Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

1 veliki hejt za novu semu boja :bash: A i sajt mi sa ovim slovima izgleda nekako amaterski.
 
Naravno, kao i obicno sa svim nasim sadrzajima na stranim jezicima :rolleyes: na PRVOJ strani engleske verzije je greska:

"there are no navigational restrictions and it at the crossroads of major air routs"

Nemam reci...pa zar je nekoga mrzelo da proveri detaljno sve sto pise na engleskom bar na @#$%#$% PRVOJ STRANI!!!!????
 
Club lAunge ;) umesto lounge ;) hahah mogli bi ovo ispravljanje grešaka i da naplatimo aerodromu
 
Tak sam sad skontao da me novi logo užasno podseća na Adobe Acrobat

novilogo.gif

adobeacrobatsymbol.png


Mislim da je novi web site bez obzira na pravopisne greške ipak napredak.
 
Ја налазим да је заиста проблематично то што немају и ћириличну верзију. То је заиста занемарљив додатни трошак а грађани би - у случају јавних предузећа - требало да имају право избора између двају равноправних писама.
 
Ja mislim da je mnogo veci problem to sto su nepismeni na engleskom...i to sto svojim diletantizmom brukaju ime velikana cije ime aerodrom nosi.
 
Da, ja sam u subotu bio na aerodromu, prošetaose malo do T1, i meni se čini kao da tamo niko ništa ne radi..
 
A zbog cega bi se T1 otvarao kada za njime trenutno nema potrebe? T2 ce morati jos da poradi da dostigne svojih 5m putnika.
 
Bejah do muzeja vazduhoplovstva,prelepa zgrada a stara je 30 godina ako se ne varam.
Elem,lepo napreduje novi kontrolni toranj

 
Oblasnu kontrolu letenja, koja bi trebalo da preuzme kontrolisanje vazdušnog prostora nad čitavim regionom kad dođe do ukrupnjavanja evropskog neba.
 
Jaoooooo, da, super je. To je uyeto sa onogo plana s kraja osamdesetih.. :) Inače, treba razjasniti da druga pista se ne gradi iz potreba kapaciteta, već iz potrebe bezbednosti i lakoće operisanja, odnosno ako se avion sje*******e na jednoj pisti, sa druge mogu da nastave da poleću-sleću, itsl.
 
Србија гради најсавременију контролу летења

Изградња објекта од 9.000 квадратних метара на Аеродрому "Никола Тесла", напредује према плану. Тако ће Србија почетком 2011. године добити најсавременију контролу летења у региону. Центар ће служити у војне и цивилне сврхе.

Завршетак изградње објекта у којем ће на 9.000 квадратних метара на Аеродрому "Никола Тесла", бити смештена најсавременија контрола лета у региону, предвиђен је за почетак 2011. године. Радови на згради које са 18 милона евра кредитира Европска инвестициона банка, напредују према плану.

Консултант у послу је немачка контрола летења, а када се заврши, центар ће служити и у војне и у цивилне сврхе.

Инфраструктура контроле лета оштећена у НАТО бомбардовању још се обнавља. Да би се смањили трошкови и испунили услови Европе о контоли ваздушног саобраћаја Регионални центар на аеродрому "Никола Тесла" биће од 2011. године око и ухо и војне, и цивилне контоле нашег неба.

У новој згради обласне контоле летења моћи ће истовремено да ради 50 контролора који ће контролисати и до 4.000 авиона дневно.

"Очекујемо да ће се изградња овог објекта завршити до краја 2010. године и у њега ће бити смештен најсавременији систем контроле летења. На пролеће 2011. године Србија ће имати најмоћнији систем контоле летења на свету", рекао је директор контоле летења ЦСГ Никола Станков.

Генерал Драган Катанић командант РВ И ПВО Војске Србије истакао је да је изградња оваквог центра значајна јер ће ваздушни простор бити обједињен, а биће укључена и Црна Гора.

Зграда се прави по посебном режиму безбедности, а на међународном конкурсу победио је домаћи конзорцијум.

"Представљамо енергетски ефикасну и паметну зграду и максимално са свим системима, преко 40 врста инсталација и центрима за безбедност, посебним центрима за надзор и управљање свих врста инсталација и представља један од најпаметнијих објеката који се гради у овом делу Европе", рекао је Радомир Лалић из предузећа "Машинопројект Цопринг".

Министар за инфраструктуру Милутин Мркоњић у разговору са директорима из авиосаобраћаја у обиласку тог градилишта навео је да судбина авиопревоза и наше националне компаније, као и њихов опстанак у тржишним условима, после усвајања споразума о отвореном небу, зависе од договора о заједничкој стратегији свих одговорних у авиосаобраћају.
Izvor: http://www.rts.rs/page/stories/ci/s...ја+гради+најсавременију+контролу+летења+.html
 
haha tj namerna :bash:

Sramota stvarno sramota :violina:
 
Vrh