Šta je novo?

Реконструкција Трга Републике

Пре неколико дана послао сам предлог за решење саобраћаја на Тргу републике који је на овој теми поставио @Дошљак и данас сам добио овај одговор:
Screenshot_20240116_105525_com.google.android.gm.jpg
 
Пре неколико дана послао сам предлог за решење саобраћаја на Тргу републике који је на овој теми поставио @Дошљак и данас сам добио овај одговор:
Pogledajte prilog 186384
Само да трамвај не буде изговор за укидање тролејбуса.
 
Трамвај је већ усвојен у плановима. Е сад ако укину троле за Славију, то ће најмање бити због трамваја, више због жеље да се укине трамвај.
Да имамо норалну ширину од Славије до Војислава Илића, па најнормалније би било да 29 постане трамвај.
 
Трамвај је већ усвојен у плановима. Е сад ако укину троле за Славију, то ће најмање бити због трамваја, више због жеље да се укине трамвај.
Да имамо норалну ширину од Славије до Војислава Илића, па најнормалније би било да 29 постане трамвај.
Како због жеље да се укине трамај?
 
Трамвај је већ усвојен у плановима. Е сад ако укину троле за Славију, то ће најмање бити због трамваја, више због жеље да се укине трамвај.
Да имамо норалну ширину од Славије до Војислава Илића, па најнормалније би било да 29 постане трамвај.

Ako tramvaj saobraća samo Slavija - Centar biće to promašaj, treba isforsirati produženje do Banjice ili Bloka 45.

Mada zastupam mišljenje da i kada se sprovode delo tramvaja treba zadržati postojeće linije kroz Kralja Milana, veći kapaciteti = veća komfornost.
Ostaje samo pitanje kako ćemo sa 31, jer u teoriji ako produžimo taj tram do Banjice, 31 će postati višak na pola trase, a i poželjno je da izbacimo autobuse iz centra, 29 i Eko 2 ne bih dirao.
 
Idealno bi bilo kad bi Trg postao pešačka zona i kada bi bio zaista rekonstruisan u stilu u kojem su i građene prve zgrade, sa raskošnim kandelabrima, klupama, fontsnom. Nikakvi koncerti, skijališta, klizališta i ostala okupljanja koja uništavaju infrastrukturu. Preko Trge, odnosno obodom, samo tramvaj i to je sve. Zgrada Narodnog pozorišta svakako treba rekonstrukciju i proširenje gledališta, pozornice i uvećanje gabarita zgrade i u visinu i u širinu. Okolne fasade uređenje i dobio bi se pravi evropski trg.
 
Ako tramvaj saobraća samo Slavija - Centar biće to promašaj, treba isforsirati produženje do Banjice ili Bloka 45.

Mada zastupam mišljenje da i kada se sprovode delo tramvaja treba zadržati postojeće linije kroz Kralja Milana, veći kapaciteti = veća komfornost.
Ostaje samo pitanje kako ćemo sa 31, jer u teoriji ako produžimo taj tram do Banjice, 31 će postati višak na pola trase, a i poželjno je da izbacimo autobuse iz centra, 29 i Eko 2 ne bih dirao.
Трамвај само до Славије је глупост. Најмање што треба је до Бањице, и може за блок 45 преко моста на Ади.
Али ја нисам за укидање тролејбуса и става сам да могу заједно да саобраћају дуж Краља Милана и Теразија до трга. Мада би претварање 29 у трамвај значило доста али је спорно може ли нормално проћи кроз Врачар. 31 би ваљало да постане тролејбус, и то је требало да се планира још пре 15 година.
 
Treba da uvedemo da sve od Slavije do Trga bude pesacka zona, Kralja Milana samo za pesake, da konacno postanemo veliki grad :cool: Naravno prvo da urade tunel kod Ekonomskog, i metro:D
 
A куда да преусмеримо кретања од Славије до Трга?
 
Pa...pod zemlju. Imacemo metro zar ne? Broj stanovnika Starog grada je jako mali, poslovni svet se seli na NBG sa svakom novog zgradom, uskoro ce da ostanu samo restorani i kafici u centru, uz poneki muzej i galeriju. Nece biti previse potrebe za automobilima, sve to mogu da pokriju okolne ulice, Kneza Milosa, Beogradska, Karadjordjeva i deo kod Kalemegdana, novi tunel....
 
Pa...pod zemlju. Imacemo metro zar ne? Broj stanovnika Starog grada je jako mali, poslovni svet se seli na NBG sa svakom novog zgradom, uskoro ce da ostanu samo restorani i kafici u centru, uz poneki muzej i galeriju. Nece biti previse potrebe za automobilima, sve to mogu da pokriju okolne ulice, Kneza Milosa, Beogradska, Karadjordjeva i deo kod Kalemegdana, novi tunel....
Правац Славија-Трг најмање користе становници дуж њега, пошто успут нема скретања нити паркинга. Више ту имамо кретања Вождовац/Врачар/Савски венац - Дорћол/Палилула.
 
Tramvaj je planiran kao linija 1 koja bi od Autokomande išla preko autoputa i do Prokopa.
31 je po meni dobar kandidat da na njemu imamo nove dvozglobne hibridne trolejbuse.
 
Правац Славија-Трг најмање користе становници дуж њега, пошто успут нема скретања нити паркинга. Више ту имамо кретања Вождовац/Врачар/Савски венац - Дорћол/Палилула.
Utoliko lakse da se ukine saobracaj, kada se smanji potreba da se putuje automobilom tim relacijama smanjice se i promet, ako uspe prica o metrou naravno. Sto manje ljudi bude radilo u centru a deluje kao da ce sve poslovne zgrade osim drzavnih da budu u drugim delovima grada, bice i manje automobila.
 
Ако би се на том правцу направио јак коридор јавног превоза (трамваји Калемегдан-Бањица, Калемегдан-Блок 45, Калемегдан-Раковица и Калемегдан-Баново брдо, тролејбуси Бањица-Дунавска, Коњарник-Дунавска (и 31 и 19), Звездара-Дунавска, Медаковић-Дунавска, Учитељско насеље-Дунавска и Крушевачка-Дунавска), верујем да би смо могли да уведемо зону ограниченог саобраћаја, где би приступ имали само јавни превоз, хитне службе, комуналне службе, достава и станари, пошто илак у Краља Милана и на једном делу Теразија има и станара. Спорна тачка остаје Призренска која иде ка Теразијама.
 
Utoliko lakse da se ukine saobracaj, kada se smanji potreba da se putuje automobilom tim relacijama smanjice se i promet, ako uspe prica o metrou naravno. Sto manje ljudi bude radilo u centru a deluje kao da ce sve poslovne zgrade osim drzavnih da budu u drugim delovima grada, bice i manje automobila.​
To o čemu ti pišeš ako doživimo 2135 da slavimo. Nama je najveći broj tranzita u centaru prolazni, odnosno ljudi sa NBG idu u istočni deo grada i III Beograd i obrnuto. Za ljude koji se bave urbanizmom, odnosno to im je sfera interesovanja, neshvatljivo mi je da imamo veliki broj ljudi koji ne može da skapira pomenuto.​
 
Eto ja se nadam jos uvek, bilo bi lepo, iako nisam ni sam siguran da li je realno. Ali sam siguran da metro nece da bude uradjen po planu, vec su pomerili prugu za Nis za 2029. a bilo je govora da ce da bude gotova do 2027. Znaci realisticno 2030. ili kasnije, a metro je daleko skuplji....
 
To je realno jedino pravo resenje, samo treba imati hrabrosti da se izvede.

Baj baj Reunion, baj baj, nikad nisi ni trebao biti tu.
 
Gde da rušiš Reunione, lepa zgrada, jeste da bi bilo bolje da je nema i da je Trg veći, ali nema od toga ništa.
 
Сад је касно за такве интервенције... А могли су телефонску централу из Палмотићеве да направе на том месту.
 
Vrh