Šta je novo?

"Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

Ево коначно нешто конкретно:

НОВЕ ОКРЕТНИЦЕ ВАН ЦЕНТРА

БЕОГРАД, 20. јул 2016. (ФоНет) - Градски архитекта Милутин Фолић обишао је данас радове на изградњи новог терминуса у Блоку 20 и том приликом поручио да Град Београд има намеру да растерети центар града од аутобуса и преда га пешацима и бициклистима.

Фолић је рекао да ће линије градског превоза пролазити кроз центар града, али им ту неће бити окретнице, преноси Беоинфо.

Ово је једна од четири окретнице које ће бити завршене до краја септембра, док ће друга бити уз Бранков мост, трећа у Блоку 42, а четврта у Дунавској. Надамо се да ћемо до краја ове године почети да градимо сва четири терминуса, а неке и завршити, рекао је Фолић.

Градски секретар за саобраћај Душан Рафаиловић прецизирао је да је вредност радова терминуса у Блоку 20, око 30 милиона динара.

По плану, из Блока 20, ће саобраћати три линије – 27, 27е и 96, док ће на будућем терминусу у Дунавској улици окретати линије 35, 43, 32, 32е и 43. Наша намера је била да потпуно растеретимо центар града и сагледавајући начин како то да изведемо, одабрали смо ове локације у сарадњи са другим институцијама, пре свега Дирекцијом за јавни превоз и Дирекцијом за грађевинско земљиште, рекао је Рафаиловић.
 
Слике 23. јули 2016.

И по овој врелини мора да се ради.
Pogledajte prilog 27
Радови напредују добрим темпом, јер је рок за завршетак за мање од месец дана и то за обе окретнице, и ове у блоку 20 и Ушће.
Pogledajte prilog 26
Pogledajte prilog 25
Pogledajte prilog 24
Pogledajte prilog 23
Pogledajte prilog 22
Pogledajte prilog 21
Све подземне инсталације за струју, воду, канализацију, отпадне воде (кишница) су постављене. Данас је завршено са постављањем свих ивичњака унутар саме окретнице, а такође и ивичњаци око окретнице, сем на једном мањем месту, а то ће током сутрашњег дана да се заврши.
Pogledajte prilog 20
Pogledajte prilog 19
Pogledajte prilog 18
Pogledajte prilog 17
Pogledajte prilog 16
Pogledajte prilog 15
Pogledajte prilog 14

Pogledajte prilog 1
У понедељак (25.07.) се наноси и сабија шљунак, а у уторак ће се наносити ризла и сабијати. Од среде или четвртка ће почети асфалтирање окретнице, а постављаће се два слоја асфалта. Паралелно са овим радовима, радиће се на тротоарима и стајалишним местима.
Pogledajte prilog 13
Pogledajte prilog 12
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Рок за завршетак обе окретнице и ове у блоку 20 и на Ушћу је 19. август о.г. Окретница на Ушћу неће бити, као што су многи мислили, поред оног скејт парка и да ће се њеном изградњом уништити један део зеленила на Ушћу. Она ће бити уз саму улицу Ушће и радиће се само одговарајућа ниша и биће уклоњен мањи део зеленила. Ширина те нише (стајалишног платоа) ће бити 3,0 метра, дужине 126 метара (комотно ће стати 3 зглобна аутобуса), ширина за кретање пешака је 1,5 метар у оквиру стајалишног платоа, а иза стајалишног платоа ће бити тротоар ширине 2 метра.
Pogledajte prilog 2
Значи чим се скрене из Булевара Николе Тесле у улицу Ушће, са десне стране ће бити окретница тј. ниша-крајња/почетна станица за одређене линије које ће бити премештене са садашње окретнице на Тргу Републике, погледати гуглов улични поглед:
https://www.google.rs/maps/@44.8147598, ... 6656?hl=sr

Ево и цртежа окретнице на Ушћу:
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Хвала на пажњи народе :sesir:
 
Гаго за мало сте ме промашили. Ту сам чекао 83 за Црвени крст па сам и ја мало загледао до сада обављене радове. Мало сам скептичан у вези квалитета. Очекивао сам да ће стајалишта бити армирано бетонска обзиром да је цела површина изложена сунцу од зоре до сумрака. Овако ће се сваки час глодати асфалт и уклањати колотрази. Морам признати да сам и поприлично сумњичав у вези сабијености подлоге, бојим се да ће бити знатних деформација коловоза. Такође ми није најјасније одакле ће и како ће путници стизати на окретницу?!?
 
Pitanje sto ivicnjaci nisu bjele bolje i model za nbg
Odlicno za okretnicu ispod mosta sto nece izeti dio zelenila .
+ za fotke na vrucini i info iz prve ruke
 
Pa nije bilo ni planirano da terminus na nbg uzme deo zelenila vec je prikaz malo nejasan tj necitljiv posto je na mestu zelenila stavljen naziv terminusa novog. Vidi se cak i na tom losem prikazu da se terminus nalazi odmah nakon desnog skretanja uz desni ivicnjak. Hvala Gagi na fotkama po ovom suncu i na fotkama planova gde se sve jos bolje vidi.
 
Хвала свима на лепим речима и плусићћћима.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=398673#p398673:1kghjq84 je napisao(la):
Čika Brana » 24 Јул 2016 12:26 am[/url]":1kghjq84]Гаго за мало сте ме промашили. Ту сам чекао 83 за Црвени крст па сам и ја мало загледао до сада обављене радове. Мало сам скептичан у вези квалитета. Очекивао сам да ће стајалишта бити армирано бетонска обзиром да је цела површина изложена сунцу од зоре до сумрака. Овако ће се сваки час глодати асфалт и уклањати колотрази. Морам признати да сам и поприлично сумњичав у вези сабијености подлоге, бојим се да ће бити знатних деформација коловоза. Такође ми није најјасније одакле ће и како ће путници стизати на окретницу?!?
@Чика Брана, као прво мало запажање. На форуму смо сви на ти, тако да нема потребе за персирањем. Надам се да се слажеш.

-Нема потребе да на коловозном делу, стајалишта буду бетонска. Погледај само по граду стајалишта где је бетон. Већина их је испуцалих од тежине аутобуса, па их после санирају са асфалтом ! Асфалт који ће се поставити биће за тешка оптерећења. Има објашњење на две стране из конкурсне документације које сам поставио код одговора @Непоправљивом оптимисти.
-На окретници 65-це на Бежанијској коси је на коловозном делу окретнице постављен асфалт исто за тешка оптерећења, нема и никад није било колотрага.
-Подлогу сабијају четири пута, пре постављања песка, онда кад поставе песак сабијају га, па кад поставе шљунак сабијају га и на крају сабијају ризлу кад је поставе. При сваком овом сабијању мере степен сабијености са мерним уређајем. То знам јер су исто тако радили, а тако и мора, при градњи оног сад завршеног дела Тошиног бунара, постављао сам слике тог мерног уређаја. Када буду постављали асфалт онда ће сваки слој исто ваљати (сабијати).
-Путници ће стизати (и одлазити) на окретницу из пет праваца. Први и други правац су они из Владимира Поповића где су пешачки прелази код семафора. Види се на слици испод.
Pogledajte prilog 3

Трећи правац је овај означен кругом на слици (сад је затворен траком због радова), а то је баш код стајалишта на коме си чекао 83-ку и ту су оне степенице.
Pogledajte prilog 2

Четврти правац (немам слику) је онај на крају улице Владимира Поповића који се улива у Земунски пут и ту је онај пешачки прелаз, ту ће исто моћи.

Пети правац је мало шири појам (ха, ха), значи претрчавање улице на било ком месту, како би се дошло до стајалишта. :roll:


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=398678#p398678:1kghjq84 je napisao(la):
spatiotecte » 24 Јул 2016 12:39 am[/url]":1kghjq84]Gaga uvek ima prave informacije ;) :sesir:
@Спатио, једноставно питам људе који раде тј. онога ко је одговоран за радове, забележим на папир и пренесем на форум. :wink:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=398680#p398680:1kghjq84 je napisao(la):
Nepopravljivi optimista » 24 Јул 2016 01:04 am[/url]":1kghjq84]Hvala Gago!

Da li će trotoari biti popločani ili asfaltirani?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
@Непоправљиви, биће поплочани бехатоном дебљине 6 цм. Ево захтева из конкурсне документације (заокружио сам црвеним), све је написано шта и како се тражи.
Pogledajte prilog 1


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=398681#p398681:1kghjq84 je napisao(la):
direktor » 24 Јул 2016 01:04 am[/url]":1kghjq84]Pitanje sto ivicnjaci nisu bjele bolje i model za nbg
Odlicno za okretnicu ispod mosta sto nece izeti dio zelenila .
+ za fotke na vrucini i info iz prve ruke
@Директоре, питаћу из ког разлога. Наравно да је добро што неће бити 100% на зеленој површини.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=398686#p398686:355jinwh je napisao(la):
Igor » 24 Јул 2016 01:37 am[/url]":355jinwh]Pa nije bilo ni planirano da terminus na nbg uzme deo zelenila vec je prikaz malo nejasan tj necitljiv posto je na mestu zelenila stavljen naziv terminusa novog. Vidi se cak i na tom losem prikazu da se terminus nalazi odmah nakon desnog skretanja uz desni ivicnjak. Hvala Gagi na fotkama po ovom suncu i na fotkama planova gde se sve jos bolje vidi.
@Игоре, да у праву си, али био је и један приказ из документације тј. ортофото снимак још из новембра 2015.године где је означено црвеном траком место окретнице и то на страни улице где је онај скејт парк. Доле сам поставио тај снимак, а на њему се види, колико-толико (кад се увећа-зумБира :D ) да нема тог приказа окретнице (нише) са десне стране одмах кад се из Николе Тесле уђе у улицу Ушће.
Дирекција је брзо скинула са јавне набавке ову документацију, кад су приметили грешку и поставила нову и са оним приказом где ће у ствари бити окретница тј. ниша, али сам ето успео да ухватим тренутак кад су поставили са грешком и преузмем је и сачувам тај снимак :D .
 
To se neko u direkciji igrao u paint-u :)
 
Линије: 27, 27е и 96 држи ГСП,цза разлику од 43 и 35. Сигурно су се тиме руководили, да не компликују са мењањем уговора
 
Гаго хвала Ти на исцрпном одговору.
Не замерите на персирању али генерација из педесет и неке је навикла да непознатима персира. Ишао сам у ОШ Браћа Рибар, некадашња а и данашња школа Краља Петра. Преко пута школе је била СИП-ова огромна зграда. За оне који нису фамилијарни са некадашњим скраћеницама СИП је Секретаријат Иностраних Послова данашње Министарстви Иностраних Послова. У тој згради су имали станове наше дипломате и њихова деца су ишла у поменуту школу. Због будућих дипломата ми смо кроз све школске активности практично имали и часове "Бон-тон"-а.

Када сам поставио питање пристизања путника савршено сам био свесан умећа наших људи на које све начине могу доћи на овај острвски терминал. Моје питање се односило на токове путника, јер ми није баш сасвим јасно шта ће хранити овај терминал. У непосредној близини је аветињска зграда Рада у којој нема путника и НБГ апартмани који такође не генеришу пешаке. Са друге стране су углавном приватне куће са малом густином насељености. Једино трамваји могу довести неке путнике за које баш и нисам убеђен да ту желе да преседају. Бојим се да ће се измештањем појединих линија на ове нове терминале добити само линије нкоје су преоптерећена преко мостова и поједине линије које транзитирају преко истих мостова полу празне. Терминали се постављају тамо где се људи спонтано окупљају, а не тамо где неко заповеда. Време ће показати. :?
 
To sam više puta istakao , te ću i sada ponoviti. Nekada su se linije prilagođavale putnicima , danas se putnici prilagođavaju linijama.
 
Ovo možda i ne ispadne toliko loše, samo da se skloni više ruglo sa trga.đ

Koliko će se Makedonska optereti dodatnim prolazom autobusa?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=398813#p398813:2hb61rbe je napisao(la):
solecar » Пон Јул 25, 2016 1:09 pm[/url]":2hb61rbe]Više će se opteretiti Braće Jugović.
Очигледно да сам нешто пропустио. Молим објашњење за Браће Југовића. Почетком седамдесетих су избачени аутобуси из Браће Југовића. Сада како се паркирају, ноћу је проблем да прођу ђубретари. Преко дана би то била "страшна" ноћна мора. Не мислим да сам написао плеоназам.
 
Mislim na onaj deo Braće Jugović od Francuske do Makedonske , koji se i danas koristi.
 
ja moram da pozdravim izmestanje okretnice sa trga republike. zao mi je ako ce to nekim sugradjanima otezati odlazak/dolazak na posao ali okretnici tu jednostavno nije mesto.

moze li neko da mi objasni sledece... ne razumem u cemu je problem da neko ko je tu menjao prevoz ne nastavi da radi istu stvar na istom mestu samo sto mesto gde izlazi vise nije poslednja stanica neke linije, odnosno prva stanica neke druge linije.. odnosno, da li ja dobro razumem, ne ukidaju se stanice, ukida se samo okretnica?
 
Mislim da ce jedino korisnici linije 27 ispastati, jer ona vise nece ni prolaziti blizu trga. Najbliza stajalista bice Zelenjak i ono preko puta skupstine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=398771#p398771:3606pk98 je napisao(la):
Miki BGD » 24 Jul 2016 08:45 pm[/url]":3606pk98]I 43 održava GSP. Samo 35 održava privatnik (Ćurdić). :)

Jeste, da. Pa, ne znam šta je onda problem. Bolje je 43
 
Ako bude ovako kao sto je kod Gage na slici, onda u redu, ali i dalje mislim da je 601 velika greska i ogroman propust sa jedne strane, jer ce ljudima produziti putovanje za 10 do 15 minuta, umesto da im skrati putovanje. Sto se tice Mirijeva, ne vidim razlog za kuknjavom jer ce moci jednom linijom do Zelenjaka, jedini potencijalni problem vidim u bespotrebnom nagomilavanju linija u Terazijski Tunel, a to svakako nikome nije u interesu. Na kraju svega, vise me brine sta ce biti sa 15, 84, 704, 706 i 707. Pri tome mislim na 84, koji na Galenici uopste nema okretnicu, nego se zavlaci izmedju parkiranih vozila i to sa solo vozilom.
 
Vrh