. - 05:00
Beograd bi uskoro mogao da postane tranzitni centar u ovom delu Evrope za čuvenu avio-kompaniju „Emirati“, koja iz našeg glavnog grada planira da leti na oko 100 destinacija širom sveta.
Kako „Blic” saznaje, predstavnici Direktorata civilnog vazduhoplovstva Ujedinjenih Arapskih Emirata danas dolaze u Beograd da sa domaćim vlastima potpišu ugovor o pravima letenja između Srbije i UAE. U delegaciji će biti i predstavnici avio-kompanije „Emirati”.
Ova vest, koju su nam potvrdili u predstavništvu „Emirata” u Beogradu, samo dokazuje da otvaranje tržišta Srbije za druge avio-kompanije može vrlo brzo da da dobre rezultate. Veliki avio-prevoznici ozbiljno razmišljaju o letovima iz Beograda do najatraktivnijih destinacija u Evropi i svetu. U narednom periodu očekuju se učestaliji susreti domaćih vazduhoplovnih vlasti sa mnogim stranim kompanijama. „Emirati”, jedna od najvećih svetskih kompanija, već danas će imati priliku da predstavi svoje planove.
Pored redovne linije Beograd-Dubai, „Emirati” najveći potencijal iz glavnog grada Srbije vide u letovima za Sidnej, Melburn, Pert, Brizbejn, Novi Zeland, ali i za Kinu i mnoge destinacije u Africi, na Bliskom istoku i ostatku Azije. Ili - za oko 100 destinacija u svetu!
„Emirati”, međutim, kako se nezvanično može čuti, ne žele da iz Beograda lete sa privremenim dozvolama. Zato žele da se između Srbije i Ujedinjenih Arapskih Emirata napravi bilateralni sporazum u vazdušnom saobraćaju, što bi danas i trebalo da bude tema razgovora.
U predstavništvu ove kompanije u Beogradu juče su nam rekli da delegacija Direktorata za civilno vazduhoplovsto UAE danas dolazi na potpisivanje ugovora o pravima letenja između Srbije i UAE.
- U delegaciji se nalaze i predstavnici „Emirata” koji imaju vrlo ozbiljne planove za uspostavljanje saobraćaja između Dubaija i Beograda. Već duže imaju planove da od Beograda naprave tačku na Balkanu preko koje će prevoziti svakodnevno putnike i robu na više od 100 destinacija u svetu - kažu u predstavništvu „Emirata” u Beogradu.
Ono što je dodatno zanimljivo jeste da „Emirati” zapošljavaju više od 300 stjuardesa i stjuarda iz Srbije, kao i 14 pilota. Upravo bi oni bili angažovani na budućim linijama iz Beograda.
Za srpsko nebo i tržište nije zanemarljivo ni interesovanje mađarske avio-kompanije „Malev“ koja bi, kako „Blic“ saznaje, ovih dana takođe mogla da se dogovori oko dozvola za letove iz našeg glavnog grada.
Kako tvrde dobro upućeni, „Malev“ planira da uspostavi letove iz Beograda do Budimpešte, s obzirom na to da je potpuno neprirodno da Srbija nema vazdušnu vezu sa severnim susedom. Ono što je od toga još važnije jeste činjenica da je interesovanje za letove na ovoj relaciji prilično veliko.
Ovo, inače, ne bi bio prvi put da mađarska avio-kompanija traži dozvolu domaćeg direktorata. „Malev“ je nekoliko godina unazad tražio dozvolu za letove iz srpske prestonice. ali je odbijen zbog sporenja sa „Jat ervejzom“. Posle zauzimanja mekšeg stava Direktorata za civilno vazduhoplovstvo Srbije o dolasku stranih kompanija, očekuje se da od sledeće godine Srbija dobije direktnu liniju za glavni grad Mađarske.
Treba reći da su, pored velikih nacionalnih kompanija, i loukosteri veoma zainteresovani za uspostavljanje linija iz Beograda. Austrijski „Flaj Niki” će definitivno od februara naredne godine leteti do Beča i to za svega 29 evra, dok se od niskotarifnog mađarsko „Viz era” očekuje da zatraži dozvolu.
U svakom slučaju, očekuje se da beogradski aerodrom „Nikola Tesla” uskoro postane lider u regionu, što će biti važan signal da Srbija polako zauzima mesto u Evropi koje joj i pripada.
Mogući letovi „Kroacija erlajnza”
Srbija i Hrvatska juče su potpisale sporazum o plovidbi, plovnim putevima na unutrašnjim vodama i njihovom tehničkom održavanju kojim je definisano održavanje Dunava u pograničnom području. Sporazum su u Vladi Srbije potpisali resorni ministri Milutin Mrkonjić i Božidar Kalmeta. Problemi u avio-saobraćaju između Hrvatske i Srbije trebalo bi da budu rešeni sledeće godine, izjavio je hrvatski ministar Kalmeta. On je rekao da će biti rešeno „pitanje direktnog leta ‚Jata‘ za Dubrovnik, Pulu i svaku drugu destinaciju“, kao i da će na „bilateralnoj osnovi biti razmatrano i eventualno uvođenje letova ‚Kroacija erlajnza‘“.
Duga tradicija u avio-saobraćaju
Emirati
-nacionalna avio-kompanija Ujedinjenih Arapskih Emirata
-sedište u Dubaiju
-preko 1.990 letova nedeljno
-više od 250 nagrada
-flota broji 128 novih aviona
Malev
-nacionalna avio-kompanija Mađarske
-postoji od 1946. godine
-matični aerodrom je „Feriheđ”
-leti do 50 destinacija u Evropi i na Bliskom istoku
-povratna karta Beograd-Budimpešta mogla bi da košta manje od 100 evra
Izvor: Blic
http://www.blic.rs/drustvo.php?id=115436
Iz Beograda ka 100 svetskih destinacija
Autor: Bojana Stamenković | Foto:AFP | 14.10.2009. - 05:00
Beograd bi uskoro mogao da postane tranzitni centar u ovom delu Evrope za čuvenu avio-kompaniju „Emirati“, koja iz našeg glavnog grada planira da leti na oko 100 destinacija širom sveta.
Kako „Blic” saznaje, predstavnici Direktorata civilnog vazduhoplovstva Ujedinjenih Arapskih Emirata danas dolaze u Beograd da sa domaćim vlastima potpišu ugovor o pravima letenja između Srbije i UAE. U delegaciji će biti i predstavnici avio-kompanije „Emirati”.
Ova vest, koju su nam potvrdili u predstavništvu „Emirata” u Beogradu, samo dokazuje da otvaranje tržišta Srbije za druge avio-kompanije može vrlo brzo da da dobre rezultate. Veliki avio-prevoznici ozbiljno razmišljaju o letovima iz Beograda do najatraktivnijih destinacija u Evropi i svetu. U narednom periodu očekuju se učestaliji susreti domaćih vazduhoplovnih vlasti sa mnogim stranim kompanijama. „Emirati”, jedna od najvećih svetskih kompanija, već danas će imati priliku da predstavi svoje planove.
Pored redovne linije Beograd-Dubai, „Emirati” najveći potencijal iz glavnog grada Srbije vide u letovima za Sidnej, Melburn, Pert, Brizbejn, Novi Zeland, ali i za Kinu i mnoge destinacije u Africi, na Bliskom istoku i ostatku Azije. Ili - za oko 100 destinacija u svetu!
„Emirati”, međutim, kako se nezvanično može čuti, ne žele da iz Beograda lete sa privremenim dozvolama. Zato žele da se između Srbije i Ujedinjenih Arapskih Emirata napravi bilateralni sporazum u vazdušnom saobraćaju, što bi danas i trebalo da bude tema razgovora.
U predstavništvu ove kompanije u Beogradu juče su nam rekli da delegacija Direktorata za civilno vazduhoplovsto UAE danas dolazi na potpisivanje ugovora o pravima letenja između Srbije i UAE.
- U delegaciji se nalaze i predstavnici „Emirata” koji imaju vrlo ozbiljne planove za uspostavljanje saobraćaja između Dubaija i Beograda. Već duže imaju planove da od Beograda naprave tačku na Balkanu preko koje će prevoziti svakodnevno putnike i robu na više od 100 destinacija u svetu - kažu u predstavništvu „Emirata” u Beogradu.
Ono što je dodatno zanimljivo jeste da „Emirati” zapošljavaju više od 300 stjuardesa i stjuarda iz Srbije, kao i 14 pilota. Upravo bi oni bili angažovani na budućim linijama iz Beograda.
Za srpsko nebo i tržište nije zanemarljivo ni interesovanje mađarske avio-kompanije „Malev“ koja bi, kako „Blic“ saznaje, ovih dana takođe mogla da se dogovori oko dozvola za letove iz našeg glavnog grada.
Kako tvrde dobro upućeni, „Malev“ planira da uspostavi letove iz Beograda do Budimpešte, s obzirom na to da je potpuno neprirodno da Srbija nema vazdušnu vezu sa severnim susedom. Ono što je od toga još važnije jeste činjenica da je interesovanje za letove na ovoj relaciji prilično veliko.
Ovo, inače, ne bi bio prvi put da mađarska avio-kompanija traži dozvolu domaćeg direktorata. „Malev“ je nekoliko godina unazad tražio dozvolu za letove iz srpske prestonice. ali je odbijen zbog sporenja sa „Jat ervejzom“. Posle zauzimanja mekšeg stava Direktorata za civilno vazduhoplovstvo Srbije o dolasku stranih kompanija, očekuje se da od sledeće godine Srbija dobije direktnu liniju za glavni grad Mađarske.
Treba reći da su, pored velikih nacionalnih kompanija, i loukosteri veoma zainteresovani za uspostavljanje linija iz Beograda. Austrijski „Flaj Niki” će definitivno od februara naredne godine leteti do Beča i to za svega 29 evra, dok se od niskotarifnog mađarsko „Viz era” očekuje da zatraži dozvolu.
U svakom slučaju, očekuje se da beogradski aerodrom „Nikola Tesla” uskoro postane lider u regionu, što će biti važan signal da Srbija polako zauzima mesto u Evropi koje joj i pripada.
Mogući letovi „Kroacija erlajnza”
Srbija i Hrvatska juče su potpisale sporazum o plovidbi, plovnim putevima na unutrašnjim vodama i njihovom tehničkom održavanju kojim je definisano održavanje Dunava u pograničnom području. Sporazum su u Vladi Srbije potpisali resorni ministri Milutin Mrkonjić i Božidar Kalmeta. Problemi u avio-saobraćaju između Hrvatske i Srbije trebalo bi da budu rešeni sledeće godine, izjavio je hrvatski ministar Kalmeta. On je rekao da će biti rešeno „pitanje direktnog leta ‚Jata‘ za Dubrovnik, Pulu i svaku drugu destinaciju“, kao i da će na „bilateralnoj osnovi biti razmatrano i eventualno uvođenje letova ‚Kroacija erlajnza‘“.
Duga tradicija u avio-saobraćaju
Emirati
-nacionalna avio-kompanija Ujedinjenih Arapskih Emirata
-sedište u Dubaiju
-preko 1.990 letova nedeljno
-više od 250 nagrada
-flota broji 128 novih aviona
Malev
-nacionalna avio-kompanija Mađarske
-postoji od 1946. godine
-matični aerodrom je „Feriheđ”
-leti do 50 destinacija u Evropi i na Bliskom istoku
-povratna karta Beograd-Budimpešta mogla bi da košta manje od 100 evra
Izvor: Blic
http://www.blic.rs/drustvo.php?id=115436