Šta je novo?

ADA CIGANLIJA - Beogradsko more

Isto sa Ade. Marina u Čukaričkom rukavcu, sa najboljim pogledom ali me nervira u kom je stanju; zarđalo, krpljeno, štap i kanap. Pročitao sam na sajtu da naplaćuju vezova od 2.100,00 do 5.200,00 din mesečno! Na sajtu takođe stoji da imaju 520 vezova, pa da je popunjeno i 300 u proseku x prosečna cena neka je 4.000 mesečno to je = 1.2 miliona mesečno!!!

dsc2602.jpg


dsc2600.jpg


dsc2601.jpg


A kako sve može da izgleda, ima par primera i u Beogradu ali pre neki dan naleteh na fotke jednog lepog primera iz Apatina (fotke sa foruma Vukovi sa dunava http://vukovisadunava.com/dunave-moje-more/marina-u-apatinu/270/:
1405.jpg


turistickibrodic1.jpg


img3950copy.jpg
 
Izvinite na smaranju ali dok sam tražio fotke marina u Beogradu naleteh na neki projekat Parking servisa za novu marinu na Adi u Čukaričkom rukavcu. Lepo izgleda ali kad će da se desi pitanje je:

marina_ada_ciganlija_03.jpg


marina_ada_ciganlija_01.jpg


marina_ada_ciganlija_02.jpg


Nova marina bi trebalo da bude "Kopneni deo marine čine površine duž Radničke ulice, priobalni pojas ispred nasipa na Adi Ciganliji i branjeno područje iza nasipa, između postojećih objekata veslačkih klubova „Grafičar" i „Crvena zvezda." Više informacija na: http://www.parking-servis.co.rs/lat/projekti/marina_ada_ciganlija
 
Postoiji negdje na BB tema o toj maarini bilo je aktuelno prije jedno 5 godina ,U fazama bi to mogla da isfinansira sama ada ciganlija od prihoda malo po malo
 
Takva marina bi bila odlično rešenje za sadašnju situaciju. Taj projekat bi mogao i grad da finansira, a za početak ne mora da se pravi ova velika zgrada, dokovi i čišćenje i produbljivanje rukavca su sasvim dovoljni za početak. Taman da se kompletira taj deo.
 
direktor":3pe10pye je napisao(la):
Postoiji negdje na BB tema o toj maarini bilo je aktuelno prije jedno 5 godina ,U fazama bi to mogla da isfinansira sama ada ciganlija od prihoda malo po malo
Slazem ali gde odlaze ti prihodi pitanje je sad.
 
da ponovim da je na sredini jezera potreban pešački most!!!!!


moraču da napravim i neki dopis JP ada ciganlija da ga napravi.
 
Ne bih ja pravio most, već bih povećao učestalost vozića. Trenutno voze 2 vozića u špicu, ja bih ubacio bar 4 kad su gužve.

Najveće zakrčenje nastaje na Makiškoj strani jer se tu ljudi svuda parkiraju. Još kad se to poklopi sa nedeljom popodne / uveče kad je veliki priliv u Beograd Ibarskom - dolazi do kolapsa.

Parking na početku košta 150 dinara (ceo dan), ali pošto ljude mrzi da šetaju, ili da plate vozić, ili ne vole da plate parking onda se parkiraju svuda na Makiškoj strani. Kolima može da se uđe i na Adu (250 dinara ceo dan) i može se parkirati svuda oko terena i do restorana Jezero.

Naravno, kad bi više ljudi koristilo bicikl, ne bi bilo zakrčenja...
 
ja bih ukinuo totalno voziće jer samo smetaju.

drugo napravio bih par velikih parkinga na svakih cca 1000 metara, i strogo kontrolisao pravilno parkiranje. parkinzi bi se nalazili sa leve strane starog obrenovačkog puta gledano u pravcu makiša.



most bi doneo toliko koristi da mi nije jasno zašto nije sagrašen godinama u nazad.

mogla bi da se napravi skakaonica na sredini mosta. središnji deo ade bi postao popularniji, samim tim bi se makiška strana rasteretila od ljudi, a cene zakupa lokala na toj obali savskog jezera bi porasle.....
 
Možda je bolje da se ne mešaju ljudi :)

Naime, klijentela na Makiškoj strani je mnogo drugačija od klijentele na drugoj strani koja je okrenutija biciklistima i ljudima koji dolaze čamcem iz Blokova i koji su skloniji pešačenju.

Ne bih se složio da vozići smetaju. Postoji dosta ljudi koji iz nekih razloga (zdravstvenih) ne mogu da pešače ili nemaju bicikl. Takođe, ko dolazi autobusom mora da pešači 40-ak minuta do Nudističke plaže, tj do skijališta na kraju jezera.
 
za voziće se definitivno nećemo složiti.

postoji autobus linija 92, koja vozi do makiša starim obrenovačkim putem, tako da je pokrivena cela makiška strana javnim gradskim prevozom, koji je i solidno ćešči od vozića.
 
Taj bus 92 sasvim lepo ide, iako sa prilično retkim redom vožnje. Za čas si u gradu. A što se vozića tiče, naravno da su neophodni, ali električni, pobogu. Jer dok sediš u kafiću i srčeš espresso, on ti prođe ispred nosa i uništi ti dan, onim smradom. Sramota je da se to vozi igde, a kamoli na Adi. Eno ga na Zemunskom keju električni! Most preko jezera - ne dolazi u obzir...
 
Elektricni vozic je i na kalisu a evo jedan most preko jezera ,rijeke
dsc08854.jpg

dsc08853.jpg

dsc08855.jpg
 
Ovo je kul, ali mi pasuje za neku baru u Engleskoj, kao tu na slici. Ne bi valajlo da krenu talasi, led, itsl.
 
Na adi ne kreću ledovi i talasi. Ada je jezero, nije tekuća voda.

Послато са GT-N7100 уз помоћ Тапатока
 
Ako se pravi ovakav most (koji jeste kul i bolje rešenje nego "pravi most") moralo bi da se vodi računa da može da se ukloni zbog veslačkih takmičenja.

Još da može da bude providan i da je jezero prozračno...
 
Most na sredini bi bio super.
Evo jednog pešačkog mosta preko Begeja u Zrenjaninu:

46295501.jpg


Doduše ovaj je dosta manji jer je reka uža
 
Зашто се не користи више бетонска грађевина првенствено намењена скоковима у воду (па никад није коришћена за то због мале дубине) осим за примопредајнике мобилне телефоније?
И зашто јавни тоалети не раде дуже када се зна да људи долазе и у клубове који раде 24/7 ?
 
Vrh