Ambassador
Advanced
Aham, a što se tiče bilateralnih sporazuma, slična stvar je bila sa Adriom, gde su se dogovorili da oni lete za Prištinu, a Jat za Ljubljanu.. Viš, viš.. Zabavno.
Jeste, vrlo je zabavno. Posebno kada koriste Kosovo i Prištinu za potkusurivanje. Turkish Airlines-u nisu smeli da ga računaju, pošto su Turci otvoreno zapretili da će Jatu zabraniti da leti u istanbul momentalno i onda su se malo svađali po medijima pa su naši zažmurili na jedno oko.Ambassador":1dm5m8wh je napisao(la):Aham, a što se tiče bilateralnih sporazuma, slična stvar je bila sa Adriom, gde su se dogovorili da oni lete za Prištinu, a Jat za Ljubljanu.. Viš, viš.. Zabavno.
Naravno da ima svoju računicu. Ali da je sigurno da uvodi liniju, nije. Tarom uvodi liniju u 7 dana razlike i već odavno to reklamira i nudi na svom sajtu. Malev još nije ni počeo. ja bih voleo da počne ali se plašim da neće. Uostalom već sam rekao da im je sa trenutnom cenom koja je u Amadeusu računica izuzetno loša. Imaju celu Evropu za 100 evra sa svim taksama a Beograd bi im bio 205 minimum. Nadam se da još nisu sve cene unete ili da još nisu formirane.442doBGD":169d8pf7 je napisao(la):Malev ima svoju računicu, uvodi liniju za Beograd, a to da li će se njima isplatiti ili ne, to je njihova briga. Naša je da udobno putujemo.
1. Beograd-Berlin, Lufthansa, 158 evra. Malev je samo 12 evra jeftiniji i bar 10x nepopularniji od Lufthanse. Naši putnici zaziru od istočnoevropskih avio kompanija i uvek biraju one sa zapada ako imaju mogućnost.442doBGD":2lvhu6mt je napisao(la):Btw, sad baš videh sa Malevom, Beograd - Berlin, sa dobrom vezom, 146 evra povratna karta (sa svim taksama)... meni ok cena.
Šalteri za čekiranje se zatvaraju 40 minuta pre poletanja. Nakon toga ne može da se čekira i putnik nažalost ostaje bez leta. Izuzetak je uvek moguć ali zaista samo izuzetak. Ako čekiranje kasni iz tehničkih razloga ili ako je velika gužva na šalteru pa ne mogu da stignu.442doBGD":1ayt0zq2 je napisao(la):Nisam znao da su zatvorili kancelariju, samo sam jednom tamo svratio jer sam fizički morao da odem do poslovnice... bilo pre jedno dve godine sigurno...
Uz svo dužno poštovanje, koja to aviokompanija zahteva da se klijent pojavi najkasnije sat i po vremena pre leta??? Ovo stvarno prvi put u životu čujem, a letim dosta često. U Beogradu je obično 30 minuta najkasnije pre leta (mada postoje i varijacije... Alitalia me je npr. neprijatno iznenadila jednom sa 40 minuta, ali sam se isto tako jednom čekirao 15 minuta pre leta sa Jatom).
Što se tiče online check-in, Aerodrom u potpunosti podržava, tj. "opremljen je za tako nešto". Tu ne postoji nikakva razlika između tih i običnih kupona za ulazak u avion (samo je procedura malko drugačija). Ja se već godinama čekiram na taj način i sa Lufthansom, i sa Austrianom... vrlo jednostavno... a ako se ima prtljag za predati, aviokompanije izdvoje jedan šalter gde putnici mogu predati prtljag.
Što se tiče tih predrasuda, verujem da postoje, meni bolje, jer onda te kompanije moraju još više da se trude, i nude bolje uslove.
Što se tiče one karte za Berlin sa LH, verujem da postoji, ali se mnooogo teško nalazi, dok je ova sa Malevom dostupna. A i transfer preko aerodroma u Frankfurtu nije baš najomiljenija rekreacija... ali to će putnici videti kad počnu da lete... ako se u međuvremenu ne izgube u jednom od tunela duginih boja u Frankfurtu
Pardon, moja greška. 158€ je Swiss, (oznaka je LX) a 185€ je Lufthansa (oznaka je LH). U prvom postu sam zamenio dve kompanije.442doBGD":2wxreynv je napisao(la):1) Kako je odjednom cena LH otišla sa 158 evra (navedeno u prvom odgovoru), na 185 evra u drugom odgovoru?
Problem nije u segmentu Beograd-Budimpešta na kome ima dovoljno mesta pošto kompanija tek počinje da leti kroz mesec dana već je problem na segmentu Budimpešta-Berlin koji postoji već godinama. Na njemu nema mesta mesecima u napred.442doBGD":1m8tw8i4 je napisao(la):Pa ja sam nasumice izabrao taj datum, evo, za tih 129 evra može i 26 decembar na 3. januar... a za 135 evra-140 evra (klasa W) može kad god hoćete... isto bez noćenja u Budimpešti...belgrey":1m8tw8i4 je napisao(la):Što se tiče leta ka Berlinu i "spavanju" u Budimpešti koje se može izbeći tek u januaru (dva meseca od danas) to samo dokazuje koliko je lako naći tu super jeftinu kartu.442doBGD":1m8tw8i4 je napisao(la):1) Kako je odjednom cena LH otišla sa 158 evra (navedeno u prvom odgovoru), na 185 evra u drugom odgovoru?
Apropo komentara, "dva meseca od danas", pa dragi gospodine, kompanije tek počinje da leti za mesec i po dana, ne postoje raniji datumi