Mислим да од поправке овога нема ништа док год је ова гарнитура на власти, јер би поправка овог решења било признање да су засрали ствар. А они то не воле.Preuzeto sa Tvitera, autor nepoznat jer se ova slika vrti na svim mogućim profilima.
Pogledajte prilog 185560
Da, Studentska, jeste relativno prometna ,ali nisam siguran da li je za poredjenje. Celom svojom dužinom je pod nagibom i nema zaustavljanja vodeU Beogradu imamo oduvek kaldrmisanu ulicu uz 11. april (sada se zove Dr Žorža Matea) i to je primer kako kaldrma može da izdrži i težak saobraćaj (autobusi tu prolaze) ako se pravilno odradi ceo proces od podloge do slaganja kocki.
Izgraditi više podzemnih garaža na obodu najužeg centra, zatim prorediti parking mesta u centru, ostali saobraćaj generisati u okolne glavne pravce.Превише се ту саобраћајница улива да би све ишло под земљу.
Проблем је што је реконструкција била само и чисто шминкерај, немамо саобраћајно решење.
Problem je što su nama svi pravci dominantni.rešiti tunelom dominantni pravac.
Da li bi okretnica bila tu gde je i sada, ili uz pozorište?Нема потребе да се цео саобраћај на тргу спусти под земљу, треба само да се саобраћај измести периферније, и да се пешачки споји трг са позориштем укидањем друмског саобраћаја у том делу Васине.
Ево графички решење које сам већ изнео. Црвено је смер саобраћаја куржења око блока Стакленац-Биоскоп Балкан, наранџасто је тролејбуска мрежа, црне линије су трамвај, светло сиво је пешачка зона трга, и побројане су линије које би терминирале и које би стајале дуж великог стајалишта аутобуса и тролејбуса Трг републике.
Битно је да Трг остане преседачко чвориште, видели смо на Савском тргу како гашење преседачког чворишта углавном убија живот на трговима.
Pogledajte prilog 186141
Znači blok u sredini bi imao ulogu kružnog toka? Nešto kao u Banja Luci.Из правца Француске? Верујем да би био проточнији у кружном режиму него са семафорима.