Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

ево још две колор варијанте ББ Ервејза :) овог пута сам се одлучио за једнобојну варијанту, једна је тамнија нијанса коју видите са стране форума, а друга је светлоплава која стоји у знаку ББ-а
варијанта 1:


варијанта 2:
 
JohnnyLee,
Mnogo ti lepi ti predlozi, samo sto ce ta tvoja avio kompanija da bankrotira pre nego li poleti. Ko ce bre to da farba? Gde u svetu ti vidis tako lepo ofarban citav avion? Svako stedi ovih dana te ces retko kad videti avion ili policijski auto, a da nije beo. Ajde kako ces ti to finansijski da poslujes?
 
Вунице, то ни не иде у оснивање, то је само фентези :) а и питај Игора за финансијско пословање, Беобилд је његов :)
 
А онда сам из звучника чуо милозвучни женски глас који је, на течном енглеском језику, најављивао полетање...
Не.
То се није десило.
Било је све супротно.
Женски глас није био милозвучан, напротив, као да та има више мушких него женских хормона. Као да је на одслужењу затворске казне.
А њен "течни енглески" био је као мој, а ја га никада нисам учио.
За неповјеровати! Непојмљиво!!! Не опростиво!!!
 
Znam JohnnyLee (je li ti Lee ime ili prezime?) ali kad vec sugerises pa da uzmemo u obzir i druge cinjenice. U slucaju da neko nabasa na ovaj forum, pa da ne pomisli da druge avio kompanije nisu bas mastovite i kreativne, a u stvari se najceste obazriu na isplatljivost. Ako neka kompanija i oboji citav avion u neku drugu boju osim bele, one izblede ubrzo i izgledaju ofucano. I u bojenju treba biti praktican. Ti si samo mastovit za kog god sefa dizajnirao :).
 
ЏониЛи, све заједно, што ми чини Ли део имена :) презимена нема ;) авиони су настали као нуспроизвод идеје за Беобилд железнице, па рекох дај да видим како би испало на авионима
 
Položaj starog beogradskog aerdroma

stari-aerodrom.jpg


Ova slika je krivac za izradu prethodne, pa rekoh da podelim sa još nekim.

581580101512397206159436.jpg
 
Na Sajmu građevine predstavljanje investicija o proširenju aerodroma

Tanjug | 15. 04. 2015. - 10:37h | Komentara: 0
Aerodrom "Nikola Tesla" predstaviće sutra, na Međunarodnom sajmu građevine u Beogradu, predviđenu investiciju u proširenje aerodroma vrednu 20 miliona evra, koja će biti realizovana u ovoj godini.

- Novac će biti uložen u proširenje aerodromske zgrade i izgradnju avio-mostova i to je najveća najavljena pojedinačna investicija u saobraćajnu infrastrukturu u 2015. godini, a realizovaće je domaća preduzeća - saopštili su organizatori sajma.

Zahvaljujući toj investiciji na beogradskom aerodromu biće povećan kapacitet i prihodi za 35 odsto.


Izvođači radova će biti u prilici da direktno komuniciraju sa predstavnicima aerodroma i saznaju sve detalje o projektu.

- Proširenje aerodroma "Nikola Tesla" sa izgradnjom infrastrukture šansa je za domaću građevinsku industriju da se revitalizuje i ide u korak sa svetskim tokovima - navodi se u saopštenju.

Aerodrom "Nikola Tesla", kako je navedeno, ima izvanredan rast obima avio-saobraćaja i povećanje broja putnika se nastavlja i u 2015. godini.

Takođe, aerodrom je ostvario odlične finansijske rezultate u 2014. godini, što potvrđuje potrebu za ulaganjima u razvoj beogradske vazdušne luke.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/550913 ... -aerodroma
 
Служио је још коју годину, док нису направили хангаре и радионице у Сурчину. 1965. се по магли срушио Јатов ДЦ-3 при прелету са једног на други аеродром (изгинула посада).
 
Креће...


БЕОГРАД, 16. априла (Танјуг) - Аеродром "Никола Тесла" у Београду започео је двогодишњи инвестициони циклус вредан 20,2 милиона евра којим ће, како је речено данас, бити проширени терминални капацитети аеродрома за 20 одсто а планирана је и изградња између три и осам хиљада метара квадратних нових комерцијалних садржаја.

На представљању пројеката на Сајму грађевине најављено да ће захваљујући проширењу капацитета и изградњи нових комерцијалних садржаја значајно бити повећани и приходи.

Ове инвестиције намењене су домаћим грађевинарима који ће на сајму имати прилику да се упознају са пројектима.

Директорка за инвестиције и развој на аеродрому "Никола Тесла" Ана Луковић је истакла да је 2014. била рекордна година за то предузеће на свим пољима и да је због тога аеродорм одлучио да повећа своје капацитете.

"Имали смо рекордан број путника, летова, рекордне финансијске резултате и добит што нас је довело до ивице наших саобраћајних капацитета и да би нову сезону дочекали спремно одлучили смо се да овај краткорочни инвестициони циклус, који ће трајати две године, почињемо у овој и завршавамо до краја следеће године", рекла је Луковић.

Новац ће бити уложен у доградњу фингерског ходника Ц који је саставни део аеродромских терминала, који ће добити нових 10.000 квадрата, рекла је Луковић додајући да аеродром тренутно располаже са 50.000 квадрата.

Предвиђено је и улагање у нову платформу за диајсинг, затим уређење простора у постојећем Т1 који ће добити нови гранични прелаз са четири канала за прелаз путника.

Тај део ће добити и нове комерцијалне садржаје а планирана је и реконструкција и доградња топловода и радиће се пројектовање нове ватрогасне базе.

"Ове инвестиције планирамо из сопствених средстава и за део пројеката већ имамо техничку документацију, док је за неке у фази израде", рекла је Луковић.

Она је рекла да се за нови гранични прелаз тренутно бира пројектант и да би требало да буде изабран до краја следеће недеље.


Нови гранични прелаз на Т1 ми је свакако најзанимљивије сазнање. Требало је неко да пита - да ли ће активирати и салу за доласке на Т1?
 
Izgleda da je to primjer dobrog vodjenja firme...
Svojim novcem u investiranje.
 
Izvor: Beobuild.rs

Plan investiranja na aerodromu "Nikola Tesla"
131004-ANT-14b.jpg


Aerodrom Nikola Tesla polako obara sve rekorde prometa kako putnika, tako robe i pratećih aerodromskih usluga. Izvanredni rezultati saobraćaja iz prošle godine, kada je broj usluženih putnika rastao sjajnih 31%, izgurali su beogradski aerodrom na sam vrh evropske liste rasta. U prošloj godini aerodrom “Nikola Tesla” primio je ukupno 4.64 miliona putnika, a podaci iz prva tri meseca 2015. pokazuju da je rast ostao u dvocifrenim ciframa - što najavljuje još jednu odličnu godinu.

Kapaciteti aerodroma već su opterećeni, a apsolutni prioritet je povećanje kapaciteta za prihvat i otpremu putnika, kao i proširivanje komercijalnog i uslužnog prostora. O detaljima predstojećeg investicionog ciklusa upoznala nas je Ana Luković, direktorka delatnosti razvoja i investicija na aerodromu “Nikola Tesla”. Predstavljamo vam šta podrazumevaju investicije planirane u ovoj i narednoj godini, i kako će uprava aerodroma odgovoriti na poslovni izazov rasta.

Prošlogodišnja snažna ekspanzija na beogradskom aerodromu daleko premašuje sve planove, pa su tako stare projekcije trenutni obim saobraćaja videle tek za 2025-2027. Ako imamo u vidu da trenutni projektovani kapaciteti aerodroma stoje na 5.5 miliona putnika, jasno je da će se ti kapaciteti ispuniti već naredne godine. Sa uključivanjem prekookeanskih i dužih interkontinentalnih letova, biće potrebno vrlo ozbiljno širenje kapaciteta i funkcija. U narednim godinama neophodne su investicije od više stotina miliona evra da bi se ispunile brzo rastuće potrebe novih putnika.

150416-ANT-04.jpg


Celu vest kao i graficke prikaze pogledajte u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/743.html
 
Jedan prikaz za forumase koji nije isao u vest.

antmapa.jpg
 
Игоре,

На истом приказу, који сам ја управо видео, позиције у левом горњем и доњем десном углу - лево од северозападног прага постојеће писте и тик изнад југоисточног краја планиране - означене су као "железнички терминали" (ако се пажљивије погледа, може да се види црна пруга како долази до тих тачака и не продужава даље).

То би могло да значи да се одустало од раније важећег решења за железницу до аеродрома, тј. да ће постојати две чеоне станице, обе удаљене од терминала, што је знатно лошије решење од контуинуалне пруге са пролазним станицама. Очигледно су уважени аргументи да је подземна варијанта, са трасом испод постојеће писте и Ц-гејтова, прескупа.
Претпостављам да је "доњи десни" железнички терминал заправо почетна станица будућег ЛРТ/метроа, јер на ту страну пруге нема. То значи и да би, што се железнице тиче,аеродром био повезан слепим колосеком са Земуном, а са станицом Сурчин и пружном обилазницом не.

Речју: штета.
 
Ovo je neka radna radna verzija koju zato nismo ni stavljali u vest posto nekako nema smisla da se prezentacija sadasnjih projekata pravi na podlozi necega sto nije ni do kraja definisano i pravilo bi zabunu. Inace da postoji ideja da se pruga izmesti u odnosu na pistu sto je po meni racionalno resenje jel je skupo raditi ispod piste. Ja sam za resenje na stubovima prakticno od auto puta kada se predje na stubovima do aerodroma sve komplet na stubovima jedino jos videti oko polozaja i nastavka prema obilaznici.

Ovo pitanje nije u domenu aerodroma tj njije u njihovoj nadleznosti. Na nama je da pritisnemo celu pricu i izborimo se za zeleznicu do aerodroma koja je i njima vise nego dobrodosla cak i obavezna za ocekivan promet.
 
Tamo je obična poljana i nema potrebe za stubovima, može da ide i po zemlji; ali, ni u jednom od ta dva slučaja ne može da okrene ka budućem terminalu i da izabije ka obilaznoj pruzi. I onda imamo slepi kolosek, i voz Novi Sad - Beograd ne može da svrati do aerodroma a da ne izgubi putnike, jer mu treba 10 minuta samo da se okrene i još toliko za dve vožnje po slepoj pruzi.
Ne valja ovo ništa :(
 
Cek Pantografe rano je za nerviranje. Imamo lepe vesti nova 4 mosta sa zajednickom cekaonicom. Bice omoguceno i pristajanje i dva sirokotrupna aviona itd. Skoro je prica bila a i cika brana je mislim istakao bas nove granicne prelaze na T1 itd sto je u vesti.
 
Vrh