Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Evo slikao sam izmene koje kreću od sutra.Novina je skretanje ka Slaviji sa trga Nikole Pašića.Takođe Braće Jugovića ispred doma vojske(ovo će izazvati dotatni haos) i Uzun Mirkova postaju dvosmerne.
Naleteh i na neke proteste u Kolarčevoj (ili je to samo proba zatvaranja).
Vratio bih ovu ogradu oko zelenila koje je okruživalo postament, a u tu ogradu bih ukomponovao kamene klupe za sedenje - to bi bio neki kompromis da se spomenik čuva, ali i da ostane i sastajalište gde može i da se sedne:Pogledajte prilog 1
Шта је један камион за жандармерију да склоне, знали су оклопним возилима и воденим топовима растерају 50ак трактора када су пољопривредници блокирали мостове.
Pa i sklonjeno je, ja sam danas prošao tuda u 16h i nije ga bilo. Ne bih ni znao za to da nisam ovde pročitao.
Politički egzibicionizam, šarlatani na vlasti i šarlatani koji bi da je se dokopaju...
Čemu privremene oznake kad će radovi da traju dugo. Zar nije bolje da su lepo obrisali i naneli nove strelice na kolovoz?
Cela stvar je urađena krajnje ofrlje i aljkavo. Ne znam ko je mogao da odobri ovako aljkavu stvar za toliko bitne saobraćajnice koje će 6 meseci služiti kao dvosmerne. Ajde ovo u Uzun Mirkovoj, ali ono na Trgu ispred Doma Vojske je kriminalno aljkavo urađeno.
Inače gospoda ''ugostitelji'' u Uzun Mirkovoj, koji su pootimali parking mesta da bi posadili svoje ambare neće biti srećni zbog ovoga. Jer više neće moći da ostavljaju Bembare (množina) na kolovozu. A i onima pored u Kralja Petra neće biti svejedno zbog povećanog saobraćaja jer im remeti ''parking'' za goste. Al dobro, ne bi bio prvi put da blokiraju saobraćaj pred očima nadležnih organa a da im niko ni reč ne kaže... Al bitno da murija proverava porodične Astre i Megane koje izlaze iz Rajićeve da li im je šajbna netaknuta i sve ratkapne učvršćene... :roll:
Kamere ne rade jer su isključene, pošto stubovi na kojima se nalaze idu u istoriju. Nadam se da će ih prebaciti na neko drugo mesto da možemo da pratimo nastavak radova.
Obod najstrožeg centra pokriven je svim linijama metroa osim U6, tramvajima i autobusima, međutim unutrašnjost starog gradskog jezgra opsluženo je metro linijama U1 i U3, autobuskom 1A (M.A.N NL273 Gräf & Stift CNG) kao i električnim minibus linijama 2A i 3A (Rampini Alè).
Hub&spoke sistem funkcioniše tako što se iz udaljenih delova grada dovezete metroom direktno ili presedanjem do samog centra, izađete na površinu i presednete na "last mile" autobus ili minibus fidere do najbližeg stajališta kranjem odredištu.
Na stanici Herrengasse sa metro linije U3 možete presesti na 1A i 2A, dok na stanici Stephansplatz možete presesti sa jedne na drugu metro liniju (U1 i U3), te sa bilo koje na sve tri nadzemne fider linije - 1A, 2A i 3A.
Dizel autobusa u centralnoj zoni nema. Slike u spojleru:
Metro Stephansplatz:
Autobusi i minibusi:
Beč praktikuje veoma efikasan sistem na ravoj površini, međutim jedan brdovit Beograd koji je poznat po višedecenijskom sakaćenju mreže javnog prevoza u strogom centru grada pokušava svim silama da se reši i onih preostalih patrljaka.
Lepo sad da kupe električne minibuse za pogon Dorćol pa nek "prokrve" centar. Beograđani koji su odavno pod zemljom imali su pre jednog veka bolje rešenu pokrivenost zone starog centra grada nego mi danas. Kako ih samo nije sramota? Te štetočine proterati iz skupštine grada što pre dok ne za**ru još nešto.
Za ovako nabacane lanterne bi radnicima bg puta oduzimo po 20% od plate
Umjesto da su fino razvrstani pa spakovani zakad rezervu kad neka bu**** razlupa negdje semafor
Stubovi da se ispeskiraju ofarbaju itd ...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.