Izgradnjom obilaznice Dobnovci - Batajnica  može se razdvojiti cargo od putničkog saobracaja 
zbog povezanosti oba saobaracaja ,potrobna je dobra i brza saob. komunikacija koje nije bilo 
Naj bolje se videlo za vreme renoviranja Surčinske piste kada su ta dva aerodoma fukcionisala kao jedan,
I pored lošeg okolnog Ugrinovačkog puta.  sve je funkcionisalo , otežano ali funkcionisalo je.
Izgradnjom obilaznice Batjnički aerodrom je spreman za cargo saobracaj a možda i Low cost , mada je poželjnije da se kompletno putnički ostavi u Surčinu jer ima i  mnogo bolje uslove nego što se traže. Jednostavno  A.plat.- redovan putnički ,  B.plat.- Low cost ,  C.plat,-Vip i ostalo
Ostaje baš za Cargo  i vojni saobracaj pravo mesto Batajnica, što i vojsci odgovoara, zbog manje očiju-ljudi  u cargu saobracaju
Hangari postoje a i da se dograde neki  ,, limeni,, za skladištenje manipulaciju kargo robe je mikro investicija.
Tako da bilo koja niska ponuda cargo ,,avio-luke,,Batajnica je mnogostruko isplatljiva, samo od ,, handling,, a 
 a tek od carga ( koj je lavovski deo) čist čar.-fabrika novca. :kk:
Rashodi i potrebe putničkog i cargo saobracaja su ne uporedivo različiti a time i zarada    o g r o m n a .
Zbog  novca Surčinski aerodrom do poslednje kapi krvi borice se svim srdstvima, i uticajima i vezama pa i  sa..... da zadrži cargo...
Konfornost vojnog aspekta necu ni da spominjem
Obe tako dobro stručne strane trudice se uvek da ospore projekat i to je tako....  
