Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Nije id***, ali je onda primereno da plati mnogo višu cenu od uobičajene. To tako funkcioniše oduvek.
 
loyola":382gbwqf je napisao(la):
Koji id*** kupuje kartu za loukost dva dana pred let?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Poenta je da je rečeno da karta za AirSerbiu košta 300€ a za Wizz 70€, što jednostavno nije tačno. Može da se nađe za 70, može i za manje (ja platio oko 25) ali to samo ako ti nije bitan termin kad ideš i rezervišeš dovoljno unapred (što za UK zna da bude nezgodno zbog vize).
 
ја сам ишао Визером за Лондон за Нову годину 2010/2011 (31.12-07.01, да будем прецизнији), карта (са пртљагом) 180€. следећа јефтнија ми је била са Свисом, Београд-Цирих-Лондон Сити за 220€, а ЈАТ је био 240€. с времена на време гледам цене карата и зависи, некада је Ер Србија јефтинија од Визера, некада обрнуто, зависи
 
JohnnyLee, na ekologiji u odnosu na profit niko ni ne misli, mene vise brine buka u tom konceptu...
 
JohnnyLee":375f7db4 je napisao(la):
На сликама изгледа да постоје вођице или некакав шински систем за кретањ по "рулним стазама", прилично компликовано!
Stomatolog":375f7db4 je napisao(la):
JohnnyLee, na ekologiji u odnosu na profit niko ni ne misli, mene vise brine buka u tom konceptu...
Загађење буком спада у екологију. То се може решити, био сам у Шеретону на фракфуртском аеродрому, собе су толико звучно изоловане да је то невероватно. Не само што су изоловане од спољњег звука већ су изнутра обложене абсорпционим материјалима да је помало непријатно, нисам чуо практично ни себе када се крећем по соби.

Оно шта је за мене питање, је вртложење ваздуха око кућа при најмањем ветру. При јачем ветру и бочним струјањима слетање би било НЕМОГУЋЕ, а вероватно и полетање. Улице би морале да се поставе у правцима доминантних ветрова. Па и тада би куће морале у хоризонталном пресеку да буду најмање елиптичне са дужом осом у правцу ветра како би се смањила вртложења. Идеално би било да куће имају хоризонтални пресек у облику капљице и да могу да ротирају око вертикалне осе како би стално биле окренуте ка ветру!!!
 
Пантограф":uvv9qhce je napisao(la):
Али - зашто ми уопште размишљамо о могућности да у Београду неће постојати лоукост летови, да ће се Визер повући из Београда и летети само из Ниша?

Zašto samo pominjemo Wizz... I zašto uopšte pominjemo low-cost?

Kažem, slučaj da neko ide iz BG u Niš mora da bude vrlo specifičan. Hipotetički ako zamislimo da postoji linija odatle za Cirih i Istanbul (vrlo realne destinacije, ne mora čak da buden ni low cost let!), ako se kockice slože pa mi više odgovara da tog dana letim preko Niša svakako da bi mi možda 3 sata do tamo viška bilo prihvatljivo. Ali to su baš granični slučajevi i već rekoh, da bi se to desilo mora postojati kakva-takva ponuda u Nišu (opet naglašavam ne mora da bude samo low cost)! Pre toga je svaka diskusija izlišna ali ne treba u startu kategorički isključivati mogućnost da i nama Beograđanima nešto u Nišu sutra bude prihvatljivo, a posebno da prevoz bude jedino što odbija (stići autobusom do Niša je pesma, kolima takođe).
 
sve je pocelo od toga sto ova vlast forsira svoj projekat Air Srbija na stetu samog aerodroma i drugih prevoznika.
Pa shodno tome razmatramo mogucnosti da se sa drugih aerodroma obavljaju low cost letovi
 
Tri kočnice su u pitanju
- Monopol ANTa (zadržavanje oba prometa putničiki ii cargo)
- Veliki osecaj ugroženosti Er Srbije u sve žešćoj IATInoj konkurenciji ( što je van pameni da se takmiči sa low cost)
- Dečije odbijanje, preselenja Batajnice u Kovin (kad bi mogli sa Terazija da polecu da ne idu daleko do posla)

Nužne tri kočnice savladati- za sada nemoguca misija ,
mozda za 10-15 godina ako ne bude suviše kasno...
 
Не треба ништа да се измешта у Ковин. Батајница је огроман ародром, има места за све.
 
Razumem , glavni aerodorm u glavnom gradu .... ,,,ne treba .... ,,, to kako kome ...
jel postojje neki ozbilni argumeti (nadam se da nije zasterala oprema koja kao takva jeste seljiva)
ili su to viši svetsko geo-strateško polit. tajni razlozi :lool:
 
Mislim da je pametnije razvijati Niski aerodrom koji je vec opremljen za medjunarodni saobracaj i na njega preseliti 'low cost' i cargo saobracaj. Uz to naravno razvijati brzu prugu Novi Sad - Beograd - Nis za brzine do 160 km/h.
Nije Srbija samo Beograd, koliko ljudi zivi u Beogradu toliko isto zivi i na jugu Srbije, i taj narod isto ima pravo da putuje avionom sa najblizeg aerodroma. Kako nislije mogu da se voze do aerodroma u Beogradu, Sofiji i Skoplju, tako mogu i beogradjani do Nisa. Uz brzu prugu i nove vozove, Novi Sad, Beograd i Nis se mogu povezati vrlo solidno. Pruga od aerodroma u Beogradu, a i od aerodroma u Nisu nije daleko, tako da oba aerodroma je moguce relativno jeftino povezati sa zeleznickim saobracajem.

Kada bi svi u Londonu razmisljali kao vecina vas ovde onda bi se kod njih razvijao samo aerodrom Heathrow, dok bi ostali londonski aerodromi propali. Od Londona do naprimer aerodroma Gatwick je potrebno od 30 do 75 minuta voznje vozom (zavisi od vremena polaska voza, da li je direktni ili se preseda).
 
Јасно, направи се феудална подела, политичком вољом (самоуправним споразумом): легаси у Београд, лоукост у Ниш, карго у Краљево, пословна авијација на Поникве. Оће лоукост у Београд - е, не може!

И тако Србија постане најзаосталија земља у Европи. Од 300 евра већа просечна плата у таквој земљи не може бити.
 
Koliko ja znam na Heathrow u Londonu bas i ne slecu low cost kompanije pa sta englezima fali, zive bolje od nas.

Da zivis u Leskovcu, Vranju ili Novom Pazaru, drugacije bi pricao.

Kopaonik, Stara planika i banje u centralnoj i juznoj Srbiji se mogu razviti samo ako se niski aerodrom bolje razvije.
Beograd ima vec sada poprilicno popunjene kapacitete i zato nesto treba prebaciti i u Nis.
Samo pametna decentralizacija vodi do uspeha.
 
Ma da i sada da ti neko poveruje u to...

Tesko ti je otici iz Beograda do Nisa da bi leteo low cost kompanijom,
a nije ti tesko truckati se iz Novog pazara ili Leskovca do Beograda.

Zbog takvog razmisljanja u Srbiji je razvijen samo Beograd, a periferija je ne razvijena i narod je na periferiji bez posla.
 
Nikakvo naše forsiranje ne može naterazi wizz ili bilo koga drugog da ode iz bg za ni ako oni u tome ne vide mogućnost zarade. I ako bi država htela tu da petlja završila bi samo sa manje avio kompanija (a po.alo se osipaju). Ako wizz vidi da ima putnika iz Niša leteće, ako ih ne bude neće. Ako ih ne bude ni iz bg neće leteti ni iz bg. Meni iz Novog Sada je zasada Niš potpuno besmislena opcija, em je dosta daleko, em moram kroz BG jer obilaznice nema (neka me niko ne ubeđuje da je ima). Bliže mi je do Budimpešte sa kudikamo većim brojem letova.

Sent from Nexus via Tapatalk
 
duke23":q3bbmktj je napisao(la):
Jel zna neko nešto više o ovome? Gde objavljuju konkurse? Na sajtu ne mogu ništa da nadjem. Možda infostud?

сајт аеродрома

едит: ово је гарант за партијски заслужне чланове, чим је објављен само на сајут аеродрома, у сред годишњих одмора (16. јул) са роком пријаве 5 дана од дана објаве
 
Hvala Jonny. Za mene su prestrogi uslovi tako da više sreće drugi put
 
tragac":61gtgawe je napisao(la):
Niti imaš civilni aerodrom na Batajnici, ni autoput do temišvara što izjednačava vreme putovanja.
Dakle opet biste pre davali pare Rumunima nego kretali iz Srbije?

... i ostavili pare mađarskom prevozniku, ako ćemo po toj logici.

U izboru Niš vs Temišvar bitno je koliko vremena mi treba da stignem do oba i gde mogu da letim sa oba. Ako me do Temišvara sa kućne adrese vozi minibus (kao što vozi) onda je potpuno irelevantno da li se ide autoputem ili regionalnim putem. Poenta je u izboru destinacija, Niš trenutno ima dve a ljudi gledaju dosta toga kada lete: cenu, datume, vremena...

Ljudi iz Vojvodine lete iz Budimpešte jer je tamo glavno čvorište Wizza i regionalno čvorište Ryanaira sa boga oca destinacija na raspolaganju. Niš nikada neće prići na 3% od toga. Da, naravno da bi ljudi leteli iz Niša ako bi sve te destinacije bile raspoložive odande, i ako bi mogli da stignu do INI za isto ili kraće vreme nego do Budimpešte, i ako bi cene bile uporedive. Ali pošto se ništa od toga nikada neće desiti (osim možda, eventualno, jednog dana, mogućnosti da se iz Subotice brže stigne do niša nego do Pešte) onda je i rasprava bespredmetna. Ljudi koriste i Temišvar, Tuzlu, Osijek... NE zbog toga što uzmu pa izvagaju sve argumente koji uključuju Beograd, Niš, Er Srbiju i Vladu Srbije, pa onda sa ponosom uskliknu: "Kupujmo domaće!" i odu u Niš da ostave pare mađarskom prevozniku; nego zbog toga što pretraže na netu odakle je najjeftinije leteti u danima koji njih interesuju, onda izvagaju da li im se i koliko isplati cimanje do nekog drugog aerodroma i nazad, i donesu odluku. U pitanju je veoma jednostavan proces koji apsolutno NE uključuje poređenja sa Londonom, maštanja na temu šta bi bilo da se Velikom Britanijom upravlja kao Srbijom, iluzije o Batajnici koja postaje drugi (subvencionisani) aerodrom iako Tesla može još ohoho da se pumpa, i tome slično.
 
Vrh