Izgradnjom obilaznice Dobnovci - Batajnica može se razdvojiti cargo od putničkog saobracaja
zbog povezanosti oba saobaracaja ,potrobna je dobra i brza saob. komunikacija koje nije bilo
Naj bolje se videlo za vreme renoviranja Surčinske piste kada su ta dva aerodoma fukcionisala kao jedan,
I pored lošeg okolnog Ugrinovačkog puta. sve je funkcionisalo , otežano ali funkcionisalo je.
Izgradnjom obilaznice Batjnički aerodrom je spreman za cargo saobracaj a možda i Low cost , mada je poželjnije da se kompletno putnički ostavi u Surčinu jer ima i mnogo bolje uslove nego što se traže. Jednostavno A.plat.- redovan putnički , B.plat.- Low cost , C.plat,-Vip i ostalo
Ostaje baš za Cargo i vojni saobracaj pravo mesto Batajnica, što i vojsci odgovoara, zbog manje očiju-ljudi u cargu saobracaju
Hangari postoje a i da se dograde neki ,, limeni,, za skladištenje manipulaciju kargo robe je mikro investicija.
Tako da bilo koja niska ponuda cargo ,,avio-luke,,Batajnica je mnogostruko isplatljiva, samo od ,, handling,, a
a tek od carga ( koj je lavovski deo) čist čar.-fabrika novca. :kk:
Rashodi i potrebe putničkog i cargo saobracaja su ne uporedivo različiti a time i zarada o g r o m n a .
Zbog novca Surčinski aerodrom do poslednje kapi krvi borice se svim srdstvima, i uticajima i vezama pa i sa..... da zadrži cargo...
Konfornost vojnog aspekta necu ni da spominjem
Obe tako dobro stručne strane trudice se uvek da ospore projekat i to je tako....