Šta je novo?

"Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

Joca28":2vsb10yf je napisao(la):
Ili DJP ima neke varijante u fioci sa tipa linijom 66...

Može malo pojašnjene? Kakva je uopšte ta ideja, i kuda bi išla ta 66?

Ja opet da ubacim malo istorije u priču... Što se numeracije tiče između 60 i 69 je prilično pusto trenutno... Samo 60, 65, 67, i 68 postoje. (60 se takođe briše od prvog januara, kao što je nestala 69 otvaranjem mosta na adi. Nekada je taj raspon numeracija bio rezervisan za linije koje završavaju na Novom Beogradu (nakon što su 16a, 16b, 16v itd. preimenovane, dok je NBGD bio "periferija" i "ćorsokak"). Na primer 61 je išao od Zelenjaka, preko Branka, Milentija Popovića (95 kao i tramvaji nisu bili ni u najavi), Jurija Gagarina sve do bloka 70. 67 prvo do bloka 28, a onda produžena do bloka 24. 65 do bloka 37, 68 do bloka 45 itd. Sve te linije su počinjale na Zelenjaku, i kako su produžavane, tako su dobijale nove brojeve i tako smo dobili ovu rupu u numeraciji.

Dakle, da ponovim pitanje... Kakva sad 66? :dil:
 
Au ala si ti u zaostatku. Čak je i plan plus koji nije ažuran po tom pitanju , uneo liniju 66. :)
Vukov spomenik - Tehnološki park Zvezdara preko Omladinskog stadiona i Severnog bulevara. Potraži je na plan plus i viđećeš detaljnu trasu sa sve stanicama.
 
OK, stvarno sam ispao iz štosa... Sad sam i ja "apdejtovan". :D Želim da upoznam osobu koja je ovu liniju krstila sa 66. Jedina logika kojom se vodio mi se čini - linija 65 (koja je opet tako krštena zbog toga što je okretala na Novom Beogradu, a ne zbog dela trase koji je ovaj imao u vidu).

EDIT:

Sada kada sam upoznat i sa trasom ove linije, moram da konstatujem da mi je malo hmmmm... Pa, suvišna? I takt koji ima :O
 
Produziti ovo do Jerkovica ili Banjice od Nove godine.
Samo iz raloga sto sledi glupa raspodela privatnika po linijama
 
Mocithe":3me5pa2n je napisao(la):
Produziti ovo do Jerkovica ili Banjice od Nove godine.
Samo iz raloga sto sledi glupa raspodela privatnika po linijama
Liniju 66 produžiti do Banjice?
 
Pa ako bi rekao do Trosarine, ne bi mogao da skrene levo, nego da udje u JNA pa opet levo na sine pa da izadje sa sina u okretnicu [401-8] i stane ispred otpravnikove kucice [kontra smer] - isto nije dobro.
Staviti normalne buseve.
Ovo samo u slucaju da privatnik preuzme 26.
 
Pa privatnik će i preuzeti 26. A inače pojačanje 26 sa linijom 66 je glupo , jer se ne dobija ono najbitnije , a to je povezivanje sa Trgom republike. Sa druge strane , taj predlog neće proći , jer sam dobio informaciju iz prve ruke da je ćilj nove mreže linija što manje linija sa što manje autobusa.
 
Znam da je glupo, ali ako im precizno ne navedes nece ni da citaju... koji bi predlog prosao? A da ne pominjem kakve su oni gluposti uradili na 90% linija prema onoj tabeli.
Ako kazem da ostane sve kako je i sad opet ce se buniti sto se voze krsevima. Opet bolje i to nego da se guraju u minibusima i tim arivinim [njih ima najvise, pretpostavljam da ce oni biti]
Ja bi sve privatnike stavio na 300 400 i 600, 700 kao i na ove gradske kao 52, 51, 50, 49-43, 39-36... i novobeogradske 68, 67 74 75 79 81,2 tamo gde inace rade solo vozila
 
pazi, govori se o planu za 10 godina, ne za 2-3. Svasta ce tu biti.
 
Да се мало спустимо на терен. У Борчи 3 се проширује почетна станица с које крећу четири линије: 85, 95, 96 и 105л. Ово је заиста неопходна интервенција јер је реч о врло фреквентним линијама и капацитет постојеће окретнице није био довољан.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364162#p364162:tfoain2o je napisao(la):
CASTELBIANCO » Пет Дец 25, 2015 12:37 am[/url]":tfoain2o]ZELENI VENAC JE PREOPTEREĆEN!

HIT!!! :kk:
 
Nema potrebe da proveravaju , jer smo to mi već ranije konstatovali , a sve što mi ovde pišemo , oni objavljuju , a ne bi smo mi nešto neprovereno pisali ovde. :)
 
Preopterećenje bi se smanjilo, kada bi nekom od majmuna iz direkcije palo na pamet da preuredi turažu, primer: 67 ima kraću turažu ka Blokovima nego ka Vencu, šta se dobije, na bloku imaš pauzu od minut,dva, a na Venac stigneš 10,15 minuta ranije i šta onda, onda samo smetaš. Sve linije su skoro takve da se zadržavaju na Vencu i onda i nije čudo da se pravi takav haos. Druga stvar, zašto moraju linije poput 60,67,68,71 da okreću na Vencu, sve te linije u 90% polazaka kada bi skupili sve putnike stali bi u solo autobus,a samo prave gužvu, takve linije bi mogle da okreću ispod Brankovog mosta, ima mogućnosti da se rastereti Venac, kada bi neko sa gramom mozga razmišljao o tome.
 
Bex , pretpostavljam da na perfernim terminusima nema WC.
 
To što na perifernim terminusa nema WC , ne znači da ne može da se vreme čekanja namontira tako da se na Zelenom vencu zadržiš da možeš da odeš u WC , a da se dužeš zadržiš na perifernom terminusu.
 
Jel bese 67 ili 68 stajala sa iste strane sa linijama 5x? Da li bi premestanje dve, tri linije na tu stranu smanjilo guzvu ili bi samo napravilo haos i sa te strane?
 
Ne postoji levo skretanje sa Zelenog venca u Kraljice Natalije.
 
67 и 68 стају на страни на којој и 15, 84, 71, 72, 75, 704, 706, 707, у смеру ка раскрцници Југ Богданове, Гаврила Принципа и Црногорске, где скрећу десно и пролазе испод Бранкове да би се укључили на мост. На другој страни стају 52, 53 и 56, који улазе у Југ Богданову из Гаврила Принципа а Зелени венац напуштају преко Краљице Наталије.
 
Čovek je pitao da li je neka linija stajala , a ne da li staje. Linija 67 je nekada stajala , kada se odmah po prelasku Brankovog mosta spuštala silaznom rampom u Pop Lukinu (tako se zove ono kratko parče što ide do Jug Bogdanove). Nakon rekonstrukcije skretanja iz ulice Zeleni venac u Jug Boigdanovu , nije više bilo moguće skretanje iz Jug Bogdanove u Zeleni venac , te je linija 67 morala da promeni smer okretanja na Zelenom vencu. Zbog toga stvari moraju da ostanu ovakve kakve su sada , do daljnjeg. Kao jedno od rešenja se nameće produžavanje par linija sa Zelenog venca kroz Terazijski tunel , reorganizacija pojedinih linija da na terminusima na NBG čekaju vreme , a da na Zelenom vencu imaju sasvim dovoljno vremena da mogu da prime putnike i obave fiziološke potrebe. Ukoliko se izgradi okretnica kod Hayata , tu bi recimo mogla neka od linija sa Zelenog venca da se izmesti , ali nikako one prigradske , jer je Zeleni venac jedna od bitnih presedačkih tački , a i istovremeno se dobija direktna veza sa centrom.
 
Rekonstrukcijom ulice u pomeranjem stajališta ka brankovom mostu bilo bi dovoljno mesta za sve linije, ovako se 8 linija nalazi na 100m. Zeleni Venac kad pogledate ima 4 trake tako da je komotan da sa svake strane stoji autobus u stanici i da ga neko obiđe.
 
Можда да се направе нише за аутобусе који чекају (нпр. ако су на терминусу 2 аутобуса са 75, један чека на почетној станици, а један ту са стране)?
 
Problem su zadržavanja preko 3 minuta. A puno linija je tako napravljeno da ima mesta da se stigne dosta ranije na Venac, ne možemo pričati o četiri trake, ne može se na tako malom prostoru napraviti idealan prostor za ulaz i izlaz vozila iz stajališta, to su vozila od po 18,19m, ne može to da se parkira kao auto, tu treba prostora.
Druga stvar, da ima imalo mozga lako bi se smanjile gužve, primera radi najčešće se može videti da i 704 i 707 stoje na Vencu istovremeno? Idu na isto mesto, a 75% trase im je isto, pa majku mu napravi red vožnje da ne moraju oba vozila da čekaju mesto na Vencu u isto vreme. Takođe, iritantno je kad uđe 67 i čeka po 10-15 minuta u stanici, 68 isto, napravi mu pauzu 3,4 minuta na Vencu da može da ode do kućice, wca i da skupi ljude i ide. Sa druge strane 52,53, 56 takođe, preveliko zadržavanje, nanižu se nekada do kraja Jug Bogdanove...
 
Vrh