Obrnuto. 92 se spaja sa 552 i 553 , koja bi išla trasom linije 92 do Karaule , pa dalje produžavala pravo do okretnice 552 , a odatle trasom linije 553 do okretnice u Ruckoj.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396539#p396539:3rb6isol je napisao(la):Joca28 » July 9th, 2016, 12:47 am[/url]":3rb6isol]Za 92 ne znam sta je u planu, jer se 91 ukida.
Postoji priča da će se linija 16 produžiti od opštine NBG trasom linije 65 do Novog Bežanijskog groblja , a da će linija 65 ili da se vrati na staru okretnicu u bloku 37 ili da se preusmeri negde drugde.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396539#p396539:3rb6isol je napisao(la):Joca28 » July 9th, 2016, 12:47 am[/url]":3rb6isol]Ako se smanjuje broj linija u Pohorskoj i na Keju, za 16 ne znam sta je najbolje, 81 ide u blokove
Što se tiče 82 , nikako ne treba produžavati preko Pupinovog mosta. Još jedna predugačka i preglomazna linija koja ne bi donela boljitak. Ona treba da ostane da saobraća na NBG. Eventualno je produžiti do okretnice u Bačkoj ili okretnice Gornji grad , ako uzmemo u obzir da se ukida okretnica u Pohorskoj. Linjija 85 se odlično pokazala na sadašnjoj trasi , i ne treba je dirati , već samo pojačati.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396539#p396539:3rb6isol je napisao(la):Joca28 » July 9th, 2016, 12:47 am[/url]":3rb6isol]Sa Keja, 88 jedino nazad u Backu, 82 nisam siguran oko opcije za Borcu
Za 88 se slažem.
Davao sam predlog da se linija 612 preusmeri da saobraća od okretnica Novo Bežanijsko groblje trasom 72 do Ledina. To inače nije originalno moja ideja.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396539#p396539:3rb6isol je napisao(la):Joca28 » July 9th, 2016, 12:47 am[/url]":3rb6isol]607+612+613 mozda u Blok 20
Takođe sam predlagao da se 904 i 607 spoje u jednu liniju koja bi radila u ekspres režimu i saobraćala do okretnice u Pohorskoj. Ukoliko bi se Pohorska ukinula, linija bi mogla da saobraća do Ušća.
Za liniju 613 sam predlagao da okd petlje Bežanijska kosa ide pored KBC Bežanijska kosa , pa Tošinim bunarom , Pariske komune , Goce Delčeva i Bulevarom Mihajla Pupina do opštine NBG , pa odatle Omladinskih brigada i bulevarom Zorana Đinđića do carine , pa dalje trasom linije 65 do Rode na Bežanijskoj kosi , pa Partizanske avijacije , Ljubinke Bobić i Norveškom do okretnice Novo Bežanijsko groblje. Linija bi radila celodnevno i u ekspres režimu.
Linije 611 i 711 bolje da se okreću kod okretnice u Aleksandra Dubčeka , gde bi mogla i linija 705. Okretnicu proširiti , a okolne objekte porušiti , obzirom da nisu nešto i bitni. Ne mogu da se setim šta još ima osim kladionice. Liniju 703 skratiti do okretnice Gornji grad.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396539#p396539:3rb6isol je napisao(la):Joca28 » July 9th, 2016, 12:47 am[/url]":3rb6isol]711 bih sigurno produzio autoputem u Blok 20. 611+703+705 ne znam da li ici sa Uscem. Ali, planirana je okretnica A. Dubceka, ispred prodavnice Metro obuce ima deo koji je bas i planiran za to i ne mora da se preuredjuje.
Tu će sigurno da stave i linije sa poteza 700 koje se okreću na Zelenom vencu , što je po meni glupo rešenje.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396539#p396539:3rb6isol je napisao(la):Joca28 » July 9th, 2016, 12:47 am[/url]":3rb6isol]Oko okretnice Usce, 27e ostaje kao izvesna linija (bez prenumerisanja i ukidanja slovnih oznaka), onda jedino da se vidi sta ide sa Trga u Dunavsku i sa Venca na Usce.