Šta je novo?

Реконструкција Трга Републике

Realno nije ali se time daje prednost javnom prevozu.

E sad linija 41
СТАЈАЛИШТА: ЛОНДОН, ГЛАВНА ПОШТА, МАКЕДОНСКА, ТРГ РЕПУБЛИКЕ, СТУДЕНТСКИ ТРГ

linija 28A
СТАЈАЛИШТА: 27 МАРТА, МАКЕДОНСКА, ТРГ РЕПУБЛИКЕ, СТУДЕНТСКИ ТРГ

Da li mora da staje na svakih 100 metara pa i na preopterecenom trgu?

edit: ovo je sa sajta GSP na nekim mapama je nesto drugo :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656114#p656114:3kbs6gb8 je napisao(la):
CASTELBIANCO » Пон Сеп 02, 2019 11:01 am[/url]":3kbs6gb8]
By Zoran Mesarović (слику сам скратио и појачао контраст)


У делу улице према Француској све траке су уске (јер је и улица ту ужа), а у Коларчевој су, претпостављам, нормалне ширине. У кривини између (зелене стрелице) се сужавају, на прилично необичан (нестандардан?) начин, са ширине у Коларчевој на ширину после кривине. Нисам сигуран да ли су због угла снимања линије у том делу слике извитоперене, али, изгледају баш чудно.
Зато није чудо да тролејбуси, још у кривини, изгуравају возила која иду поред њих.

На плави знак код НП сам одмах указао, сад видим да су два знака која су, очигледно, међусобно заменили при постављању.

С коцком су направили исту грешку као с калдрмом на Косанчићевом венцу - прегруба је. Као да они који одлучују о томе не познају материјале који се бирају и уграђују.
 
Ako nadležni čitaju (a znamo da čitaju) Beobuild,onda da vam kažem.Pod hitno asfaltirajte kolovoz na trgu,ovako ne ide.

Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
Neće biti ništa od toga, sad traje manija vraćanja kocke. Pre toga je nepotrebno sklanjana kocka i stavljan asfalt...
I tako u krug.
 
Jedno je da se postavi kocka koja će usporiti vozila, fakat kocka deluje na taj način da mora sporije da se vozi, ali ova kocka je toliko hrapava da čak pri brzini od 20 na sat istrese ceo auto, stradaju svi organi od trapa do amortizera to jednostavno nije zdravo za vozila.
 
Како само грозно изгледају ти сунцобрани! Нису чак ни у линији.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656312#p656312:3mmp3qlp je napisao(la):
Tikvica » Pon Sep 02, 2019 6:15 pm[/url]":3mmp3qlp]Ako nadležni čitaju (a znamo da čitaju) Beobuild,onda da vam kažem.Pod hitno asfaltirajte kolovoz na trgu,ovako ne ide.

Послато са SM-J530F помоћу Тапатока

Neka samo urade ono sto su javno pred kamerama obecali. Izravnaju kocku.
 
Naprednjaci agresivno krenuli u reklamiranje Trga preko botovskih stranica na FBu, izmedju ostalog Arhitektura BG
 
Ovo nije botovski profil, a što se tice Arhitekturebgd on je pod njihovom kontrolom .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656321#p656321:3gp0eyst je napisao(la):
spatiotecte » Pon Sep 02, 2019 6:37 pm[/url]":3gp0eyst]Jedno je da se postavi kocka koja će usporiti vozila, fakat kocka deluje na taj način da mora sporije da se vozi, ali ova kocka je toliko hrapava da čak pri brzini od 20 na sat istrese ceo auto, stradaju svi organi od trapa do amortizera to jednostavno nije zdravo za vozila.

A nije to da usporis, to je da razmislis 3 puta pre nego sto krenes autom tuda... Znas kako, grad mnogo ulaze u sredjivanja fasada u centru, pa se gleda da se smanji saobracaj, ne bi valjalo da brzo sve brzo zacadjavi :laugh: (nisam ozbiljan naravno)
 
koji i*** treba da budes da ides kolima kroz najuzi centar, pored centralnog tga, i da se zalis onda na guzvu??
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656326#p656326:cdrifsct je napisao(la):
astrodule » 02 Sep 2019 17:44[/url]":cdrifsct]Evo i sa slika sa https://www.instagram.com/beogradskiprojekti/ se vidi idiotluk prilikom sužavanja traka u krivini i koliko je nemoguće da vozila gradskog prevoa ne izguravaju ostale iz susedne trake.

Neko bi rekao da se greške dešavaju, i da je to normalno, ali za*ebite me sa tim - ovo je glupost i ovo nema opravdanja.

Pogledajte prilog 1
file.php

file.php

То би лако било решиво да су одрадили како сам ја рекао и сецнули од ђинђариног платоа ал не смеју на врховну светињу изгледа
 
Kad pročitam ovo što pišete za vožnju po kaldrmi, stičem utisak da ste vozili 50km po najgorem seoskom makadamu, a ne 50m po kaldrmi.
Ne znam da li je do dinarskih gena, ili imam dobre amortizere, ali moj doživljaj vožnje po ovoj kaldrmi ne razlikuje se od vožnje po kaldrmi u Kralja Petra.
Da se pitam kaldrma bi išla do Uzun Mirkove, da se konačno zaustavi bahata vožnja taksista.
 
Kaldrma u Kralja Petra i kaldrma na Trgu Republike su nebo i zemlja.

A ovo smirivanje bahatih taksista uvođenjem kaldrme širom grada je rešenje u rangu onoga kad su u Kralja Milana ukinuli zelene talase da bi kobajagi sprečili motoriste da se zaleću...

Inače sad majstor vozio BKM trolejbus preko Trga. Ako je Grad očekivao da će JGP vozači da se prilagođavaju kaldrmi, grdno se prevario. Dao mu ga lik po gasu, i već sa 20-25 km/h cela trola je toliko landarala da su ljudi sa Trga gledali u neverici koliko se čuje. Pre ili kasnije, Beograd će morati da odabere između funkcionalnih vozila JGPa i kaldrme na Trgu. Između funkcionalnosti i romant'ke.
 
Jbg ako ćemo gledati funkcionalnost onda bi bilo najbolje da su opičili put po sred trga, da majstor iz dvadeset šestice ne baca putnike kad u punom gasu hvata krivinu.
 
Ima i za to medicina. Kamere sa radarom pa kada majstor na kraju meseca ostane bez pola plate mozda ce ipak da malo obuzda pedalu.
 
Ne, ne mora put posred Trga, ali ne mora ni bangava kaldrma sa profilom Mesečeve površine da se imitiraju Ljubljana i/ili prizori sa ulepšanih razglednica iz doba konjskih zaprega...

Šta bi im falilo da je na celom kolovozu ova upeglanija kocka kao što je na pešačkim prelazima? (na slici se vide obe varijante)

file.php
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656397#p656397:1mxachk7 je napisao(la):
Corradi » 02 Sep 2019 10:59 pm[/url]":1mxachk7]Kad pročitam ovo što pišete za vožnju po kaldrmi, stičem utisak da ste vozili 50km po najgorem seoskom makadamu, a ne 50m po kaldrmi.
Ne znam da li je do dinarskih gena, ili imam dobre amortizere, ali moj doživljaj vožnje po ovoj kaldrmi ne razlikuje se od vožnje po kaldrmi u Kralja Petra.
Da se pitam kaldrma bi išla do Uzun Mirkove, da se konačno zaustavi bahata vožnja taksista.

Uh... Nemoj da pricas neistine. Kaldrma u Kralja Petra je milion puta podnosljivija od ove oko Trga Republike. U istom danu sam se vozio kroz obe ulice i razlika je ogromna. Ovo oko trga... Nemam reci zaista. Okej je kada bi to bilo sve iskljucivo pesacka zona, bez ikakvih vozila. Ali posto nije, onda samim tim nije nimalo okej ni za vozila. Pogotovo sto tu prolazi ogroman broj vozila gradskog prevoza, cije ce unistavanje na kraju Grad da placa, odnosno gradjani. Dakle, zaista nije okej i reakcija je sasvim opravdana.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656399#p656399:clgbv7qk je napisao(la):
Bender Rodriguez » Pon Sep 02, 2019 11:01 pm[/url]":clgbv7qk]Beograd će morati da odabere između funkcionalnih vozila JGPa i kaldrme na Trgu. Između funkcionalnosti i romant'ke.

Ja se bojim da ce Beograd da izabere Trg bez JGPa...
 
Ili to, ili će da bude priča kao sa Slavijom: Predloži se logično, funkcionalno i razumno rešenje. Onda se preko noći pojavi grupica bukadžija koji se protive tome i kobajagi predstavljaju javnost. Gradska vlast, koja zapravo i stoji iza njih, to onda javno usvoji i izabere gluplje, skuplje i besmislenije ''rešenje'' a u očima naroda ispadnu bog zna kako dobri i odgovorni. Par meseci kasnije, kad se ''rešenje'' realizuje, narod shvati da su ga ponovo izjahali. Pa se kuka po novinama ''skloniše mi prelaz!'' To sećanje traje jedno godinu dana a onda izbledi i ceo proces opet može da se sprovede ispočetka.
marrecar":295aqhjj je napisao(la):
Kaldrma u Kralja Petra je milion puta podnosljivija od ove oko Trga Republike.
Imam ja fotografiju baš tih kocki od pre par meseci koju sam načinio upravo za jednog člana foruma kad smo se nešto raspravljali. Elem, ta kocka u Kralja Petra je staklo naspram ovoga na Trgu. A i što Zuma lepo objasni ranije, u Kralja Petra su kocke od mekšeg kamena, dok su ove na Trgu od granita. Sa namerno ostavljenim prevelikim izbočinama i oštrim ivicama.
 
Vrh