ThinkAgain
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 23.07.2009.
- Poruke
- 208
- Pohvaljen
- 1
Mene samo zanima kako Emirates misli da izvede ono što je zamislio na jednoj pisti i 2 terminalčića za neku palanku...?
Da bi to izveli potrebne su bar još 2 piste dužine 4km i ovu pridužiti. Jedna od pista bi prelazila preko Autoputa kao na Paris CDG odnosno Autoput bi prolazio ispod nje. Napraviti Aerodrom Zemun Polje (on bi bio između 2 aerodroma, tzv Aerodromski Sendvič) i on bar još 2 piste. Na Aerodromu Batajnica proširiti obe piste i dodati dodatne za prilaz aviona kao i izgraditi treću ili možda čak 4tu zbog cargo centra koje bi obe takođe prelazile preko Autoputa ali ovog puta onog Autoputa za Budimpeštu (namerno ne spominjem palanke). Tako bi dobili 3 Aerodroma u nizu što je zaista redak slučaj u svetu. Nalaze se između pa i na samim važnim evropskim putnim ali i vodnim koridorima, železničkim takođe. Napraviti 4 žel. linije (3 direktne iz centra i jednu između samih Aerodroma).
Mislim da bi tek onda ali ne samo Emirates imali vajde da naprave od Beograda nešto još bolje od Frankfurta.
Inače ne treba odbaciti činjenicu da je Tito zasrao (tj ne direktno on već Engleska jer je tito bio njen izvršioc zadataka za raspad Juge i totalnu destabilzaciju Balkana) oko Aerodroma jer je Evropa htela da Aerodrom Surčin bude ono što je danas Frankfurtski a da su komunisti rekli da im ne treba Evropska pomoć i da oni mogu sami a ipak sve pare završile u NBG kao i sve ostale republike.
Da bi to izveli potrebne su bar još 2 piste dužine 4km i ovu pridužiti. Jedna od pista bi prelazila preko Autoputa kao na Paris CDG odnosno Autoput bi prolazio ispod nje. Napraviti Aerodrom Zemun Polje (on bi bio između 2 aerodroma, tzv Aerodromski Sendvič) i on bar još 2 piste. Na Aerodromu Batajnica proširiti obe piste i dodati dodatne za prilaz aviona kao i izgraditi treću ili možda čak 4tu zbog cargo centra koje bi obe takođe prelazile preko Autoputa ali ovog puta onog Autoputa za Budimpeštu (namerno ne spominjem palanke). Tako bi dobili 3 Aerodroma u nizu što je zaista redak slučaj u svetu. Nalaze se između pa i na samim važnim evropskim putnim ali i vodnim koridorima, železničkim takođe. Napraviti 4 žel. linije (3 direktne iz centra i jednu između samih Aerodroma).
Mislim da bi tek onda ali ne samo Emirates imali vajde da naprave od Beograda nešto još bolje od Frankfurta.
Inače ne treba odbaciti činjenicu da je Tito zasrao (tj ne direktno on već Engleska jer je tito bio njen izvršioc zadataka za raspad Juge i totalnu destabilzaciju Balkana) oko Aerodroma jer je Evropa htela da Aerodrom Surčin bude ono što je danas Frankfurtski a da su komunisti rekli da im ne treba Evropska pomoć i da oni mogu sami a ipak sve pare završile u NBG kao i sve ostale republike.