Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

И на том реновираном терминалу нема ниједне ознаке на службеном писму. То сигурно није намерно урађено, не. Мора да се опет неком омакло по стоти пут.
 
Значи тај Терминал је прављен превасходно за странце? А српски путници нису битни. Они свакако знају хрватску латиницу. Добро, шта да се ради. Тако је то кад превлада колонијални менталитет.
 
@Svet
Kad ti doktor cudne ljubavi kaze da treba da znas osnove engleskog jezika da se ne bi izgubio naterminalu 1 a ti uporno trazis da bude na cirilici!
 
Posto nema domacih letova, znaci da svi putuju u inostranstvo. Zato je za one koji se ne snalaze s latinicom bolje da se izgube ovde, na domacem terenu, nego da ne-daj-boze stignu nekud daleko, gde nema cirilice, pa da se tamo izgube. :lol:
 
квазилиберали не капирају да је "DOBRODOŠLI" странцима исто као и да пише "ČASZADLAS". Дакле лепо српски језик на српском писму а поред тога English обавезно.
 
drum1":35l3qqt7 je napisao(la):
квазилиберали не капирају да је "DOBRODOŠLI" странцима исто као и да пише "ČASZADLAS". Дакле лепо српски језик на српском писму а поред тога English обавезно.
Заправо квазикомунисти су та неписмена марва која нам силује писмо деценијама па и данас, пошто су им деца на власти.
 
"Mašinoprojekt kopring" izvodi najveći deo radova na aerodromu "Nikola Tesla" - Započet investicioni ciklus vredan 20 mil EUR
Utorak, 30. 06. 2015.|15:04 | Izvor: eKapija
http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... 20-mil-EUR

Na beogradskom aerodromu "Nikola Tesla" započeti su radovi vredni 20 mil EUR, a najznačajniji projekat, dogradnja Fingerskog hodnika C poverena je kompaniji "Mašinoprojekt kopring", rečeno je danas na skupu u Privrednoj komori Srbije. Projekat vredan 15,2 mil EUR podrazumeva izgradnju novog objekta površine 11.000 m2, za koji je idejno rešenje već završeno i početak radova se očekuje do kraja godine.

Osim ovog, kao što smo i ranije pisali, planirana je i izgradnja Platforme za odleđivanje i sprečavanje zaleđivanja vazduhoplova, koja se odnosi na proširenje platformi i manevarskih površina. Ovo ulaganje bi, kako je rekao Marko Marković, pomoćnik direktora za investicije na aerodromu, trebalo da obezbedi uštedu u vremenu od 12 minuta po avio operaciji. Izrada idejnog projekta je u toku, a radovi bi trebalo da budu završeni do kraja 2016. godine.

Za izgradnju Službenog prolaza D tender je završen i do kraja nedelje bi trebalo da bude izabran izvođač radova.

Adaptacija Terminala 1, vredna oko 2 mil EUR već je počela, a kako je rekonstrukcija predviđena u 3 faze, kraj radova očekuje se krajem 2015, početkom 2016. godine.

Na aerodromu su planirali i radove na toplovodu - rekonstrukciju 300 metara postojećeg i izgradnju 300 metara novog, kao i izradu tehničke dokumentacije za izgradnju vatrogasne baze, koja je planirana za sledeću godinu.

Iako je pista beogradskog aerodroma u dobrom stanju i, kako je studija pokazala, u nju nisu neophodna ulaganja u narednih 10 godina, menadžment je ipak odlučio da na vreme razmišlja i o ovom projektu, vrednom 45 mil EUR.

Kako je rekao direktor aerodroma Raša Ristivojević, svi ovi projekti biće finansirani iz sopstvenih sredstava, a među dugoročnim planovima je i izgradnja hotela, poslovnog centra, kao i izgradnja nove staze i terminala. On je dodao i da je aerodrom "Nikola Tesla" prošle godine ostvario rast broja putnika od 32% i neto dobit veću nego svi aerodromi u okruženju što je bio razlog da se razmišlja o proširenju kapaciteta i ulaganjima.

Današnji skup Privredna komora Srbije i aerodrom "Nikola Tesla" organizovali su kako bi predstavili projekat, ali i kako bi se susreli sa privrednicima, potencijalnim izvođačima radova i isporučiocima opreme. Od kada je najavljena velika investicija u beogradski aerodrom, potencirano je da je to velika prilika za domaće građevinske firme. A na današnjem skupu je pomenuto i eventualno formiranje konzorcijuma kako bi što više firmi moglo da konkuriše na tenderima.
 
page1.jpg
 
Машинопројект КОПРИНГ није извођач, већ само пројектант. Никада нису извели ништа нити се тиме баве.
 
Upravo tako oni su mislim jedini uz Energoprojekt koji poseduju licence za aerodrome
 
Ово не бисте очекивали: Плесали на аеродрому Никола Тесла!
Танјуг | 13. јул 2015. 19:14 | Коментара: 1

Мало је рећи да су путници на Терминалу 1, који су чекали свој ред за чекирање, били пријатно изненадени. Неки од њих су чак пробали и да заплешу и ухвате корак са плесачима

http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 0%BB%D0%B0
 
Vozd je pun zanimljvih vijesi i linkova ovih dana :kk:
 
Imam pitanje za sve ovde u forumu

Da li biste umesto iz Beograda, ka sledećim gradovima putovali iz Niša ili Ladjevaca ako bi cena povratne karte bila 70 do 100 evra, računajući prtljag?

Larnaka
Malme
Bazel
Memingen/Minhen
Krf
Zakintos
Pariz
London
Istanbul
Moskva.
 
Ја бих, уз услов да постоји добар превоз до аеродрома у Краљеву/Нишу. А чак и без тога уколико би нас ишло више па успемо да сами средимо превоз.
 
Ne radim anketu nego cisto pitam. I mozda dam ideju mekom ko studira na Saobracajnom ili mozda FONu da ukljuci ovo pitanje u neko istrazivanje koje bi pokrivalo ovu temu. Ja bih isao na sve nabrojane destinaciji preko INI osim mozda Istanbula.Meni do aerodroma u Nisu treba dva i po sata. Toliko se u nekim velikim gradovima putuje do najbližeg aerodroma uz gužve.
 
Па, пошто се до београдског аеродрома путује 15 минута, нема разлога да возим 250 километара. И тај пут до Ниша, наравно, кошта: повратна за аутобус је 2.000 динара.

А да ми ико објасни зашто би у Нишу летови били јефтинији него у Београду, то је тек немогуће.
 
Vrh