Sve vise mi se cini da ce toliko linija biti nabudzeno na novu okretnicu Blok 20 da ce okolne ulice biti prebukirane vozilima. Jedino ne znam koliko, optimalno, moze tu i da okrene, zbog velicine prostora. Jos okolnim firmama uzeli parking i grade nesto sto tu nije ni predvidjeno, mislim za autobuski saobracaj.
Posto okretnica Blok 42 nece biti izgradjena bar do kraja 2017 god. (preseljenje Lastine stanice), verujem da ce sve linije sa zel. stan. biti prebacene na pomenutu novu okretnicu. To i nije lose, jer se 601 dosta puni kod SC, sto je bolja opcija od Bloka 42. Za 51, nije, jer mora mnogo da se vuce do Bloka 20, ako bude isla preko Mosta na Adi. Za 92 ne znam sta je u planu, jer se 91 ukida. Pricalo se za okretnicu Mostar, ali i od nje nece biti ista do 2018 god. Oko linije 46 ne znam sta je bolje, ako spoje 27 i 67, onda treba da ide samo do Bloka 20.
Ako se smanjuje broj linija u Pohorskoj i na Keju, za 16 ne znam sta je najbolje, 81 ide u blokove, 607+612+613 mozda u Blok 20, 711 bih sigurno produzio autoputem u Blok 20. Sa Keja, 88 jedino nazad u Backu, 82 nisam siguran oko opcije za Borcu, 611+703+705 ne znam da li ici sa Uscem. Ali, planirana je okretnica A. Dubceka, ispred prodavnice Metro obuce ima deo koji je bas i planiran za to i ne mora da se preuredjuje.
Na kraju, Beograd na vodi mora da se izgradi, te ukidanje okretnice zel. stan. je sasvim sigurno.
Oko okretnice Usce, 27e ostaje kao izvesna linija (bez prenumerisanja i ukidanja slovnih oznaka), onda jedino da se vidi sta ide sa Trga u Dunavsku i sa Venca na Usce.