Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Izvor: Beobuild.rs

Plan investiranja na aerodromu "Nikola Tesla"
131004-ANT-14b.jpg


Aerodrom Nikola Tesla polako obara sve rekorde prometa kako putnika, tako robe i pratećih aerodromskih usluga. Izvanredni rezultati saobraćaja iz prošle godine, kada je broj usluženih putnika rastao sjajnih 31%, izgurali su beogradski aerodrom na sam vrh evropske liste rasta. U prošloj godini aerodrom “Nikola Tesla” primio je ukupno 4.64 miliona putnika, a podaci iz prva tri meseca 2015. pokazuju da je rast ostao u dvocifrenim ciframa - što najavljuje još jednu odličnu godinu.

Kapaciteti aerodroma već su opterećeni, a apsolutni prioritet je povećanje kapaciteta za prihvat i otpremu putnika, kao i proširivanje komercijalnog i uslužnog prostora. O detaljima predstojećeg investicionog ciklusa upoznala nas je Ana Luković, direktorka delatnosti razvoja i investicija na aerodromu “Nikola Tesla”. Predstavljamo vam šta podrazumevaju investicije planirane u ovoj i narednoj godini, i kako će uprava aerodroma odgovoriti na poslovni izazov rasta.

Prošlogodišnja snažna ekspanzija na beogradskom aerodromu daleko premašuje sve planove, pa su tako stare projekcije trenutni obim saobraćaja videle tek za 2025-2027. Ako imamo u vidu da trenutni projektovani kapaciteti aerodroma stoje na 5.5 miliona putnika, jasno je da će se ti kapaciteti ispuniti već naredne godine. Sa uključivanjem prekookeanskih i dužih interkontinentalnih letova, biće potrebno vrlo ozbiljno širenje kapaciteta i funkcija. U narednim godinama neophodne su investicije od više stotina miliona evra da bi se ispunile brzo rastuće potrebe novih putnika.

150416-ANT-04.jpg


Celu vest kao i graficke prikaze pogledajte u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/743.html
 
Igor":3l8zz4kp je napisao(la):
Cek Pantografe rano je za nerviranje. Imamo lepe vesti nova 4 mosta sa zajednickom cekaonicom. Bice omoguceno i pristajanje i dva sirokotrupna aviona itd. Skoro je prica bila a i cika brana je mislim istakao bas nove granicne prelaze na T1 itd sto je u vesti.

Не нервирам се, ал` не знам ни што бих се радовао, јер, ово је врло скромна инвестиција у више него скромном обиму. Таман кад заврше, мораће да планирају ново проширење - макар раст броја путника био 7-8% годишње, а биће више.

Са друге стране, уцртана Ж. ст. "Аеродром" на пола километра од аеродрома - уопште ме не радује (паралела са Ж. ст. "Београд центар" у Јатаган мали се намеће). План из 2003. ми се, са друге стране, веома допадао.
 
Пантограф":3oycega4 je napisao(la):
Са друге стране, уцртана Ж. ст. "Аеродром" на пола километра од аеродрома - уопште ме не радује (паралела са Ж. ст. "Београд центар" у Јатаган мали се намеће). План из 2003. ми се, са друге стране, веома допадао.

Ni mene to ne raduje. Nadajmo se samo da ona ilustracija ne govori o buducim terminalima. mozda su to samo lokacije na kojima pruga dolazi u prostor aerodroma. palo mi je na pamet da bi se oni "terminali" mogli lako povezati i pravi prolazni terminal smjestiti negdje na pola puta (mozda podzemno).
 
Пантограф":lhr0na04 je napisao(la):
Са друге стране, уцртана Ж. ст. "Аеродром" на пола километра од аеродрома - уопште ме не радује (паралела са Ж. ст. "Београд центар" у Јатаган мали се намеће). План из 2003. ми се, са друге стране, веома допадао.

а где је уцртана железничка станица, јер ја нигде не могу да нађем комплетан план

mekbejn":lhr0na04 je napisao(la):

то не треба да гради аеродром, већ да обезбеди локацију приватном инвеститору који ће да гради хотел
 
airport2030.png


Позиција метро и железничког терминала по овом плану је потпуно имбецилна.
 
A da malo provuku taj voz kroz kompleks aerodorma nebi bilo zgoreg i narvno to rade poslednje
 
Izgleda da je zeljeznicki terminal u desnom uglu namjenjen za utovar/istovar robe zbog blizine robno-carinskog kompleksa.
bilo bi dobro spojiti podzemno lijevi i desni krak zeljeznice pa napraviti putnicki zeljeznicki terminal negdje na pola puta izmedju D1 i D4.

nesto ovako...
airport2030-copy.jpg
 
План је у том делу конфузан. По гуп-у десни жел. терминал је заправо метро линија.

А ако је циљ теретни саобраћај једино смислено решење је везивање пруге у зони аеродрома са обилазном пругом која је недалеко одатле. Уз завршетак моста код Винче пребацивање делатности у луку Панчево тиме бисмо имали фантастичан транспортни систем и решено пола урбанистичких проблема града.
 
Nema ministarka je juce potpisala neko sporazumjevanje sa kinezima oko toga
 
Малопре на тв-у министар трговине, туризма и телекомуникација рече да је од помоћника министра за грађевинарство добио информацију да аеродром Морава почиње са радом у јулу ове године.
 
Hajd još malo OFa ,mada po potebi može se prebaciti u odgovrajucu temu
direktor":335vysh1 je napisao(la):
A nova luka kod mosta zemun borca to si propustio

mozda ovo od 18. april 2015.
Gradski čelnici Beča i Beograda predstavili su juče u Starom dvoru projekat nove luke, koja bi trebalo da bude izgrađena na levoj obali Dunava, nizvodno od Pančevačkog mosta. Sačinjavanje takozvane prethodne studije opravdanosti i generalnog projekta međunarodnog teretnog pristaništa u Krnjači...
izvor Politika - linik http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/t46786.lt.html

Po meni suludo kad malo niže postoji funkcionalna stara luka Pančevo gde bi sa malim produbljivanjem
podmirili podrebe Beograda jer se ona skoro naslanja na Beogradsku obilaznicu a ima i prugu
te bi smo silne novce i uštedeli :dil:

Vezano za ovu temu inače po karakteristikama robe i putnika
teško da se mogu naci neke dodirne veze avio saobracaja i recnog saobracaja
 
boca-ica":2vvq0goe je napisao(la):
Hajd još malo OFa ,mada po potebi može se prebaciti u odgovrajucu temu
direktor":2vvq0goe je napisao(la):
A nova luka kod mosta zemun borca to si propustio


Po meni suludo kad malo niže postoji funkcionalna stara luka Pančevo gde bi sa malim produbljivanjem
podmirili podrebe Beograda jer se ona skoro naslanja na Beogradsku obilaznicu a ima i prugu
te bi smo silne novce i uštedeli :dil:


Јасно као дан.
 
Zanimljiva prica o luci ali bi je trebalo prebaciti na odgovarajucu temu.
 
RioBL":2j4d6xo7 je napisao(la):
bilo bi dobro spojiti podzemno lijevi i desni krak zeljeznice pa napraviti putnicki zeljeznicki terminal negdje na pola puta izmedju D1 i D4.

за железничку пругу ја бих се држао ГУП-а и мастер плана, који је предвидео две железничке станице, једну испод Т1/2 и другу испод будућег Т3. на овој слици:

Delija":2j4d6xo7 je napisao(la):

термин железнички терминал није баш најбоље дефинисан
 
Pretesno za dr. pistu, besmisleno i preskupo sve to
mnogo je jeftinije iza muzeja povezati se sa postojecom (Dobanovačkom) prugom ka Batajnici
a u Bataji isti taki aerodrom , dušu dao za low cost i cargo saobracaj
iz Bataje vec postoji ,,mreža,, graske železnice tj. Bgvoz :)
 
Vrh