Karlo del Ponte":1m7gl2by je napisao(la):Мислим да помињање Моста преко Аде није у потпуности промашена тема, од стране 2012.
Само га ти пујдај. А видиш да није шприцан. :o
Karlo del Ponte":1m7gl2by je napisao(la):Мислим да помињање Моста преко Аде није у потпуности промашена тема, од стране 2012.
marrecar":10vqxkhv je napisao(la):Ne znam, ali posto svakodnevno prolazim kroz ulicu, znam otprilike gde se stvaraju guzve.
marrecar":30gxxjt2 je napisao(la):Rekonstrukcijom ce se dosta smanjiti sirina puta, ne znam ni gde ce 33 ici, da li na sine ili na put. Ne valja ni na jedno ni na drugo, ako je na putu, to su onda odvojena stajalista za autobus i tramvaj, kao i stvaranje guzve. A ako bi bilo na sinama, moze doci do kvara autobusa i potpunog zastoja tramvajskog saobracaja, kao i "trosenje" sina i unistavanje autobusa. I opet nisu dovoljno razmislili o svim negativnim stvarima, samo su preneli model Bulevara kralja Aleksandra, koji ovde nikako ne moze da funkcionise kako treba. Jedina pozitivna stvar je potpuno izolovanje tramvajskog saobracaja, nista drugo.
Da...pazi..ako se zeli brzo i jeftino resenje, kapacitne trole su najbolje+eko resenje...razvijati tramvaj po brdima nema ekonomsku logiku i ko zna kada bi stigao do novih naselja, eto primera B.Brda sada autobusi idu brze od tramvaja ali zagadjuju Pozesku ulicu pa dalje u centar strasno,a metro ili gradska z. je dugorocno resenje.. :kafa:boca-ica":310yuosy je napisao(la):2012 je u pravu za Voždovačka brda i dolove trola je iz raja izašla