Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

RioBL":1ap5ohfb je napisao(la):
johny, da li bi to bile ceone stanice?

наравно да не, већ су пролазне. мада бих ја станицу испод Т3 поставио тако да има два пролазна и један чеони колосек за возове који иду само до аеродрома

Дошљак":1ap5ohfb je napisao(la):
Ваљда би једна станица била теретна.

ако треба и теретна, онда нека је праве на Д7 (горњи леви угао). мада ја до сада нисам имао прилике да видим теретну станицу у оквиру аеродрома
 
Управо пратим лет Луфтхансиног авиона ЛХ1410 којим долази мој пословни партнер из Немачке, требало би да слети на НТ у 23:45. Ето Луфтханса каснила са полетањем из Франкфурта за 20 минута. :D



http://www.flightradar24.com/DLH6VM/60dcc94
 
S obzirom na veličinu aerodroma to tamo i nije neka novost, a obično to "nadoknade" u letu. Istim tim kasnovečernjim sam leteo pre mesec dana, i iako smo se na vreme upakovali i zarulali ka pisti, ispred piste za poletanje (18 - Runway West - jedina okrenuta ka jugu, i pošto je okomita na ostale, koristi se samo za poletanja u smeru juga) smo dosta dugo čekali, nabrojao sam da smo bili 7 u sledu za poletanje. U proseku 3 min po avionu i za onih 6 ispred nas smo nakupili ~18 min čekanja na prilazu pisti. Iza mas je već bilo naslagano još 6 aviona koji su čekali pristup istoj pisti. Kako god, na BEG smo sleteli 2 min pre vremena. S obzirom na to da aerodrom ima zabranu avio operacija od 23h do 05h moguće je da su ti večernji slotovi vrlo popunjeni.
 
Може ли појашњење око ове забране авио операција за нас неупућене.
 
Urke":3r8us9v7 je napisao(la):
LOT danas sa E195 na BEG!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=GX_LfHRnnw8[/youtube]
Jesi ovo snimio iz stana ili okoline tu na Čukarici?
Trebao si da uhvatiš isto juče LH A321 iz MUC. To je mnogo redja ptica kod nas, posebno radnim danom.
 
Lepo, nemasletanja i poletanja u tom periodu da l zbog blizine kuca, cega ne znam. Jednom sam video na diskaveriju u nekoj emisiji vezano za Aistraliju moslim, da gledaju ako avion kasni u polasku mnogo ka takvom aerodromu da ne moze da dostigne tokom leta, da ni ne polece.
 
rasho62":u6zxsyde je napisao(la):
Може ли појашњење око ове забране авио операција за нас неупућене.

у Франфурту постоји забрана ноћног полетања и слетања јер се локално становништво бунило због буке када је отворена нова писта
 
miki_ns":3gp7hgxk je napisao(la):
S obzirom na veličinu aerodroma to tamo i nije neka novost, a obično to "nadoknade" u letu. Istim tim kasnovečernjim sam leteo pre mesec dana, i iako smo se na vreme upakovali i zarulali ka pisti, ispred piste za poletanje (18 - Runway West - jedina okrenuta ka jugu, i pošto je okomita na ostale, koristi se samo za poletanja u smeru juga) smo dosta dugo čekali, nabrojao sam da smo bili 7 u sledu za poletanje. U proseku 3 min po avionu i za onih 6 ispred nas smo nakupili ~18 min čekanja na prilazu pisti. Iza mas je već bilo naslagano još 6 aviona koji su čekali pristup istoj pisti. Kako god, na BEG smo sleteli 2 min pre vremena. S obzirom na to da aerodrom ima zabranu avio operacija od 23h do 05h moguće je da su ti večernji slotovi vrlo popunjeni.
Није било "надокнаде" у лету, Луфтханса је каснила и у доласку у Београд 15 минута.
 
Да будем искрен, мислим да је предлог ширења аеродрома само шминка. Држава се спрема да стави цео аеродром под концесију (што поздрављам) и то значи да би цела тренутна гарнитура летела из својих фотеља на аеродрому. Ово није ништа сем бедничког покушаја да се очувају позиције. Најбољи доказ је то што чак нису били у стању да модернизују мало цео предлог него су га само извадили из нафталина.
Једино што има смисла и логике је прошиње Ц излаза као и изградња додатних аутобуских излаза.

Не заборавимо да је овај мегаломански пројекат валидан само ако Ер Србија настави да расте. Имајући у виду њихову зимску перформансу као и недостатак најаве доласка додатних Ербас летелица, ја бих ипак мало сачекао. Ситуација ће бити још гора ако ЈУ буде приморан да и даље обавља етихадов лет.

Мени је само смешно што управа жели да сагради све ово а читаве прошле сезоне нису могли да доведу сортирницу у функционално стање.

Ех Србијо међу шљивама... играш се ваздухопловства.
 
tragac":1jpwovbp je napisao(la):
Jesi ovo snimio iz stana ili okoline tu na Čukarici?
Trebao si da uhvatiš isto juče LH A321 iz MUC. To je mnogo redja ptica kod nas, posebno radnim danom.

Nije moj snimak, snimio je Goran Canić, lokacija je pretpostavljam Žarkovo, a niko od spotera nije još izbacio sliku ili snimak LH A321!
 
знате како причају да ће на Т1 да поставе пасошку контролу, е а питање је куда после те пасошке? ево предлога

пре:


после:


дакле, простор који се налази испод А коридора се адаптира у Б коридор, А4А и А4Б постају Б1 и Б2, а у наставку се праве Б3 до Б7, бус гејтови искључиво за кориснике Т1 (нискотарифне и чартер компаније, као и неке регуларне које хоће да плаћају нижу цену услуге)
 
Hm nisam siguran koliko je ovo prakticno mesati nazive da dole bude B a gore A to bi pravlio zabune, treba ipak jasna podela da bude.

Uostalom i na novom C produzetku ce biti dve nove BUS pozicije.

Inace gore ce se posle pasoske kontrole izlaziti kod A6
 
па Б је за БУС и воде на Б паркинг позиције :) па добро, барем ће се А6-А10 користити за Т1
 
Slovna logika mi se svidja ima potpuno smisla nego nisam ne znam koliko je ispod A sada moguce napraviti organizaciju da se toliko izlaza otvori i da funkcionisu zajedno sa avio mostovima i svom logistikom dole.
 
па пази, А4А и А4Б се налазе директ испод А4, тако да ако су их доле уклопили, не видим што Б3-Б7 не би могли да се уклопе у простор испод. по некој оријентацији, то би био простор између А4 и А6, само треба видети шта се ту сада налази, јер ако су неке важне службе, онда ником ништа, а ако нису, онда је ово изводљиво. такође, мислим да уз добру координацију ту не би било никаквих проблема око логистике јер је интерна саобраћајница довољно широка да поднесе тај обим саобраћаја, само треба направити нову од Б ка терминалу да бусеви направе круг, а не да се враћају назад истим путем (види на слици)
 
To bi trebalo da je ova pticica. Ja nisam video kako na fotografijama a ni uzivo nijedan 747 i sl sirokotrupni direktno povezan na avio most. Bilo bi lepo naci neku fotku iz arhive.
Dubai_Air_Wing_Boeing_747-400_Naumenko.jpg


Inace ovaj je verovatno na otvorenoj poziciji nove C platforme
 
Nije baš najbolji ugao, ali na ovoj razglednici Aerodroma Beograd vidi se Qantas-ov B747 prikačen na , najverovatnije, C3!
1479261_613221905392829_845631094_n.jpg
 
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hcos-s_I_fM[/youtube]

Prvih nekoliko sekundi. Imati 74x na aerodromu tih dana je bila mnogo veća avangarda nego imati danas A388.
Ali zato prilaz terminalu kao prilaz zgradi u kraju.
 
tragac":32evpev2 je napisao(la):
Prvih nekoliko sekundi. Imati 74x na aerodromu tih dana je bila mnogo veća avangarda nego imati danas A388.
Ali zato prilaz terminalu kao prilaz zgradi u kraju.

KLM i Alitalia su '73, zbog finala kupa šampiona juve-ajax na Marakani, dolazili na BEG sa B747!
 
Vrh