Šta je novo?

"Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392789#p392789:2oa2onu7 je napisao(la):
TranspoWarrior » 18 Jun 2016 07:35 pm[/url]":2oa2onu7]Kao što je već poznato, rade se i dva terminusa, kod Ušća i u bloku 20. Do Ušća će saobraćati linija 27E, a do bloka 20 linije 97, E9 i nova linija sa elektrobusom. Što se tiče Ušća, tu će biti postavljen samo stajališni stub kod skejt parka, a terminus u bloku 20 će izgledati ovako. Autobusi će dolaziti sa Brankovog mosta, pa levo u Milentija Popovića, pa levo pored Hajata do Vladimira Popovića gde će posle levog skretanja ući na terminus sa južne strane. Povratak je istom rutom nazad.

У чему је тајна, да нису искористили постојећу ширину за промену правца кретања возила, а аутобусима наметнули нагла скретања? Та оштра скретања су истовремено и небезбедна, а постоји опасност силовања и лома споја на "хармоници" зглобног аутобуса.
 
Tajna je da je autobus sa minimalnim prečnikom skretanja od 25m naguran u parking širine 30m. Nisam siguran ni kako će regulisati izlazak busa kad se izgradi kružna raskrsnica koja je planirana odmah pored okretnice. Ne radim u gspu pa ne znam za harmonike, ali mi se čini da su ovde isuviše male brzine da bi ova motanja bila opasna. Ako se kvalitetno izvede, moglo bi dobro da izgleda.

Problem koji ja ovde vidim je što ceo plan izmeštanja okretnice iz centra deluje stihijski. Prvobitna dužina ovog terminusa je skraćena za 50m jer je tek naknadno ustanovljeno da je desni deo rezervisan urbanističkim planom BNV za kružnu raskrsnicu. Ušće je premeštano par puta da bi na kraju bilo odlučeno da izabrana lokacija bude ,,privremena", a naknadno će se tražiti drugo rešenje.
 
Хармоника
Borsini_Bayan_P_2V.jpg

Зглобни аутобус
Икарбус ИК218 / Ikarbus IK218 by Somi303, on Flickr
Хармоника аутобус не постоји.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=393012#p393012:1vvii9v5 je napisao(la):
Karlo del Ponte » June 20th, 2016, 12:50 pm[/url]":1vvii9v5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392789#p392789:1vvii9v5 je napisao(la):
TranspoWarrior » 18 Jun 2016 07:35 pm[/url]":1vvii9v5]Kao što je već poznato, rade se i dva terminusa, kod Ušća i u bloku 20. Do Ušća će saobraćati linija 27E, a do bloka 20 linije 97, E9 i nova linija sa elektrobusom. Što se tiče Ušća, tu će biti postavljen samo stajališni stub kod skejt parka, a terminus u bloku 20 će izgledati ovako. Autobusi će dolaziti sa Brankovog mosta, pa levo u Milentija Popovića, pa levo pored Hajata do Vladimira Popovića gde će posle levog skretanja ući na terminus sa južne strane. Povratak je istom rutom nazad.

У чему је тајна, да нису искористили постојећу ширину за промену правца кретања возила, а аутобусима наметнули нагла скретања? Та оштра скретања су истовремено и небезбедна, а постоји опасност силовања и лома споја на "хармоници" зглобног аутобуса.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=393079#p393079:1vvii9v5 je napisao(la):
TranspoWarrior » June 20th, 2016, 6:44 pm[/url]":1vvii9v5]Tajna je da je autobus sa minimalnim prečnikom skretanja od 25m naguran u parking širine 30m. Nisam siguran ni kako će regulisati izlazak busa kad se izgradi kružna raskrsnica koja je planirana odmah pored okretnice.

Evo slike pobedničkog rešenja za blok 18. Obratite pažnju na kružni tok. Koliko sam mogao da zaključim , od kružnog toka će se praviti nova ulica , tj. produžetak Vladimira Popovića koji će se spajati sa Bulevarom Nikole Tesle , te će se napraviti nova raskrsnica na tromeđi Vladimira Popovića , Bulevara Nikole Tesle i Bulevara Mihajla Pupina. Takođe mi nije jasno šta će biti sa ulicom Sajmište , kojom trenutno saobraćaju 60 , 78 i 83 , obzirom da je ne vidim na predlogu. Takođe , pravljenje okretnice na ovom mestu mi deluje glupo , jer ako su već hteli da nešto rade , onda je mnogo bolje da su to uradili sa nekom većom okretnicom kod Ušća.

303c32b8adf031d9ea3d80e0d00651a3_4585237703.jpg


izvor: beograd.rs
 
АР градња је већ запосела парцелу. Данас сам видео све је ограђено наранџастом мрежом и ту је она њихова жута ФАП цистерна.
 
Слике 02. јули 2016.

За почетак само слике, објашњења и подаци следећи пут кад одем да сликам. Хтедох и данас да направим фоторепортажу, али сам морао на позив телефоном, да се што пре вратим кући.

Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8

Из другог ћошка
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2

Извођач радова има мали проблем са ова два аутомобила, са Југићем и Деаво Калосом, која су још остала на овом бившем делу паркингу где се ради окретница у Милентија Поповића. Наравно ометају даље радове, звали су Паркинг Сервис, али су им одговорили да их они не могу однети јер су паркирани правилно. Такође су извоћачу рекли да их они и могу уклонити, по њиховом налоги, али да онда одношење извођач тј. АР Градња мора да плате ! Југић има БГ, а Деаво ПО таблице. Зваће полицију да виде ко су власници и да их уклоне.
Pogledajte prilog 1
 
Smešno objašnjenje za ova dva vozila.

Pa kako onda pauk sme da premedti vozila sa trase Maratona iako su propisno parkirana.

ps: može li samo kratko da se napiše, dali se zna koje linije će ovde "okretati".
 
Ima više verzija. Spominjale su se 96 , 601 , E9 , nova elektrobus linija (pretpostavljam da je to druga linija , tj. da neće skraćivati ovu koju uskoro uvode) , možda 27E ...
 
Vazno je da se nesto desava po pitanju rasterecenja saobracaja,odnosno da se autobusi sa okretnica u centru prebace na N.Beograd.Ne znamo samo koliko je rok za zavrsetak radova,pretpostavljam da ovi radovi mogu da budu gotovi do avgusta.Ocekuje se tu i elektro linija,nadam se da ce taj punjac biti tu bolje uradjen nego kod Vukovog Spomenika.U svakom slucaju,pohvala za pocetak ovih radova.
 
601 ni pod tacku razno u Blok 42. Blok 42 ce biti korak unazad za celu Opstinu Surcin, i okolna mesta koja gravitiraju prema centar grada!
 
Za 601 se spominje i blok 20 , tj. ova nova okretnica što se gradi.
 
Ne znam koliki je kapacitet ove okretnice,koliko linija je realno da bude na ovoj okretnici....sta se moze ocekivati.
 
Лакше и практичније би било да су у Владимира Поповића на страни код блока 18 урадили дужу "нишу" као терминус попут окретнице у Браће Јерковића него што ово буџе на рачун паркинга и безвезе муче возаче аутобуса и саме аутобусе, као и околни саобраћај.

А да се само окретање обави на саобраћајницама које спајају паркинге и смерове у Владимира Поповића.
 
100 puta vam covek govori... 601 je najbrza veza Opstine Surcin i okolnih mesta sa jedne strane, a sa druge strane centrom grada... Kakav blok 18 i blok 20? To ako urade, ima da samo upropaste ostalo odatle!
 
Вероватно је идеја паметњаковића из ДЈП да ће људи преседати на трамваје и аутобусе који стају код Ушћа, што ће само додатно оптеретити те линије.
 
Nije to problem, nego ce se produziti putovanje od Sava Centra do GZS, koje umesto da bude 5 minuta, bice 15 do 20... Ne vidim tu neku "logicnu racunicu" ali ajde.
 
Значи напредују радови, лепо, лепо.
Укњижен плусићћћ

Онај црвени Деаво Калос који је остао на паркингу, а сад градилишта, је одвежен, дошла власница из Пожаревца по кола, а бели Југић ће бити одвучен на први слободан паркинг у близини, а власник је из Борче.
 
kakav je to odnos tih vlasnika prema sopstevnoj imovini. ta vozila imaju kakvu takvu vrednost i nije mi jasno da ih tek tako napuste.
 
zna li neko da li je ovo po nekom planu od pre par godina ili neki najnoviji plan? ja mislim da je totano pogresna lokacija,nikako mi nije za tu svrhu,jer ulice svuda okolo nisu projektovane za autobuse. Na pr kada bude izlazio u saobracaj on ce morati da sece sve tri trake da bi usao u milentija popovica tj malu ulicu do milentija p.,kod hajata,zatim kad bude ulazio u tu istu ulicu iz milentija pop. isto mozemo ocekivati vece guzve i sl...ne znam...videcemo ali mislim da je velika greska...ne znam iz kog razloga je ovo radjeno...zna li i to neko?
 
Više puta ponavljano da je ovo zbog ukidanja okretnica Trg republike i Studentski trg
 
Bio sam danas u 16 kada cuh razgovor 2 vozaca da je u planu na toj okrentnici kod hajata da se okrecu busevi sa zeleznicke stanice ako se nevaram to su 46 511 601 i devedeset i neki mada opet ne treba sve to uzimati u obzir mozda su to samo njihove zelje :D
 
601 nije samo njihova želja , jer je i iz DJP stizala takva vest. Što se tiče 46 , u planu je da se ona od Mostara produži do nove glavne autobuske stanice u bloku 42 , gde bi se izgradila nova okretnica , a gde je u planu i izmeštanje linije 51.
 
Sve vise mi se cini da ce toliko linija biti nabudzeno na novu okretnicu Blok 20 da ce okolne ulice biti prebukirane vozilima. Jedino ne znam koliko, optimalno, moze tu i da okrene, zbog velicine prostora. Jos okolnim firmama uzeli parking i grade nesto sto tu nije ni predvidjeno, mislim za autobuski saobracaj.

Posto okretnica Blok 42 nece biti izgradjena bar do kraja 2017 god. (preseljenje Lastine stanice), verujem da ce sve linije sa zel. stan. biti prebacene na pomenutu novu okretnicu. To i nije lose, jer se 601 dosta puni kod SC, sto je bolja opcija od Bloka 42. Za 51, nije, jer mora mnogo da se vuce do Bloka 20, ako bude isla preko Mosta na Adi. Za 92 ne znam sta je u planu, jer se 91 ukida. Pricalo se za okretnicu Mostar, ali i od nje nece biti ista do 2018 god. Oko linije 46 ne znam sta je bolje, ako spoje 27 i 67, onda treba da ide samo do Bloka 20.

Ako se smanjuje broj linija u Pohorskoj i na Keju, za 16 ne znam sta je najbolje, 81 ide u blokove, 607+612+613 mozda u Blok 20, 711 bih sigurno produzio autoputem u Blok 20. Sa Keja, 88 jedino nazad u Backu, 82 nisam siguran oko opcije za Borcu, 611+703+705 ne znam da li ici sa Uscem. Ali, planirana je okretnica A. Dubceka, ispred prodavnice Metro obuce ima deo koji je bas i planiran za to i ne mora da se preuredjuje.

Na kraju, Beograd na vodi mora da se izgradi, te ukidanje okretnice zel. stan. je sasvim sigurno.

Oko okretnice Usce, 27e ostaje kao izvesna linija (bez prenumerisanja i ukidanja slovnih oznaka), onda jedino da se vidi sta ide sa Trga u Dunavsku i sa Venca na Usce.
 
Vrh