Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

,,Grbavac ,, me baš razgalio kad sam ga video na C platformi,
mada sam bio malo iznenadjen jer nije bio na fingeru
nego na onoj novoj površini iza metalne (auto) kapije C platforme

Nažalost te nove pozicije sa stajnim reperima (verovatno ih ima dve) nisam imao prilike da vidim
a nisu ni sličice ovde okačene. :(
A baš me zanima taj novi ,,C,, manevarski prostor za prilaz velike cisternu ,i lodera ...

@JohnnyLee
Praktično ti si sve A izlaze ostavio u oznaci A
a D izlaze preimenovao u oznake AB
Šta smo dobili preimenovanjem, od D-4(ispod A-4) do D-8 (prolaz ispod tornja) a dalje takvih D -izlaza i nema
mada mogu da se uračunaju rampa ,pttt, cetering, stari JATov i RC Magacin jer i oni imaju (mala) vrata ka ,,napolje,, :)
 
Boco ako mislis na C platofrmu novu evo par fotografija

131004-ANT-27b.jpg

131004-ANT-26b.jpg

131004-ANT-19b.jpg
 
Vauuuu :sesir:
Hvala Igore ,
to nisam video

Kakve su to nove crvene oznake oko stajnih repera
njih ne mogu da koriste ni jedna vozila za opsluživanje - čemu služe a pri tome i ne rade

Imam utisak da je za loder na posednjoj poziciji ostavljeno premalo prostora mada iz ovog ugla sličica ume da vara
 
boca-ica":3fpx5eph je napisao(la):
Vauuuu :sesir:
Hvala Igore ,
to nisam video

Kakve su to nove crvene oznake oko stajnih repera
njih ne mogu da koriste ni jedna vozila za opsluživanje - čemu služe a pri tome i ne rade

Imam utisak da je za loder na posednjoj poziciji ostavljeno premalo prostora mada iz ovog ugla sličica ume da vara
Слика вара. Ево како то изгледа на цртежу.
parkiranje-beg2.jpg


Црвено и бело су класичне пластичне препреке које се пуне водом. Вероватно је сликано док је фарбање било свеже па да неко не размаже боју. знају некада да ставе те препреке када очекују неки ВИП лет као кад долазе чаршафлије.
 
Meni i dalje nije jasno kako se moze smatrati da je moguce sada postaviti 747 ili a380 na neku od postojecih pozicija sa avio mostovima.

Atlanta rekao bih Deltin 747 njega sam trazio da bi videli da li je u nekoj ranijoj postavci bg aerodroma i pozicija mogao da stane ovaj avion i da bude nakacen na vise od jednog avio mosta.
clip.jpg


Pogledajte samo koliki mu je raspon a sto je vaznije duzina mu je oko 70m. To rekao bih nijedna pozicija sem nove za sada otvirebe C ne moze da podrzi. Mislim da je zato i reseno da nastavak fingerskog hodnika ne bude u liniji sa postojecim C nego da bude pomeren spolja kako bi avion iskoristio punu sirinu C platforme.

150416-ANT-04b.jpg
 
Igore tajna je oduvek bila u fingerima....
Na A strani fingeri imaju malu manevarsku moć sa običnim harmnika spojem
Ako obratiš pažnju dupli fingeri na C strani imaju (imali su) točkove umesto stajnog stuba
a harmonika spojevi su rotacioni .... bukvalno mogu da ,,šaraju,, svuda po platformi oko gejta

Čika Brana
hvala za mapu ....
u poslednjih 20 g. dodato je samo to malo parče betona iza C kapije
svi ostali (ne)radovi su bili samo šminka, preimenovanje za radi muže para , a dr. stvarnih promena nema
niti postoje ozbiljni napori u tom pravcu :(





,
 
Da boco ali dubina i sirina pozicija na C i na A mislim da ne moze da podrzi avion od 70m duzine.
 
boca-ica":259ewkf5 je napisao(la):
Praktično ti si sve A izlaze ostavio u oznaci A
a D izlaze preimenovao u oznake AB
Šta smo dobili preimenovanjem, od D-4(ispod A-4) do D-8 (prolaz ispod tornja) a dalje takvih D -izlaza i nema
mada mogu da se uračunaju rampa ,pttt, cetering, stari JATov i RC Magacin jer i oni imaju (mala) vrata ka ,,napolje,, :)

А и треба да остане А, ту није ништа ни мењано. не знам који су Д излази, али сам дао ознаку Б, јер одатле воде ка Б платофрми (излаз Б1 је за платформу Б1, итд.)
 
нашао сам максимални распон крила за сваку од позиција:


као што се види, 330 и 787 кнап стају на Ц1А, Ц3А и Ц5А, а на Ц7А и Ц9А имају доста луфта. 744, 777 и 350 могу само на Ц7А и Ц9А. 380 и 748 могу само попречно на Б платформу
 
Dakle nemamo poziciju za A380
Wingspan 79.5m
Slično je i sa nekim verzijama budućeg B77X.
Naravno da je to suva teorija i da verovatno A380 nikad neće sleteti ali ko zna, možda bude potreba za nekim čarterom nekad -
kongresni turisti, navijači (slučaj sa prethodne strane) i sl.
Dok se nudi rešenje "poprečno na B platformu" što ostaje pitanje da li postoji oprema za kompletnu opslugu ovog aviona.
Trebalo bi pored toga napraviti poseban lounge nivo samo za putnike J klase koji bi imali direktan pristup mostu za J kabine širokotrupnih aviona koji će dolaziti u budućnosti. To će privući dosta putnika u ovom segmentu a oni su daleko najisplativiji za prevoznike.
Pitanje za sve, ima li negde neka računica koliki bi bio operativni trošak jednog leta BEG-JFK-BEG ' lizing izražen dnevno za npr A332, gorivo, handling, landing, hrana, posada, preleti...dakle svi troškovi sprovodjenja jednog ovakvog leta, kao i koliki bi bio break-even LF u nekim konkurentnim cenama?
 
JohnnyLee":3unbkaix je napisao(la):
---не знам који су Д излази, али сам дао ознаку Б, јер одатле воде ка Б платофрми...
oduvek se zovu D izlazi (prizemni ka platformi)
Na C strani ispod hodnika nema D izlaza na platformu jer su tu neke sl. porostorije osim D izlaza na C strani
ispod C-1 (mislim da to zovu izlaz iz nekog VIP hola )
Na A strani za izlaz putnika su osam komada
mada vecina se ne koristi jer su tu neke privremene sl. prostorije

Mislim da ti je lakše da zadržiš ove postojece nazive izlaza
kako bi ,, nadležni,, mogli lakše da shvate dobrobit tvojih predloga ... :)
 
Које године су рађени ови излази Ц 7-10?
 
Шта ће у Београду А380? Где да наватамо толике путнике? То можда за неку линију која саобраћа једном у два месеца.
У оквири тест летова А380 је испробао писту београдског аеродрома неке 2005-2006 год. Није се задржавао.
Иначе на С5А могао би да стане А380 са коришћењем гејтова С5 и С6, стиме да још могу да се користе позиције С1, С2 и С3, али би била жешћа гужва у фингеру. Искрцавање и укрцавање путника би трајало обзиром да нема авио моста за горњу палубу па би све морало да иде преко мостова 5 и 6 и кроз степениште у авиону. Међутим са оно путника шта може да да Београд можда ни то неби било много дуго.
Заклучак: могуће је примити и такав авион када није гужва на аеродрому. У свету нема много аеродрома који имају по три авио моста за позицију. Обично су такве позиције прављене/реконстуисане на крајевима фингера где је могуће направити већи простор за путнике (гејтови на спрат) али углавном настају проблеми у коридору до/од пасошке контроле.
Само на најновијим аеродромима су планирани такви гејтови и ширина коридора је око 15m.
Коридор= ходник простор кроз који се крећу путници од /до гејтова.
 
Kada se uymu u obyir sve okolnosti (smanjenje Wizza prošlog aprila i redukcija nekih članica Star Alijanse) rast od 4% je još uvek dobar rezultat. Ova zbrka sa čarterima bi mogla da mnogo utiče na rast u visokoj sezoni ali se nadam da će to biti rešeno već ove nedelje.
 
ovo su prvi pokazatelji koji su realno uporedivi - prošle godine je JU upravo početkom aprila uveo veliki broj novih linija pa otuda su i prošlogodišnji (+3m u ovoj godini) procenti rasta bili gotovo nerealni.

4% je super rast
 
JohnnyLee":1nmn5dmm je napisao(la):
искрено, много већа него од Ниша. прво, ка Краљеву гравитира много више путника него ка Нишу, а још ни нема конкуренцију у кругу од два-три сата (Ниш има Београд, Софију и Скопље, а Краљево само Београд, и то по Ибарској магистрали). па онда Фијат и друге компаније, којима би више значило да своје чартере и пословне летове обављају за Краљево уместо за Београд. па Копаоник, за где би опет могли да се уведу чартери као што је било 2005 и 2006, само треба знати направити производ и прилагодити цене тако да се буде конкурентан Бугарима и Словацима, а не овако да испадне јефтиније скијати се у фрнацуским Алпима него на Копу. затим Санџак, одакле би могао сваки дан да имаш у просеку 80 путника за Истанбул (један пун Е75).
а ту су близу и Тара, Златибор, Мокра Гора (мада је за њих Поникве идеално, али је оно сада најдаље од реконструкције). заправо, цела Запдна Србија је прошле године имала дупло више страних туриста него Источна Србија, а у укупном броју је Западна Србија имала више туриста и од Београда. даље, од Топ 10 најпосећенијих дестинација у Србији, 5 се налази на два сата од аеродрома у Краљеву (Врњачка Бања - 21.078 страних туриста, Златибор - 21.118, Копаоник - 10.074, Тара - 5.376, Крагујевац - 15.814), док су само две на два сата од Ниша (Ниш - 28.683 и Сокобања - 1.588).

ево један текст који може да иде у прилог мојој тези да се исплати аеродром у Краљеву и да на кратки рок (до 2 године) има смисла реконструисати Поникве
 
http://www.kurir.rs/vesti/biznis/fo...o-izgleda-novi-granicni-prelaz-clanak-1822057

FOTO AERODROM NIKOLA TESLA: Pogledajte kako izgleda novi granični prelaz

Beogradska vazdušna luka za vikend otvara četiri nova šaltera pasoške kontrole na Terminalu 1 pa će registrovanje putnika biti brže i lakše

BEOGRAD - Aerodrom "Nikola Tesla" završio je prvu fazu povećanja terminalnih kapaciteta na "Terminalu 1" zbog ćega će registrovanje putnicima sada biti brže i lakše, potvrđeno je Kuriru u ovoj kompanije.

Novi šalteri pasoške kontrole biće otvoreni za vikend čime će se rasteretiti novi terminal za 20 odsto saobraćaja.

Sa "Aerodroma" poručuju da je planirano da u rekonstrukciju i proširenje kapaciteta ove godine iz sopstvenih sredstava ulože oko 20 miliona evra.

- Završena je prva faza adaptacije. Radovi u "Terminalu 1" izvođeni su na 1.450 kvadratnih metara.

Formiran je novi granični prelaz sa četiri šaltera pasoške kontrole, pa će putnicima koji se registruju za let u "Terminalu 1" biti omogućen brži i komforniji pristup tranzitnoj zoni beogradskog aerodroma - navode u ovoj vazdušnoj luci.

Preko "Terminala 1" se odvija lou kost i čarter saobraćaj.
 
Добро је, али, морали би да прошире и пасошку контролу на доласцима.
 
Vrh