Šta je novo?

ADA CIGANLIJA - Beogradsko more

Nemojte vise vozica, bolje parkinzi duz cele makiske strane plus vise gsp linija... Vozici tako smaraju kad setas...
 
Flasa na nasu zalost je tamo sve za pare i reklamu , Nisam znao da ima vise vrabaca nalazi se ispred upravne zgrade ade ciganlije tu je i policijska stanica ,Ako postoji kalup nebi bilo lose odraditi jos kojeg recimo kao standard za skolska dvorista
 
ZvezdarkaVracaric":2ios5q5o je napisao(la):
Јел овај "Књаз" стварно тамо, ил' је ФШ? :)
Где је прецизно овај врабац?
(Исти такав, само већи је у дворишту обданишта "Скадарлија" у Далматинској).
Он је иначе маскота Европског првенства у кајаку и кануу на мирним водама из 1982. и првобитно је био постављен на Теразијама.

Велика, зелена флаша "Књаза" је водоскоку додата ове године (у другој половини јуна) и стоји цело лето тамо.

На Џивџану пише "ПЕСК 82" и налази се близу ресторана "Језеро" и скакаонице, односно испред Купатила и просторија служби за безбедност (Полиција, здравствена помоћ) и мерења на Ади.
Између Џивџана и "Језера" налази се још један споменик геометријско-апстрактног карактера.

Занимљиво је, а то сам тек на слици запазио, да је подножје споменика с чесмом урађено тако да подсећа на четири слова С.
 
@Саша

Вероватно си мислио на ово

resenje.jpg


Гужве су обично викендом када је много веће оптерећење из правца Обреновца него из правца БГ. Они који из правца макиша скрећу десно за обреновац имају траку за убрзавање тако да би се могли укључивати и без семафора. Међутим не могу проћи од оних који иду право и лево. Када би се додала једна трака за скретање десно гужве би биле много мање, Чак и они који иду на НБГ би ово могли користити за искључење преко Сурчина.
 
Prvi dečji eko park otvoren na Adi
Autor: R.B. 09.10.2014. - 00:14 0:09 Komentara (0)
Prvi dečji eko–zabavni park u Srbiji otvoren je na Adi Ciganliji.
1481189-eko-park-na-adi.jpg

Dečiji eko-zabavni park, koji se prostire na površini od oko 300 kvadrata, jedinstven je po tome što je izgrađen u najvećoj meri od prirodnih materijala – drveta, peska, šljunka, malča.

Portparol JP "Ada Ciganlija", Maja Pavlović, izrazila je zadovoljstvo što popularno beogradsko izletište širi i obogaćuje svoje sadržaje.

- Drago nam je što pored ostalih sportskih sadržaja, Adu Ciganliju možemo da upotpunimo zabavnim eko parkom za decu. U njemu će najmlađi posetioci predškolskog i školskog uzrasta moći da kroz igru razvijaju i ekološku svest - istakla je Pavlovićeva.

Projekat je omogućila kompanija Neoplanta, koja je tokom proleća odvajala novčana sredstva od prodaje promotivnih Pipi i Gudi proizvoda, a realizovan je u saradnji sa JP "Ada Ciganlija".
Marketing menadžer Neoplante, Zora Kovačević, izjavila je da je kompanija vodila računa o tome da ne naruši prirodnu sredinu Ade Ciganlije.

- Uspeh nam je utoliko draži što smo kao kompanija posvećena društveno odgovornom poslovanju realizovali jedan veliki projekat od šireg značaja. Naši osnovni ciljevi bili su širenje svesti o ekologiji, kao i podsticanje pravilnog rasta i razvoja najmlađe populacije. Želimo da pomognemo stvaranju uslova za srećno odrastanje naše dece i da podstaknemo razvoj njihove ekološke svesti - rekla je Zora Kovačević, marketing menadžer kompanije Neoplanta.
1481165-eko-park-2.jpg


Eko park na Adi | Foto: Promo
Mališani iz dečijih vrtića i osnovnih škola imali su priliku da na Adi Ciganliji uživaju u zabavno-edukativnom programskom sadržaju prilagođenom najmlađima.

Program je vodio glumac Srđan Ivanović, a u njemu su učestvovali dečiji animatori i glumci. U režiji Udruženja građana za pozorište, televiziju i film "Epizodista", prikazana je dečja predstava "Ekoslav u akciji", a da doživljaj za prisutne mališane bude kompletan pobrinuo se klovn Paja.

Otvaranju su prisustvovali predstavnici kompanije Neoplanta, JP Ada Ciganlija, kao i mališani iz beogradskih vrtića i osnovnih škola.

http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest ... 3179.phtml
 
orion":2rybka5a je napisao(la):
@Саша

Вероватно си мислио на ово
Гужве су обично викендом када је много веће оптерећење из правца Обреновца него из правца БГ. Они који из правца макиша скрећу десно за обреновац имају траку за убрзавање тако да би се могли укључивати и без семафора. Међутим не могу проћи од оних који иду право и лево. Када би се додала једна трака за скретање десно гужве би биле много мање, Чак и они који иду на НБГ би ово могли користити за искључење преко Сурчина.


Нисам мислио на ту раскрсницу, али, свеједно, користан је и њен приказ.
 
orion":1shotvyt je napisao(la):
@Саша

Вероватно си мислио на ово

resenje.jpg


Гужве су обично викендом када је много веће оптерећење из правца Обреновца него из правца БГ. Они који из правца макиша скрећу десно за обреновац имају траку за убрзавање тако да би се могли укључивати и без семафора. Међутим не могу проћи од оних који иду право и лево. Када би се додала једна трака за скретање десно гужве би биле много мање, Чак и они који иду на НБГ би ово могли користити за искључење преко Сурчина.

K R U Ž N I T O K ! ! !
 
ne nego podvožnjak.

ako bi se mala ulica gurnula u podvožnjak dobilo bi se da od ostružničkog mosta pa sve do petlje u radničkoj možeš da imaš put rezerervisan za saobraćaj motornih vozila sa svim denivelisanim pravcima i na kom bi mogao da podigneš ograničenje 100 km/h


i to bi bio budući put za bar, takozvani koridor 11.
 
I ja se slažem da nije za kružni tok jer ulice nemaju sličan dotok.

Zamislite Srbiju gde bi se sve kritične raskrsnice rešile ili kružnim tokovima, ili denivelacijama...
 
Denivelacije su jako skupe čak i bez pravljenja petlje, da može da se skreće u svim smerovima, pa je gotovo izvesno da se ovde neće raditi na taj način.

Sa druge strane kružni tok je izuzetno jeftino, elegantno i efikasno rešenje. Možda najvažniji aspekt je bezbednost.
 
Slažem se, ali ipak naša zemlja nema para ni za šta (ili ne zna kako da ih pravilno raspodeli), tako da možemo samo da sanjamo čak i ovakvim ne mnogo skupim rešenjima :(
 
astrodule":2ezjdup7 je napisao(la):
Slažem se, ali ipak naša zemlja nema para ni za šta (ili ne zna kako da ih pravilno raspodeli), tako da možemo samo da sanjamo čak i ovakvim ne mnogo skupim rešenjima :(

Mislim da je na neki srednji rok, raskrsnica sa kružnim tokom značajno jeftinija od semaforizovane raskrsnice. Naravno,, potrebno je posmatrati svaki slučaj odvojeno, najviše zbog troškova eksproprijacije.
 
Ja i pričam o srednjem roku.


za srednji rok predviđema je gradnja takozvanog koridora 11.


ovaj put ako bude pameti bi vodio do početka takozvanog koridora 11. jednostavnom denivelaciom ove raskrsnice, odnosno kopanja podvožnjaka, ne bi postojao ni jedan semafor ade ciganlije do bara.

a pri tome ovakav podvožnjak ne verujem da je u ukupnoj ceni i mnogo skuplji od kružnog toka.

recimo put solun - halkidiki spada u put rezervisan za saobraćaj motornih vozila i pun je ovakvih podvožnjaka kod soluna.

put rezervisan za saobraćaj motornih vozila ne zahteva petlje sa radijusom krivina kao auto put. nama treba petlja kao što je na raskrsnici cvićeva - ruzveltova.
 
ja mislim da bi kompromisno rešenje bilo podvožnjak, plus po 1 mali kružni tok na obe strane sporednog puta.
Tako bi se pokrili svi pravci, a bez komplikovane petlje
 
На Ади Циганлији поправљен и уједначен насип између Старог обреновачког друма и бициклистичке стазе у делу где му је она најближа; посађене су и младе саднице дрвећа.

image2712.jpg


Саднице су прилично густо посађене и, према мојој процени, превише близу стази (око пола метра), тако да гране могу да сметају чим мало порасту. Већ сада неке гранчице досежу до ивице стазе.

image2713.jpg
 
Ја бих рађе видео мостић преко ове мале увале на језеру (чему она служи?), близу улаза у њу.

Нашао бих дародавца (банка, нафтно предузеће ...), уредио увалу и њену обалу, наручио пројекат и дао да се од дрвета направи романтични мостић, и спојио га с пешачком стазом.

add-048.jpg


add-052.jpg
 
Od toliko miliona važnijih stvari po gradu i društvu ti bi da praviš mostić ovde :)
 
Ма, хтедох да предложим изградњу космодрома на Видиковцу*, с пероном за прву линију до Марса, али, потрефи се да у наслову теме пише баш "Ада Циганлија" ... :)

...........

*) Немој да неко ову идеју пренесе Председнику српске владе, имам првенство на њу и скупо ћу је продати! :dil: :laugh:
 
Саша":t76bl0gf je napisao(la):
Ја бих рађе видео мостић преко ове мале увале на језеру (чему она служи?), близу улаза у њу.

Нашао бих дародавца (банка, нафтно предузеће ...), уредио увалу и њену обалу, наручио пројекат и дао да се од дрвета направи романтични мостић, и спојио га с пешачком стазом.

Подршка. :)
 
"Uvala" je mesto na kojem je kanal, koji više ne postoji, izlazio na današnje Savsko jezero.
 
Nista nedirati mogli bi kakvi su to zatrpati ili possditi kafic na pontonima ili sipovima fino ubija monotoniju ta krivina
 
Vrh