Potpuno se slažem. Ajde da barem postoji uvek mogućnost izbora, pa ko voli 16:9, uzme to a ko voli 20:9 uzme njega. Ali uvek to ide tako što se jedno izbaci iz upotrebe, da bi se nametnulo drugo. Ne želim da nosim poslužavnik od telefona ako ne moram i ako meni i drugima 16:9 ispunjava potrebe.
I to nije tako samo u svetu telefona nego u svim sferama. U nameštaju i enterijeru nekad bili "in" podgradni lavaboi, sad su "in" nadgradni, sutra će biti neki što na sajlama vise sa plafona... Nekad su "visoke" tastature bile moda, onda su to postale plitke, onda opet visoke, ne znam koje su sad, fala bogu pa imam svoje najobičnije od 10 evra koje čuvam i koristim na više mesta pa se ni ne osvrćem na druge. Jedne decenije kockasta kola, druge sve zaobljeno, treće opet sve kockasto i špicasto. Jedne decenije šljašteća moda, sledeće sve crnilo, onda opet sve šareno i tako u krug.
I stalno tako neko presipanje iz šupljeg u prazno i ponovno izmišljanje već izmišljenog. Mora ' se mlate pare, a neki od načina da se to uradi jesu rebrandiranje i izmišljanje lažne potrebe i potražnje, te nametanje iste masama. U Wolf of Wall street je sve lepo objašnjeno, "Sell me this pen / supply and demand mf..."
Samo čekam kad će da se nađe neka mudrica koja će i točak da dovati da menja i unapređuje (mislim na oblik) jer mu šatro smeta što je 6.000 godina istog kružnog oblika, pa bi on da stavi trapez...