Šta je novo?

ABlok - Blok 67a [ Stambeno poslovni kompleks | 137 000 m²]

@MilisaV
Iz tvojih usta... :D

@direktor
Ako ima in-ear antifon onda moze, drugacije ne znam kako bih spavao sa tim cudom na glavi :)

@bad_toro
Unutar naselja je jos gore jer se zvuk odbija od zgrade i svaki udarac ima i dodatnih eho.

@mair
Ne sumnjam da ce stanovi biti svakako skupi bez obzira na kvalitet gradjevinskih masina. ;)
 
DusanBG":3l6mvbzd je napisao(la):
pexon1974":3l6mvbzd je napisao(la):
DusanBG":3l6mvbzd je napisao(la):
Ovakav projekat sa podzemnim garazama na celoj povrsini parcele vodi tome da ni na onim sitnim zelenim povrsinama izmedju objekata nece biti moguce zasaditi drvece, osim nekih patuljastih primeraka.

Parkinzi su svakako potrebni, ali je valjda i drvece. Zelena povrsina od par kvadrata nasute zemlje dovoljne za zalivani travnjak se bas i ne kvalifikuje za zelenu povrsinu kako je ja poimam.

Hvala jos jednom novim urbanistima na unistavanju kvaliteta zivota koji ce imati stanovnici NBG-a u buducnosti.
Shvatam potrebu za zelenim površinama, ali je u ovom delu NBG-a mnogo veća potreba za parking mestima, što će biti još izraženije kada se nastavi izgradnja trase ka Tošinom Bunaru koja je u neposrednoj blizini.

Kakve veze UMP ima sa time kolika ce biti potreba za parking mestima?
Parking mesta se projektuju prema broju (povrsini) stanova i broj koji je potreban bi bilo bolje pokusati resiti na bolji nacin (garazene na dva nivoa ili slicno). Ovako bi kvalitet zivota svakako bio poboljsan.

A usput ovde ne pricamo o otvorenim parking mestima, sigurno nece udariti 1000 slobodnih mesta oko bloka, pa da ima mesta na ulici dzabe da se parkira.

E, ako ljudi ne budu kupovali garazna mesta (mada sam nacuo da ce biti prihvatljivija cena 4-5 hiljada evra), haos oko bloka je zagarantovan ako se nasa komunalna i saobracajna ne dovedu u red i krenu da resavaju ovaj problem, citaj pisu kazne.
Angazmanom komunalne neces resiti problem parkiranja. Sigurno neko neće rešiti da kupi garažu za 5-10-15 hiljada evra zato što mu je komunalac napisao kaznu.
Gledam recimo na sajtu Belvilla piše da imaju 1000 parking mesta , od čega 600 za stanare a 400 za posetioce. E sad zašto je 90% tih mesta za posetioce popunjeno automobilima stanara, mislim da je razlog jasan. Niko neće da plati parking mesto unutar zgrade ni 500 evra ako ima parking za džabe. Onda će neko da pita zašto su kupovali stanove u Belvillu, a činjenica je da je najveći broj prodatih stanova upravo onih najmanjih, i da su se ljudi zadužili na po 20-30 godina kako bi ih otplatili i mogli da umru bez duga. I ko će sada da razmišlja o kupovini parking mesta.

Sent from my HTC One mini using Tapatalk
 
Zato nateras investitora da svaki stan mora da ima besplatno parking mesto... Recimo predlog... :)
 
Neki investitori to i rade.

Sent from my HTC One mini using Tapatalk
 
Ja nemam nikakav problem da ljudi parkiraju na slobodnim mestima i ne kupuju garaze, to je sasvim normalna stvar. Ali kada istih nema dovoljno, onda se razmisli da li se isplati imati vozilo koje nemas gde da parkiras ili da kupis garazu (ako imas novac).

Ono sto ne valja, a sto se po Beogradu praktikuje je da se onda svaki kutak trotoara i zelenih povrsina iskoristi kao parking (legalno ili nelegalno), sto nikako nema opravdanje. Sopstveno vozilo + besplatan parking nije osnovno gradjansko pravo, valjda vise prava imaju pesaci koji su i dalje u vecini. Ne znam zasto je ovo problem, kada u centru imamo vec upravo takvu situaciju - nemas zagarantovano mesto, tesko da ces pozeleti da imas i automobil i tu zivis.

A koliko ja u prolazu vidim, u Belvilu nema praznih slobodnih mesta, ima dosta vozila parkiranih po krivinama, trotoarima i sl. Kada imas automobil, a zivis u kraju koji je ''kratak'' sa mestima, parkiras dalje gde mozes, ukoliko postoji ta opcija.

Sta da se radi, jeste da ce ovako auto ce jos malo da postane elitisticka stvar, ali vajda imamo prava koja su vaznija od njega. Stres koji dozivim kada prodjem pored ulaza gde zive moji roditelji i vidim nove stanare koji se parkiraju u ulaz na trotoar (posto ne vide problem u tome) ce mene vise kostati zdravlja nego njega parking mesto. A u Srbiji sa budalama samo nasiljem mozes da se razracunas, a tu bahatiji kolo vode.
 
uglavnom smorih temu, blok bi bio mnogo lepsi da u sredini nema ovih par zgrada, bilo bi vise slobodnih povrsina vrlo korisnih za psihicko zdravlje stanara, a i problem parkinga bi bio manji.

Ni meni nije jasno da se i dalje gradi sa ovolikim lupanjem sipova, verujem da je u Belvilu nesnosno ovih dana.
 
Izvinjavam se, kad sam rekao besplatno mesto po stanu, mislio sam na garazu u podrumu svake buduce zgrade, ne na javni parking...
 
Ja bih takođe uveo i obaveznu ugradnju klackalica. To je po meni extra stvar, jer površina koja je potrebna za 2 parking mesta se smanjuje za duplo. Ušteda ogromnog prostora. I ako uzmemo da za jedno parking mesto treba oko 20kvadrata(parking + pristupni put) klackalice su i isplativo rešenje.

Послато са GT-N7100 уз помоћ Тапатока
 
I investitor napravi prostor za klackalice iznajmi iste dok prodje komisija a onda demontira iste i garaza ostaje neupotrebljiva ,toliko o tome
 
Po meni postoji praktičan način kako rešiti problem parkiranja u Belvillu (kad smo već krenuli o komsijskom placu da pričamo). Ako investitor već nije uspeo da proda garaže i parking mesta, zašto ih ne iznajmljuje stanarima? Neimar je to uradio u više svojih objekata. Doduše oni su prodali celu garazu Parking Servisu pa ovi rentaju prostor. To je u svakom slučaju jeftinije i isplativije po korisnika, pritom se rešava problem divljackog parkiranja, a verujem da bi veliki broj stanara pristao radije na tu opciju da plaćaju par hiljada dinara mesečno parking mesto ili garažu nego par hiljada evra odjednom da je kupe.

@ direktor: to treba da bude totalni id*** od investitora i da uradi tako nešto. Uostalom mislim da mu se to ne bi isplatilo da uradi po više osnova.

Sent from my HTC One mini using Tapatalk
 
Vjeruj mi ja licno vido jedan primjer , a ovdje ima dosta rhitekta koji ti to mogu potvrditi
 
I kako se završio taj slučaj? Imam utisak da ljudi kupe nov stan, daju pare za isti, uzmu doživotni kredit, i kada se ispostavi da ih je investitor zeznuo, ne pokreću nikakav sudski postupak. Malo mi je to nebulozno. Odosmo u off topic, ali dok se ne završi pobadanje šipova bar da držimo temu u životu :)

Sent from my HTC One mini using Tapatalk
 
Evo uslikacu ti zgradu koja je godinama useljena bez lifta za kola ,investitor prodao stanove i zapalio
 
Prolazio sam pre sat vremena blizu gradilišta i pobijanje šipova je u toku i po noći :D
 
Do 22h lupetaju. Sve u skladu sa kucnim redom s tim sto vreme odmora od 13 do 17h ne postuju. Predpostavljam da se taj red ne odnosi na njih.
 
Pa još uvek nema zgrade tu, pa nema ni kućnog reda :) :) :)

Sent from my HTC One mini using Tapatalk
 
Pala kiša i nikao je kran :)
y3uja4eg.jpg


Sent from my HTC One mini using Tapatalk
 
Ja sam takodje komsija koji je izlozen jednolicnom zvuku visoke frekvencije koju izaziva doticno pobijanje sipova zastarelom masinom. Zvuk se cuje zaista od 7 do 10, i vikendom.

Ono sto me zaista brine je sto imam suprugu koja je u drugom stanju i bebica je u fazi razvoja kada pocinje formiranje sluha. Moja zena svako jutro ima glavobolje i smeta joj to, i osecam da samo prenosi bebina osecanja.

Pa se pitam, da li je kolicina dozvoljene buke regulisana nekim zakonom o "zagadjenju bukom" i kako je moguce da je vreme koje je dopusteno za takve radove od 7 do 22h i vikendom?

I u svakoj zgradi okaceni "Kucni red" tacno definise vreme popodnevnog odmora, kada se ne sme praviti buka? :!:

Silikonski antifoni koji se mogu kupiti u apoteci, usput, ne mogu eliminisati buku toliko visoke frekvencije, a i kada bi moglo, opet postoji rizik po fetus..

Molim vas da, ukoliko imate kontakta sa ljudima koji izvode radove, ukazete na ovaj problem. Takodje voleo bih da znam tacnu informaciju kada ce ta buka prestati, kako bi mogli dalje da planiramo svoje poteze.
 
Tehnologija gradnje na delom peskovitom tlu je takva ali taj bucniji deo posla se mora zavrsiti pre ili kasnije. Cak i u situacijama kada mi u inace maloj zgradi neko od komsija radi vece renoviranje koje je bucno lakse mi je kada se to obavi makar i par dana po ceo dan nego da traje duze a sa kracim intervalima. AlexD tvoja situacija jeste specificna ali misilm da ce pocetkom aprila i to zavrsiti.
 
dosta vise cuje nego recimo u tivtu gdje se trenutno pobija 500 sipova na dvije lokacije radi prosirenja i utvrdjenja obale .Pobijaju se sipovi po 2 istovremeno takojde rade od 8h do 20h
 
Baš sam se pitao da li može da se poboja više šipova istovremeno. Nisam iz ove struke, pa zato postavljam pitanje nekom ko jeste. Moja pretpostavka je da ne može zbog vibracija koje se generišu što bi možda uticalo na kvalitet radova. Ali evo sad čujem da na ovako peskovitom zemljištu ne može da se koristi drugačija metoda za pobijanje, tako da ko zna šta je sve drugačije.

Sent from my HTC One mini using Tapatalk
 
Побијање шипова се чује и на Бежанијској коси !
Пре неко вече (у уторак-25.03) око 21:40 часова, стојим на аутобуском стајалишту у Марка Челебоновића преко пута Идеје и чекам аутобус. Пошто је било увече и доста тихо у овом делу где сам стајао, лепо се чуло побијање односно одјек побијања шипова.
 
Čuo sam i ja pre nekoliko dana, na kraju Jurija Gagarina dok sam pešaka prelazio ulicu kod bloka 45. Isto je bilo tiho pa je lepo odjekivalo. Ništa čudno za otvoren ravan prostor :) To samo potvrdjuje koliko smo zagađeni svakodnevnom bukom.

Sent from my HTC One mini using Tapatalk
 
Igor":3hka9klp je napisao(la):
Tehnologija gradnje na delom peskovitom tlu je takva ali taj bucniji deo posla se mora zavrsiti pre ili kasnije.

Нисам баш експерт у овој области, али подсетио бих да је фундирање стубова за умп надвожњак на истом том терену рађено технологијом бушених шипова, рекао бих скоро бешумно. Биће да је ово набијање вероватно доста јефтиније (коришћење застареле опреме) и да су неповољни утицаји на окружење потпуно занемарени (а ово и не чуди обзиром на улично порекло овдашњих тајкуна..)
 
Vrh