Šta je novo?

"Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396539#p396539:3rb6isol je napisao(la):
Joca28 » July 9th, 2016, 12:47 am[/url]":3rb6isol]Za 92 ne znam sta je u planu, jer se 91 ukida.
Obrnuto. 92 se spaja sa 552 i 553 , koja bi išla trasom linije 92 do Karaule , pa dalje produžavala pravo do okretnice 552 , a odatle trasom linije 553 do okretnice u Ruckoj.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396539#p396539:3rb6isol je napisao(la):
Joca28 » July 9th, 2016, 12:47 am[/url]":3rb6isol]Ako se smanjuje broj linija u Pohorskoj i na Keju, za 16 ne znam sta je najbolje, 81 ide u blokove
Postoji priča da će se linija 16 produžiti od opštine NBG trasom linije 65 do Novog Bežanijskog groblja , a da će linija 65 ili da se vrati na staru okretnicu u bloku 37 ili da se preusmeri negde drugde.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396539#p396539:3rb6isol je napisao(la):
Joca28 » July 9th, 2016, 12:47 am[/url]":3rb6isol]Sa Keja, 88 jedino nazad u Backu, 82 nisam siguran oko opcije za Borcu
Što se tiče 82 , nikako ne treba produžavati preko Pupinovog mosta. Još jedna predugačka i preglomazna linija koja ne bi donela boljitak. Ona treba da ostane da saobraća na NBG. Eventualno je produžiti do okretnice u Bačkoj ili okretnice Gornji grad , ako uzmemo u obzir da se ukida okretnica u Pohorskoj. Linjija 85 se odlično pokazala na sadašnjoj trasi , i ne treba je dirati , već samo pojačati.
Za 88 se slažem.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396539#p396539:3rb6isol je napisao(la):
Joca28 » July 9th, 2016, 12:47 am[/url]":3rb6isol]607+612+613 mozda u Blok 20
Davao sam predlog da se linija 612 preusmeri da saobraća od okretnica Novo Bežanijsko groblje trasom 72 do Ledina. To inače nije originalno moja ideja.
Takođe sam predlagao da se 904 i 607 spoje u jednu liniju koja bi radila u ekspres režimu i saobraćala do okretnice u Pohorskoj. Ukoliko bi se Pohorska ukinula, linija bi mogla da saobraća do Ušća.
Za liniju 613 sam predlagao da okd petlje Bežanijska kosa ide pored KBC Bežanijska kosa , pa Tošinim bunarom , Pariske komune , Goce Delčeva i Bulevarom Mihajla Pupina do opštine NBG , pa odatle Omladinskih brigada i bulevarom Zorana Đinđića do carine , pa dalje trasom linije 65 do Rode na Bežanijskoj kosi , pa Partizanske avijacije , Ljubinke Bobić i Norveškom do okretnice Novo Bežanijsko groblje. Linija bi radila celodnevno i u ekspres režimu.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396539#p396539:3rb6isol je napisao(la):
Joca28 » July 9th, 2016, 12:47 am[/url]":3rb6isol]711 bih sigurno produzio autoputem u Blok 20. 611+703+705 ne znam da li ici sa Uscem. Ali, planirana je okretnica A. Dubceka, ispred prodavnice Metro obuce ima deo koji je bas i planiran za to i ne mora da se preuredjuje.
Linije 611 i 711 bolje da se okreću kod okretnice u Aleksandra Dubčeka , gde bi mogla i linija 705. Okretnicu proširiti , a okolne objekte porušiti , obzirom da nisu nešto i bitni. Ne mogu da se setim šta još ima osim kladionice. Liniju 703 skratiti do okretnice Gornji grad.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396539#p396539:3rb6isol je napisao(la):
Joca28 » July 9th, 2016, 12:47 am[/url]":3rb6isol]Oko okretnice Usce, 27e ostaje kao izvesna linija (bez prenumerisanja i ukidanja slovnih oznaka), onda jedino da se vidi sta ide sa Trga u Dunavsku i sa Venca na Usce.
Tu će sigurno da stave i linije sa poteza 700 koje se okreću na Zelenom vencu , što je po meni glupo rešenje.
 
Mozda bi bilo najbolje da se na Usce sa Venca preusmere 52, 53, 56, 56L iz G. Principa u Brankovu pa preko mosta do Usca. Tako se linije iz Zemuna ili NBG-a ne moraju skracivati i gubiti vezu sa centrom. Doduse jos cetiri linije preko mosta zvuci haoticno
 
Time se ne dobija ništa značajno , jer opet ne bi mogla da se rastereti suprotna strana , obzirom da je pre koju godinu ukinuto levo skretanje iz Jug Bogdanove u Kraljice Natalije , te je 67 prebačen da se okreće na istoj strani sa ostalim linijama koje idu preko Brankovog mosta.
 
Ево га цртеж ситуационог плана саобраћајне сигнализације за окретницу у блоку 20. Следеће недеље ћу добити цртеж окретнице на Ушћу.

 
Koлико видим на основу жутих стрелица, аутобуси долазе из правца Газеле, а скрећу у они улицу између Хајата и Делте.
 
Да, за сад ће аутобуси улазити у окретницу из десне траке Владимира Поповића, на цртежу жута стрелица одмах после пешачког прелаза, а излазиће у леву траку улице и код семафора ће скретати десно у ту интерну саобраћајницу која иде према Милентија Поповића.
 
Tom internom saobraćajnicom (ulicom) je planirano i da dođu i da se vrate (ovo se odnosi na sve linije sa Trga i Zelenog venca , koje se budu okretale tu). Jedino se ne zna još kuda bi dolazio 601 , ako bi se izmestio da se tu okreće.
 
Kako ce ih Surcinci urnisati za ovo sto im urade od 601, ako vala i treba! Umesto da se ljudima skrati putovanje, oni im produzavaju. Svaka cast moronima. Da li ce makar ovo gde okrece 601, biti blizu stanica 7, 9, 11, 13, 78 i 83? Ili ce morati kroz ciganske mahale da se ide do Sajmista? Generalno, ovaj ko pravi i radi ove gluposti se nije vozio prevozom 20 godina unazad!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396685#p396685:11gkeuo2 je napisao(la):
solecar » Ned Jul 10, 2016 12:42 pm[/url]":11gkeuo2]Time se ne dobija ništa značajno , jer opet ne bi mogla da se rastereti suprotna strana , obzirom da je pre koju godinu ukinuto levo skretanje iz Jug Bogdanove u Kraljice Natalije , te je 67 prebačen da se okreće na istoj strani sa ostalim linijama koje idu preko Brankovog mosta.
Nisam mislio na prebacivanje na drugu stranu, vec na jednosmernu ulicu sa ostrvom negde na sredini za izlazak/ulazak putnika sa linija koje bi stajale sa leve strane ulice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396760#p396760:1po5k1kj je napisao(la):
Gaspar18 » 11 Јул 2016, 11:48[/url]":1po5k1kj]7, 9, 11, 13, 78 i 83? Ili ce morati kroz ciganske mahale da se ide do Sajmista?

трамвајска станица је одмах ту, у наставку терминуса
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396776#p396776:1zdhj3j8 je napisao(la):
solecar » Pon Jul 11, 2016 1:00 pm[/url]":1zdhj3j8]O čemu ti pričaš? Ništa te ne razumem.
Valjda ce improvizovana slika pomoci :)
imCLt47.png

Ovo sto sam obelezio linije je cisto primera radi, da su sa jedne strane linije ka Zemunu, a sa druge ka NBG-u.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396742#p396742:i4cpd645 je napisao(la):
solecar » Pon Jul 11, 2016 1:31 am[/url]":i4cpd645]Tom internom saobraćajnicom (ulicom) je planirano i da dođu i da se vrate (ovo se odnosi na sve linije sa Trga i Zelenog venca , koje se budu okretale tu). Jedino se ne zna još kuda bi dolazio 601 , ako bi se izmestio da se tu okreće.


Mozda ce se iskljuciti kod Sava Centra u ulici Vladimira Popovica pa tom ulicom pravo do okretnice :?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396844#p396844:2fw0hoqs je napisao(la):
kruuki » Pon Jul 11, 2016 5:57 pm[/url]":2fw0hoqs]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396742#p396742:2fw0hoqs je napisao(la):
solecar » Pon Jul 11, 2016 1:31 am[/url]":2fw0hoqs]Tom internom saobraćajnicom (ulicom) je planirano i da dođu i da se vrate (ovo se odnosi na sve linije sa Trga i Zelenog venca , koje se budu okretale tu). Jedino se ne zna još kuda bi dolazio 601 , ako bi se izmestio da se tu okreće.


Mozda ce se iskljuciti kod Sava Centra u ulici Vladimira Popovica pa tom ulicom pravo do okretnice :?

A mozda ce i kao atrakciju da je puste preko nove saobracajnice kad povezu Tosin Bunar sa Mostom na Adi :D i onda se iskljuci kod Sava Centra ima mnogo solucija
 
Linija 601 će svraćati do nove autobuske stanice u bloku 42 , tako da nema baš mnogo opcija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396845#p396845:2oar6l7q je napisao(la):
kruuki » Пон Јул 11, 2016 5:05 pm[/url]":2oar6l7q]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396844#p396844:2oar6l7q je napisao(la):
kruuki » Pon Jul 11, 2016 5:57 pm[/url]":2oar6l7q]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396742#p396742:2oar6l7q je napisao(la):
solecar » Pon Jul 11, 2016 1:31 am[/url]":2oar6l7q]Tom internom saobraćajnicom (ulicom) je planirano i da dođu i da se vrate (ovo se odnosi na sve linije sa Trga i Zelenog venca , koje se budu okretale tu). Jedino se ne zna još kuda bi dolazio 601 , ako bi se izmestio da se tu okreće.


Mozda ce se iskljuciti kod Sava Centra u ulici Vladimira Popovica pa tom ulicom pravo do okretnice :?

A mozda ce i kao atrakciju da je puste preko nove saobracajnice kad povezu Tosin Bunar sa Mostom na Adi :D i onda se iskljuci kod Sava Centra ima mnogo solucija

To није баш паметно, као прво са УМПа нема искључење после Ђорђа Станојевића, а као друго тако би 601 заобишла Железничку станицу Тошин бунар чиме би се изгубила могућност преседања на БГ воз.
 
За Сурчинце би најповољније било да линија 601 иде Трећим булеваром, јер би тако била знатно поузданија у шпицу него сада.
 
To дефинитивно. Тако би се опслужила и аутобуско-железничка станица Нови Београд. Али линији 601 је јако битно преседање код Сава центра, те би могла да скрене у Антифашистичке борбе и на кружном код Арене ка Сава центур.

Једино фали нека линија на аутопуту до Студењака, шта мислите, може ли се петља код Студењака искористити као нека врста окретнице аутобуса? Линија Студењак-Аутокоманда би значила и многим студентима који преседају са 17/18 на 601, а и доста би растеретила те три линије.
 
Kuda će ići busevi na novu okretnicu kada neka visoka zvanica odsedne u Hajatu, ili kada bude opet neki samit kao u februaru? Tuda u takvim situacijama ne može niko da prođe, što znači tada javni prevoz koji tu terminira ne postoji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396855#p396855:1yqx3poq je napisao(la):
gile » Pon Jul 11, 2016 8:06 pm[/url]":1yqx3poq]Kuda će ići busevi na novu okretnicu kada neka visoka zvanica odsedne u Hajatu, ili kada bude opet neki samit kao u februaru? Tuda u takvim situacijama ne može niko da prođe, što znači tada javni prevoz koji tu terminira ne postoji.

Sta mislis, da li ce i manifestacije koje se odrzavaju kod tc "Usce" uticati na sam terminus koji ce se tu graditi? Bas cesto se tu nesto odrzava i preusmeravaju se linije...
 
To sto se uradi od 601, je uvod u kompletan raspad prevoza tamo. Mogli su da ostave da ide pored GZS da ide na Dorcol da okrece na 25.maju, ne vidim nijedan problem koji bi mogao da bude na trasi preko Kalemegdana i Karadjordjeve? Osakatice najbrzu i najjednostavniju vezu Surcina sa centrom grada, zbog necijeg proseravanja i famom oko "nove autobuske stanice". Da ne trolujem previse u vezi 601, ali bojim se da ce toliko biti haosa na drugim linijama zbog toga, da ce 17, 18, 95 i ostatak ekipe biti krcat, a hteli pojedini to ili ne, i 85 ce morati da se pojaca zbog svega toga sto se napravi u Bloku 42, jer ce biti najbrza veza na deonici od okretnice 17, preko Ugrinovacke, Zemunske Bolnice, Starog Merkatora, Opstine Nbg, Delta Sitija, Ade i Banovog Brda. Mislim da ce i 51 negde promeniti trasu, da ce i to cudo negde da prebace tipa Usce ili Zemun da pomogne i rastereti taj potez!
 
Za 601 se apsolutno slažem, to je i najbrži način da se iz bloka 37 stigne do centra, samo 4 semafora. Terminus kod GŽS je odlično iskombinovan sa tramvajima, do ETFa se na primer iz bloka 37 stiže kombinacijom 601 + 7 za nekih 25-35 min. Samo skretanje sa autoputa kod SC ispod Gazele pa do Genex apartmana oduzima minimum 5 min pod idealnim uslovima (sva zelena svetla na 3 semafora + nema gužve), i to automobilom. 601 bi tu trebalo da pravi polukružno iz jedne u drugu traku u Vladimira Popovića, što je nonsens u špicu, kada su sve tri trake ka Gazeli prepune.

S druge strane, dolazak na terminus pored Ušća u Milentija Popovića(levo skretanje, to sad rade 95, 68 i E neki ne znam tačno koji) pa pored Hajata (još jedno levo 300m kasnije) je fail u najavi, naročito u decembru, kada Milentija Popovića bukvalno stoji. Baš me interesuje koji je saobraćajni inženjer ovo smislio, da me prosvetli logikom koju ne mogu da vidim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396860#p396860:2a7la0mf je napisao(la):
kruuki » Mon Jul 11, 2016 8:53 pm[/url]":2a7la0mf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396855#p396855:2a7la0mf je napisao(la):
gile » Pon Jul 11, 2016 8:06 pm[/url]":2a7la0mf]Kuda će ići busevi na novu okretnicu kada neka visoka zvanica odsedne u Hajatu, ili kada bude opet neki samit kao u februaru? Tuda u takvim situacijama ne može niko da prođe, što znači tada javni prevoz koji tu terminira ne postoji.

Sta mislis, da li ce i manifestacije koje se odrzavaju kod tc "Usce" uticati na sam terminus koji ce se tu graditi? Bas cesto se tu nesto odrzava i preusmeravaju se linije...

Neće na okretnicu u bloku 20, kad se nešto dešava kod ušća zatvara se samo Nikole Tesle, Tada se preusmeravaju 15 i kompanija, ostali idu regularno kroz Mihajla Pupina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396872#p396872:2caa6rcr je napisao(la):
Gaspar18 » Pon Jul 11, 2016 10:01 pm[/url]":2caa6rcr]To sto se uradi od 601, je uvod u kompletan raspad prevoza tamo. Mogli su da ostave da ide pored GZS da ide na Dorcol da okrece na 25.maju, ne vidim nijedan problem koji bi mogao da bude na trasi preko Kalemegdana i Karadjordjeve? Osakatice najbrzu i najjednostavniju vezu Surcina sa centrom grada, zbog necijeg proseravanja i famom oko "nove autobuske stanice". Da ne trolujem previse u vezi 601, ali bojim se da ce toliko biti haosa na drugim linijama zbog toga, da ce 17, 18, 95 i ostatak ekipe biti krcat, a hteli pojedini to ili ne, i 85 ce morati da se pojaca zbog svega toga sto se napravi u Bloku 42, jer ce biti najbrza veza na deonici od okretnice 17, preko Ugrinovacke, Zemunske Bolnice, Starog Merkatora, Opstine Nbg, Delta Sitija, Ade i Banovog Brda. Mislim da ce i 51 negde promeniti trasu, da ce i to cudo negde da prebace tipa Usce ili Zemun da pomogne i rastereti taj potez!

Koliko me pamet sluzi i ako se nesto u medjuvremenu nije promenilo 51 je u planu da se okrene u bloku 42 tu je u planu terminus :) neka me neko ispravi ako gresim
 
Ti planovi su propali! Jedino sto se moze uraditi, da se 85 ne ukine na ovakvoj trasi, ili povecati kapacitete na liniji, jer kada se sve to preseli u Blok 42, bice guzvi samo tako, obzirom da ce biti jedina linija od Opstine NBG do Bloka 42, a sa trenutnim intervalom, linija ce biti prepuna, morace nesto da se uradi na tom polju. Jeste 85 "frankenstajn" linija, ali je pouzdana, korisna za sve ljude, i nema zastoja nigde na trasi, samo fali vozila da se doda. Najveca glupost je 88 uvece, koji vozika prazan od Banovog Brda do Sajma, jer se pogodi tako, da na Banovom Brdu bude iza 85, koji se pristojno popuni, tako da na Opstini Nbg uvece ka Borci bude 60ak ljudi. Resenje, ili 85 povecati kapacitete, ili uvesti neku "backup" liniju od Opstine da kaci Blok 42 pa posle gde fali neka linija da se poveze, neka ide gde treba... Moje neko misljenje objektivno gledajuci, iseliti ove autobuse sa Altine koji okrecu u Pohorskoj, i prebaciti da jedan ide od Ugrinovacke recimo preko Tosinog Bunara i autoputa do Antifasisticke borbe i odatle u Blok 42, a drugi da ide preko Usca i Tresnjinog Cveta, pa preko Bulevara Umetnosti do III Bulevara i odatle do Bloka 42... Time se dobija veca ponuda i potraznja da se ne mora striktno u jedan deo Zemuna ici preko jedne linije, nego preko jos nekih pomocnih.
 
Vrh